Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på AmazingDrinkingGames.com

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Jeg deltog d. 18 april i en workshop kaldet: "How To Make A $-Making Business in 2 Hours". Workshoppen blev holdt af 2 meget inspirerende iværksætteri der begge havde stor success inden for deres områder. Det var en workshop der blev holdt af CSE-lab (Copenhagen School of Entrepreneurship). 

De præsenterede en måde at tjene penge på, som jeg fandt spændende og jeg gik samme aften hjem og registrede www.AmazingDrinkingGames.com. Jeg har siden da arbejdet på fuld tryk for at få det op og køre. Præcis 2 uger efter var alt på plads og siden er i luften. Der er virkelig blevet lagt en arbejdsindsats i det og der er mange søde mennesker, blandt andet her fra Amino, der har hjulpet mig med at komme dertil hvor siden er idag.  

Det er en side der har alle de bedste drinking games, efter min mening og man har mulighed for, ved at tilmelde sig til vores nyhedsbrev, at få nogle rigtig brugbare guides til unge mennesker. Jeg er stolt over at kunne sige, at det produkt som jeg har på siden er kvalitet. 

Prøv at gå ind på siden og søg lidt rundt. Hvordan er usability? Hvad er dine tanker omkring siden? Tilmeld jer gerne nyhedsbrevet og se hvordan selve processen kører samt hvad i synes om de gratis guides I får med. 

Jeg er ny indenfor det her og jeg vil VIRKELIG gerne lære. Grunden til at der mangler en del content på siden er fordi jeg gerne vil have regelmæssig aktivitet på siden. Om et par dage er der en del flere drinking games derinde.  

ALLE råd og feedback tages imod med kyshånd.

God weekend allesammen, 

Hasselstrom

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du har klaret det godt, når man tænker på at du kun har brugt 2 uger på det hele Smile

Den store grønne call-to-action pil er godt placeret; den fangede i hvert fald hurtigt mit blik, og jeg kan godt lide den måde du lokker de besøgende til at skrive sig op til dit newsletter ved at tilbyde 2 gratis ebøger.

Alt i alt en simpel og overskuelig hjemmeside. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange sider din Party Bible er på, og om du selv har skrevet den eller fået en freelancer til det.

Mvh
Charlie 

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan man styre rundt på siden, har et par enkelte forvirringer.

Sørg fx altid at have din header linket som forside, og hav den på hver enkelte side, istedet for de tre punktumer.

Når jeg ser på menuen vil jeg udmiddelbartet tro at "Other Games" burde være til sidst i menuen? Husk på, at man altid ser fra venstre til højre.

På forsiden skal man godt nok scrolle langt ned før man kommer til noget brugbart. Enten burde du gøre flashobjektet mindre, eller sætte mere fokus på din menu, så man hurtigt kan komme videre - og komme igang med at læse omkring spillene.

Bare et par tips, håber du kan bruge det! :o)

Mvh

Casper M. Poulsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

bogen der lanceres party drikken og biblen , det virker mystisk på mig , det virker modsigende mod hinanden og det gør mit hoved indtryk på siden, jeg hader det, med titlen og måde skrevet lyder det meste som noget religiøs party 

jeg ville finde nogle andre bøger med andre titler det er min personlige mening ,

virksomheds info kan jeg slet ikke finde på siden og kontakt siden alle info cvr nummer eller udenlandske registeret nummer samme med din adresse det ville skabe meget mere troværdighed over siden , vis der oveni på en kontakt side var en kontaktformular var det lettere at kontakte jer

social medier google plus og facebook , ja det skal man aldrig glemme det kan jo give en del igen på google igen og folk kan dele din hjemmesiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlie.

Tak for din kommentar. 

Jeg er glad for at du kan lide siden. Jeg bør helt klart informere om, hvor mange sider produktet er på og at det er mig selv der har skrevet den. Det har du helt ret i. Tak for det. 

De bedste hilsner

Hasselstrom

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marco Poul,

Tak for din kommentar. 

Jeg har faktisk tænkt over det med "Other Games" Det virker unaturligt ikke at sætte den i læseretningen. Det laver jeg om med det samme. 

Jeg overvejer lige din kommentar omkring at scrolle langt ned. Jeg kan sagtens se argumentet.

De bedste hilsner

Hasselstrom

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

Tak for din kommentar.

Jeg er ked af at høre, at du ikke bryder dig om navnet til bogen. Navnet stammer fra en party bog som er kendt i min omgangskreds og derfor valgte jeg at bruge det navn. Jeg tager din kommentar til efterretning.

Med hensyn til virksomheds info, så skal der være en kontakt side. Det skaber noget troværdighed, det kan jeg godt se. Det kigger jeg på med det samme.

De bedste hilsner

Hasselstrom

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hasselstrom.

Jeg synes ikke det nødvendigvis er en god idé at skrive om hvem der reelt har skrevet bogen, hvis du har betalt en freelancer for at gøre det på en af de store outsourcing sites, kan du jo godt skrive at du selv har udarbejdet den.

Grunden til at jeg spurgte ind til det, er fordi jeg er nysgerrig.

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Charlie.

Tak for din kommentar. 

Jeg formulerede mig vidst uklart før. Jeg skriver inde på siden hvor mange sider Party Bible består af. Det er velovervejet og kvalitet der bliver leveret - Men jeg skriver nødvendigvis ikke at jeg selv har lavet den. Det er måske irrelevant?

De bedste hilsner

Hasselstrom

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hasselstrom,

Den havde jeg vist lige overset. Men ja, jeg synes det er irrelevant at skrive hvem der har skrevet den.

Held og lykke med siden Smile

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)