Feedback på min side: snakmobil.dk - Side 2 - Amino.dk
i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Giv mig feedback på mit website/webshop"

Feedback på min side: snakmobil.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 244
Tilmeldt 5. maj 12
Indlæg ialt: 64

SEOAnt
Fra SEOAnt.dk
Skrevet 12-05-2012 kl. 15:34

undersiderne kunne også sættes mere tekst rigtigt op så de giver et mere pro udtryk - det virker lidt som fyld tekst uden formål -

måske skulle man overveje en punktform oversigt over hvad du rent faktisk udbyder og hvad de får

billige kvalitets musikinstrumenter

Amino-karma 680
Fra Rødovre
Tilmeldt 3. dec 11
Indlæg ialt: 173

Casper Andersen  
Fra SnakWEB
Skrevet 12-05-2012 kl. 15:36

Super tak for god feedback, dejligt du også vil tage dig tid til at kommentere på min tekst.
Mvh Casper

Amino-karma 64.628
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Mikael christiansen
Fra Poledanser
Skrevet 12-05-2012 kl. 16:31

savner lidt måske billedet hvem er jeg, hvilken uddannelse taget vis har taget nogle og gerne et par referencer på siden 

lidt grafik - billeder og gerne film der viser hvad du tilbyder er tit mere værd end ord .

dele din side på google plus og facebook kan jeg ikke se du har oprette dette ville jeg gøre da muligheder med social deling er meget store i markedsføring af sin hjemmeside

jeg savner et cvr nummer i fodnoten på siden og sæt det også gerne på kontakt siden

hvorfor er der ikke telefon nummer på siden til en service til snak mobil det synes jeg ser mystisk ud , et telefon nummer at kan kunne kontakte dig på ,det skaber også mere tryghed og får mere troværdighed derved over siden

min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 680
Fra Rødovre
Tilmeldt 3. dec 11
Indlæg ialt: 173

Casper Andersen
Fra SnakWEB
Skrevet 12-05-2012 kl. 16:47

Hej Mikael. 

Tusind Tak for feedback rigtigt brugbart. :-)

Og forresten er jeg ikke gået helt i luften endnu skal lige stadig have nogle ting på plads, blandt andet hjemmesiden :-)

Mvh. 

Casper

Side 2 ud af 2 (14 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: