Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny taxi - taxa hjemmeside ønsker feedback?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

www.taxi-taxa.dk er en helt nyopstartet hjemmeside, som samler sjællands, jyllands og fyns Taxi - taxa selskaber.

Da det er et helt nyt koncept mangler vi også at taxa firmaer tilmelder sig.

Mit spørgsmål er i første omgang:

1. Hvad synes i om konceptet?

2. Hvad synes i om hjemmesiden?

3. Kender i nogle taxa firmaer der kunne tænke sig gratis markedsføring i et halvt års tid?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ligner blot en af de der pisse irriterende hjemmesider som blot indeholder google adwords. Ikke at din indeholder det. Men din side ligner bare sådan en. Det er sådan en side som man meget hurtigt forsvinder fra igen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

okay koncept vis der arbejdes med bloggen løs på siden og markedsføre siden

hjemmesiden mangler social medier på siden google plus og facebook derved chance at like siden

god ide kunne søge på

byer

postnummer

regioner de nye amter

gammel amter Fredensborg amt med mere folk husk stadigvæk det gamle og det nye også en god ide , dette kan laves som noget du ligger ind på siden når folk søger så kommer det ønsket frem

di cvr nummer i fodnoten og på kontakt siden det skaber mere troværdighed over siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Google adwords er jo en form for markedsføring man kan benytte sig af. www.taxi-taxa.dk er ikke tilmeldt dette, men har haft vurderet det. Hvad mener du konkret?!

Mikael, tak for positiv feedback. Det var en god idé med postnumre/ byer.

Har i andre nogle positive tilføjelser, ris eller ros?

 

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på med dit navn.. da det kun er medlemmer af Dansk Taxiforbund der må bruge navnet TAXA

Indenfor taxibranchen betragtes en taxi som en type transport, der adskiller sig fra f.eks. bus og tog, mens Taxa, som iøvrigt skal skrives med stort, er varemærke. I Dansk Taxi Forbund er det vedtaget at kun indehavere af hyrevognsbevillinger må anvende ordet Taxa, i forbindelse med firmanavnet. Det eneste firma der af DTF har fået lov at anvende ordet Taxa, uden at være en hyrevognsforretning, er Danmarks Radio, i forbindelse med Tv-serien KRONE TAXA.ov at anvende

Quote fra bla. http://www.taxafinn.dk/taxitaxatekst.htm

Du kan komme i kambolage med dansk taxinævn hvis du bruger ordet taxa i dit firmanavn.

Og for at gøre det lettere for dig, så hedder det kun taxi, taxa er en va

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis nu det havde været en app havde jeg troet på ideen ... men som hjemmeside tror jeg sku ikke på det, du skal tænke på at folk som oftest har brug for at finde et nyt taxaselskab én gang pr. by ... ergo vil din side ikke lagre sig i hukommelsen på folk ... derudover ville en app til mobiltelefonen der via gps fandt ud af hvor i landet jeg befandt mig og præsenterede mig for tlf nr på de 2-3 nærmeste taxa selskaber give meget mere mening :-)

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback af alle former.

Dette ender i at jeg lukker hjemmesiden og domænet ned pg.a. navnet og overvejer andre veje.

Denne tråd kan lukkes og ønsker ikke flere kommentarer. Endnu en gang tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)