Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjernestøv

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:
jeg tror jeg har forstået nu skriver jeg enig , for vis man skriver sin mening er man måske ikke enig , derfor er enig fuldt ud altså ikke uenig jeg mener vi er enig , for det er fuldt korrekt hvad du skriver , derfor er der stor enighed omkring denne her enighed , som enigheden er jeg helt og fuldt og fastholdende enig , til helt ud til det yderste er jeg enig og denne enighed breder sig med endnu mere mod enigheden og vi kan kun blive enig for er vi er enig fuldt ud til mere og mere mod det yderste enig af ypperste ing det er simpelthen den perfekte enighed af enighed som kan kun blive endnu mere enig af denne her enighed

Mikael ! Wink Hvad er det her for en gang vrøvl. prøv lige og læse det igennem bare engang til.

Magen til volapyk skal man vist lede længe efter.

Synes du selv du skal have karma point for dette bidrag ???

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Mikael christiansen:
jeg tror jeg har forstået nu skriver jeg enig , for vis man skriver sin mening er man måske ikke enig , derfor er enig fuldt ud altså ikke uenig jeg mener vi er enig , for det er fuldt korrekt hvad du skriver , derfor er der stor enighed omkring denne her enighed , som enigheden er jeg helt og fuldt og fastholdende enig , til helt ud til det yderste er jeg enig og denne enighed breder sig med endnu mere mod enigheden og vi kan kun blive enig for er vi er enig fuldt ud til mere og mere mod det yderste enig af ypperste ing det er simpelthen den perfekte enighed af enighed som kan kun blive endnu mere enig af denne her enighed

Mikael ! Wink Hvad er det her for en gang vrøvl. prøv lige og læse det igennem bare engang til.

Magen til volapyk skal man vist lede længe efter.

Synes du selv du skal have karma point for dette bidrag ???

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Haha. Tror sgu Mikael tager gas på os. Det vil jeg da i hvert fald håbe :-).

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Mikael christiansen:
jeg tror jeg har forstået nu skriver jeg enig , for vis man skriver sin mening er man måske ikke enig , derfor er enig fuldt ud altså ikke uenig jeg mener vi er enig , for det er fuldt korrekt hvad du skriver , derfor er der stor enighed omkring denne her enighed , som enigheden er jeg helt og fuldt og fastholdende enig , til helt ud til det yderste er jeg enig og denne enighed breder sig med endnu mere mod enigheden og vi kan kun blive enig for er vi er enig fuldt ud til mere og mere mod det yderste enig af ypperste ing det er simpelthen den perfekte enighed af enighed som kan kun blive endnu mere enig af denne her enighed

Mikael ! Wink Hvad er det her for en gang vrøvl. prøv lige og læse det igennem bare engang til.

Magen til volapyk skal man vist lede længe efter.

Synes du selv du skal have karma point for dette bidrag ???

Ib Abildgaard

Råd & Mal

jeg fuldt enig det er volapyk , men enigheden er fuldt enig at det er volapyk som vi kun blive enig om , denne enighed er meget ekstrem stor , men enigheden , jeg kan ikke selv læse hvad jeg skrevet , men jeg har skrevet enighed og enig , denne er en god enighed  , men i alt er vi enig om det er volapyk , det må give nogle stjerner at vi enig , men da vi er fuldt fast enig er der kun en ting at sig denne enighed bredte  sig blev kolossal enighed som vi kun blive enig om ,

men vis du forstår enighed som i enig altså denne enig mod den meget større enig enig som til sidste bliver monster stor enighed , men ikke nok med denne enig om det er volapyk , tror du også skikket dette her er volapyk  der er vi enig   , denne enighed vil blive universet største enighed omkring volapyk som , men i alt var debatten lidt omkring enighed og stjerner , ja så jeg kunne ikke lade være fylde ud med en gang gas enigheden ville blive større og større til vokser til det endnu større enighed som kan gange op med mange gange enighed som man bliver endnu mere endnu mere enig

i alt det jeg vil sige vi er enig det er volapyk i enighed  og enig , dette er vi enig om , vi har misforstået så er vi altså enig i vi er enig om denne her enighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Mikael christiansen:
jeg tror jeg har forstået nu skriver jeg enig , for vis man skriver sin mening er man måske ikke enig , derfor er enig fuldt ud altså ikke uenig jeg mener vi er enig , for det er fuldt korrekt hvad du skriver , derfor er der stor enighed omkring denne her enighed , som enigheden er jeg helt og fuldt og fastholdende enig , til helt ud til det yderste er jeg enig og denne enighed breder sig med endnu mere mod enigheden og vi kan kun blive enig for er vi er enig fuldt ud til mere og mere mod det yderste enig af ypperste ing det er simpelthen den perfekte enighed af enighed som kan kun blive endnu mere enig af denne her enighed

Mikael ! Wink Hvad er det her for en gang vrøvl. prøv lige og læse det igennem bare engang til.

Magen til volapyk skal man vist lede længe efter.

Synes du selv du skal have karma point for dette bidrag ???

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Haha. Tror sgu Mikael tager gas på os. Det vil jeg da i hvert fald håbe :-).

enig det var bare gas Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Nej, men du svarer meget ofte forkert på spørgsmål der stilles, hvorfor du f.eks. få 1 stjerne af mig for det. Og som MT siger, så er det langt fra altid man gider bruge tid på at forklare folk hvorfor man giver 1 stjerne, ligesom det heller ikke er "mit ansvar" at vejlede dig i at svare korrekt, det er altid et menneskes eget ansvar at svare ud fra den viden man har og ikke den viden man tror man har.

Der er da en del der giver mig 1 stjerne, men heldigvis flere der giver mig 5 stjerner. I går fik jeg skrivepause fordi jeg tilkendegav min ærlige mening om dem der giver mig 1 stjerne. Jeg gentager gerne at de mennesker er for mig ligegyldige, så må vi se om jeg igen får en pause og om den kommer fra en admin eller en tøsefornærmet superbruger Smile

Hej Jan

Giver gerne 1 stjerne retur den har du fået.

Det er godt at vi ikke støder så tit sammen. For gider ikke og ligge i krig med folk. Vi skal alle være her. Og hvis jeg laver fejl så er jeg kun et menneske. Men jeg kommer med min erfaring. Og jeg har altså arbejdet med selvstændig on og off siden jeg brev 18 år og er 43 år i dag. Så jeg lidt personlig erfaring.

Og ja jeg er ikke en damptromle som dig. Har aldrig fået skrive pause og mener det ikke er første gang du har fået en sådan. Skype-Wink

Men jeg er af den holdning at der ikke er nogle som skal tromle med men det er andres opgave og sørge for dette.

Have a good life Jan.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Men ellers synes jeg det er brugbar info jeg får ud ad denne tråd.

Nu er jeg blevet kloger på karma. Som jeg tit har undret mig over.

og at Martin heller vil have tommelfinger +/- som jeg også måske synes er et bedre system og vil måske give nogle flere. Men igen et lov hade system som kan være godt og skidt.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Lykkebjerg:
Giver gerne 1 stjerne retur den har du fået.

Argh, sluk nu den computer og kom videre.

Nåede i overhovedet at se vejret tidligere i dag?

Stjernerne er som det tidligere er blevet nævnt, en god indikator for hvor sagligt ens indlæg er, og så er den vidst heller ikke længere.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

Men ellers synes jeg det er brugbar info jeg får ud ad denne tråd.

Nu er jeg blevet kloger på karma. Som jeg tit har undret mig over.

og at Martin heller vil have tommelfinger +/- som jeg også måske synes er et bedre system og vil måske give nogle flere. Men igen et lov hade system som kan være godt og skidt.

Ja og jeg elsker når folk ikke kan tåle at få sandheden at vide når de tuder, fat nu at det er dine forkerte svar der giver - karma. Mit svar til dig var ikke forkert, det var sandfærdigt, du vrøvler og ævler til tider om ting du ikke ved noget om. Jeg giver aldrig - karma fordi nogle fortæller mig en sandhed. Du lægger selv op til at man ikke skal tage dig seriøst, ligesom de fleste af dine svar.

Køb ren argan olie her

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Mikael christiansen:
jeg tror jeg har forstået nu skriver jeg enig , for vis man skriver sin mening er man måske ikke enig , derfor er enig fuldt ud altså ikke uenig jeg mener vi er enig , for det er fuldt korrekt hvad du skriver , derfor er der stor enighed omkring denne her enighed , som enigheden er jeg helt og fuldt og fastholdende enig , til helt ud til det yderste er jeg enig og denne enighed breder sig med endnu mere mod enigheden og vi kan kun blive enig for er vi er enig fuldt ud til mere og mere mod det yderste enig af ypperste ing det er simpelthen den perfekte enighed af enighed som kan kun blive endnu mere enig af denne her enighed

Mikael ! Wink Hvad er det her for en gang vrøvl. prøv lige og læse det igennem bare engang til.

Magen til volapyk skal man vist lede længe efter.

Synes du selv du skal have karma point for dette bidrag ???

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Haha. Tror sgu Mikael tager gas på os. Det vil jeg da i hvert fald håbe :-).

enig det var bare gas Big Smile

Så var det god gas! YesBig Smile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lykkebjerg:

Og ja jeg er ikke en damptromle som dig. Har aldrig fået skrive pause og mener det ikke er første gang du har fået en sådan. Skype-Wink

Men jeg er af den holdning at der ikke er nogle som skal tromle med men det er andres opgave og sørge for dette.

Jeg er ikke en damptromle fordi jeg ikke bryder mig om folk der skriver forkerte svar, folk der poster ligegyldige indlæg, folk der svarer med et ikon, folk der vil diskuttere noget de ikke har forstand på.

Jeg er bare ærlig, og er meget tæt på at droppe min support til Amino i form af mit Plus medlemsskab (og det er ren bidrag, da jeg ikke anvender de ydelser der følger med der har værdi), da jeg er pisse træt af ligegyldigheder som jeg har nu en skægplet efter jeg barberede mig, vil du give 99 for 10 par boksershorts og bla bla bla det er så belastende.

Jeg kalder en spade for en spade, og bare fordi jeg er ærlig og siger du får minuskarma når du svarer forkert, så kommer den lille dreng op i dig. Jeg er i øvrigt fuldkommen ligeglad med om jeg får pauser eller ej, Amino er ikke vigtigt for mig i almindelighed, men der er nogle profiler her som jeg har stor respekt for og så yder glimrende bidrag med substans.

Laver gerne en liste med debattører der ikke leverer en skid andet en pludder og pladder til ingen verdens nytte, men så får jeg bare en pause igen. Men der er seriøst folk der skal se at få sig et liv.

Og jeg har i øvrigt et glimrende liv, håber jeg også du får en dag.

Køb ren argan olie her

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)