Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min side: snakmobil.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Trekroner
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 67
Fra  3D Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

undersiderne kunne også sættes mere tekst rigtigt op så de giver et mere pro udtryk - det virker lidt som fyld tekst uden formål -

måske skulle man overveje en punktform oversigt over hvad du rent faktisk udbyder og hvad de får

3D maskintegninger til produktion

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tak for god feedback, dejligt du også vil tage dig tid til at kommentere på min tekst.
Mvh Casper

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

savner lidt måske billedet hvem er jeg, hvilken uddannelse taget vis har taget nogle og gerne et par referencer på siden 

lidt grafik - billeder og gerne film der viser hvad du tilbyder er tit mere værd end ord .

dele din side på google plus og facebook kan jeg ikke se du har oprette dette ville jeg gøre da muligheder med social deling er meget store i markedsføring af sin hjemmeside

jeg savner et cvr nummer i fodnoten på siden og sæt det også gerne på kontakt siden

hvorfor er der ikke telefon nummer på siden til en service til snak mobil det synes jeg ser mystisk ud , et telefon nummer at kan kunne kontakte dig på ,det skaber også mere tryghed og får mere troværdighed derved over siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael. 

Tusind Tak for feedback rigtigt brugbart. :-)

Og forresten er jeg ikke gået helt i luften endnu skal lige stadig have nogle ting på plads, blandt andet hjemmesiden :-)

Mvh. 

Casper

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)