Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjernestøv

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det var da utroligt.

Sidder i stadig og diskuterer herinde?

- Har vi ikke fået svar på alle livets spørgsmål nu, så denne tråd kan lukkes?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

Martin Thorborg:


Jeg kan fortælle dig, at de mange 1 stjerner kommer fra mange forskellige brugere, så du har åbenbart skrevet nogle ringe indlæg.
Så tænk lidt over hvad du har skrevet og brug det til at blive bedre til at kommunikere.

De bedste hilsner

Martin

Ja her kan du se de stjerner jeg kan se og incl i disse tal er de 7 x 1 stjerne og 3 x 5 stjerner som jeg har fået i de sidste 14 dage.

1  23
2
3
4  2
5  30

Ok jeg må bare accepterer at jeg de sidste 14 dage er blevet meget dårligere til at kommunikerer ellers har det gået meget lige op. Ellers er de måske en trendAmino at man er blevet flittigere til at give 1 stjerne og ikke komme ud med det i debatten.

Vis tør så amino.dk plus medlem så kan du se statikken hvad den siger , men i alt tag det ikke seriøsitet , derfor skrev jeg også enig en til en , jeg havde jo lige lavet verdens længste indlæg 0 kommentar eller stjerne en kommer med enig anden får plus stjerne flere , det viser mere du skal bare være enig så får man plus 

få ikke uvenner, det burde ikke påvirke folk , men jeg tror denne tråd måske vis siger det lige ud , man skal ikke lade det personlige præge ens karakter til folk det skal give for det gode eller dårlige indlæg, men fakta det præger karakter nogle vil nærmeste ikke give en plus selv vis laver verdens bedste indlæg dem , dog ikke 100% sikker men enkel har jeg kun fået minus fra det ligger fra et lille antal bruger godt man ikke har for mange uvenner vil jeg mene

man kan nok påvirke folk sige det er forkert , måske ændre det udvikling

Dog tror jeg en god ide , vis en giver kun minus en anden skal der være en maksimalt hvad der er tilladt altså 20 gange en person mod en anden bruger og ingen nærmeste giver samme burde få alarm klokker op at ringe , men det er hård at se samme og de samme giver plus og minus man får en del viden af det og man begynder overhovedet ikke tro på den især der giver minus

hvad jeg kan se helheden 1 minus stjerner ligger på et par stykker enkel af dem måske givet 1-2 plus 5 stjerner og måske 30 minus 1 stjerner eller mere andre har givet 100 plus 5 stjerner eller mere og 0 minus 1 stjerner , det viser ikke et retvisende billedet af person den person skriver jo hverken suverænt dårligt eller godt , der kommer derved meget ind der vær venner og bliv ikke uvenner hav ikke fjender kun venner , det burde ikke være nødvendigt med gode venner for det giver bedre karakter og det burde ikke påvirke en anden at måske er ikke hjerte venner at man derfor kun vil give den person minus og omvendt , jeg har derved nået erkendelse man kan ikke bruge karakter til ret meget

man behøver ej forsvare og det er Okay med mig , men få det plus medlemskab så lære du en del af , men måske siger det også hvad din fornemmelse er at det nok kommer fra mange af de samme bruger både plus og minus og de deler sig godt op lige som hos mig , nogle giver bare det ene og andre giver kun det andet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:

Vis tør så amino.dk plus medlem så kan du se statikken hvad den siger , men i alt tag det ikke seriøsitet , derfor skrev jeg også enig en til en , jeg havde jo lige lavet verdens længste indlæg 0 kommentar eller stjerne en kommer med enig anden får plus stjerne flere , det viser mere du skal bare være enig så får man plus 

få ikke uvenner, det burde ikke påvirke folk , men jeg tror denne tråd måske vis siger det lige ud , man skal ikke lade det personlige præge ens karakter til folk det skal give for det gode eller dårlige indlæg, men fakta det præger karakter nogle vil nærmeste ikke give en plus selv vis laver verdens bedste indlæg dem , dog ikke 100% sikker men enkel har jeg kun fået minus fra det ligger fra et lille antal bruger godt man ikke har for mange uvenner vil jeg mene

man kan nok påvirke folk sige det er forkert , måske ændre det udvikling

Dog tror jeg en god ide , vis en giver kun minus en anden skal der være en maksimalt hvad der er tilladt altså 20 gange en person mod en anden bruger og ingen nærmeste giver samme burde få alarm klokker op at ringe , men det er hård at se samme og de samme giver plus og minus man får en del viden af det og man begynder overhovedet ikke tro på den især der giver minus

hvad jeg kan se helheden 1 minus stjerner ligger på et par stykker enkel af dem måske givet 1-2 plus 5 stjerner og måske 30 minus 1 stjerner eller mere andre har givet 100 plus 5 stjerner eller mere og 0 minus 1 stjerner , det viser ikke et retvisende billedet af person den person skriver jo hverken suverænt dårligt eller godt , der kommer derved meget ind der vær venner og bliv ikke uvenner hav ikke fjender kun venner , det burde ikke være nødvendigt med gode venner for det giver bedre karakter og det burde ikke påvirke en anden at måske er ikke hjerte venner at man derfor kun vil give den person minus og omvendt , jeg har derved nået erkendelse man kan ikke bruge karakter til ret meget

man behøver ej forsvare og det er Okay med mig , men få det plus medlemskab så lære du en del af , men måske siger det også hvad din fornemmelse er at det nok kommer fra mange af de samme bruger både plus og minus og de deler sig godt op lige som hos mig , nogle giver bare det ene og andre giver kun det andet

Mikael, nu har du så lavet den 2 længste indlæg også, som ikke giver værdi.

hvorfor ikke holde fokus , og skrive indlæg der giver en værdi ?

Den skide stjernekrig, er da kun for folk der modtager en stjerne og kan give dem igen.

Jeg holder snotten væk mht. indlæg jeg ikke har forstand på, så jeg får ikke noget negativt tilbage

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nielsen:

Mikael christiansen:

Vis tør så amino.dk plus medlem så kan du se statikken hvad den siger , men i alt tag det ikke seriøsitet , derfor skrev jeg også enig en til en , jeg havde jo lige lavet verdens længste indlæg 0 kommentar eller stjerne en kommer med enig anden får plus stjerne flere , det viser mere du skal bare være enig så får man plus 

få ikke uvenner, det burde ikke påvirke folk , men jeg tror denne tråd måske vis siger det lige ud , man skal ikke lade det personlige præge ens karakter til folk det skal give for det gode eller dårlige indlæg, men fakta det præger karakter nogle vil nærmeste ikke give en plus selv vis laver verdens bedste indlæg dem , dog ikke 100% sikker men enkel har jeg kun fået minus fra det ligger fra et lille antal bruger godt man ikke har for mange uvenner vil jeg mene

man kan nok påvirke folk sige det er forkert , måske ændre det udvikling

Dog tror jeg en god ide , vis en giver kun minus en anden skal der være en maksimalt hvad der er tilladt altså 20 gange en person mod en anden bruger og ingen nærmeste giver samme burde få alarm klokker op at ringe , men det er hård at se samme og de samme giver plus og minus man får en del viden af det og man begynder overhovedet ikke tro på den især der giver minus

hvad jeg kan se helheden 1 minus stjerner ligger på et par stykker enkel af dem måske givet 1-2 plus 5 stjerner og måske 30 minus 1 stjerner eller mere andre har givet 100 plus 5 stjerner eller mere og 0 minus 1 stjerner , det viser ikke et retvisende billedet af person den person skriver jo hverken suverænt dårligt eller godt , der kommer derved meget ind der vær venner og bliv ikke uvenner hav ikke fjender kun venner , det burde ikke være nødvendigt med gode venner for det giver bedre karakter og det burde ikke påvirke en anden at måske er ikke hjerte venner at man derfor kun vil give den person minus og omvendt , jeg har derved nået erkendelse man kan ikke bruge karakter til ret meget

man behøver ej forsvare og det er Okay med mig , men få det plus medlemskab så lære du en del af , men måske siger det også hvad din fornemmelse er at det nok kommer fra mange af de samme bruger både plus og minus og de deler sig godt op lige som hos mig , nogle giver bare det ene og andre giver kun det andet

Mikael, nu har du så lavet den 2 længste indlæg også, som ikke giver værdi.

hvorfor ikke holde fokus , og skrive indlæg der giver en værdi ?

Den skide stjernekrig, er da kun for folk der modtager en stjerne og kan give dem igen.

Jeg holder snotten væk mht. indlæg jeg ikke har forstand på, så jeg får ikke noget negativt tilbage

Det samme gør jeg også så vi enig , men det jeg læse på dit svar var du troet det var forkerte svar altid man fik minus for ,sådan er verden bare ikke gid den var , men i alt super vis verden var at man kun fik retur ved et forkert svar

Min personlige mening den er ved korrekt svar skal der ikke gives minus , der må intet være at kunne se det er en anden grunden , jeg tror dog også du er enig i at korrekt svar ikke er retfærdig de får minus , det er du vel enig i ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så er der tærsket langhalm nok på emnet, så jeg lukker debatten.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)