Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver min hjemmeside det rette indtryk?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Min hjemmeside er helt færdig nu - som jeg synes bedst om den. Se www.c-office.dk.

Hvad er din holdning til layout, informationsværdi og præsentation?

Sælger den?

Håber på din mening :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville hjælpe hvis du pepper siden lidt op med nogle billeder.

Du bør tilføje firmanavn, adresse, telefon og cvr. nr. i sidefoden og på kontaktsiden. Da det er de færreste der vil handle med en ukendt.

Det ville også gavne med lidt mere information om dine 'produkter'. Evt. også priser.

Du bør også få lavet seo arbejde på hjemmeside. F.eks. har du duplicate content.

Søg på seo her på amino, så kan du finde en masse god information om hvordan du kan forbedre din hjemmeside.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rudolf,

Layout:

Det er ganske udmærket, men det er jo ikke ligefrem et design, som skiller sig ud fra mængden. Rent teknisk, så skal du have kigget på "Kontakt"-sektionen. Her hopper dit logo nemlig over til højre. Helt overordnet, så savner jeg også nogle billeder.

Informationsværdi:

Jeg synes godt, at du kan gå endnu mere i detaljer omkring dine kompetencer. Gør således, at man kan klikke på de forskellige punkter under "Arbejdsydelser", og læse mere om emnerne.

Præsentation:

Jeg synes godt, at du kunne gøre intro-teksten en smule mere interessant. Jeg savner noget sjæl i den. Herudover kan jeg ikke se, hvem der står bag firmaet. Lad mig se dig på nogle billeder og evt. med en beskrivelse omkring dine kompetencer, erfaringer mv.

Sidst, men ikke mindst, kunne det også være rart med en præstationsvideo - evt. også til hvert af de emner, du arbejder med. Det vil skabe mere liv på siden og skabe et bedre tillidsbånd mellem dig og dine mulige kunder, når de kan se dig i øjnene.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes din side giver god mening. Jeg er ikke i tvivl om hvad det er du tilbyder.

Hvis der kunne komme nogle billeder og illustrationer der understøtter teksten ville din side være rigtig god.

Og ja der mangler flere oplysninger om virksomheden. Hvis du ikke har cvr endnu så skriv det er på vej og at du er freelancer.

Jeg vil gerne vide mere om hvem du er og hvad du kan, erfaring osv.

Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

lille logo forsiden dig som eb personlige rådgiver mere frem med lidt mere action jeg vil sælge mit produkt

jeg savner et telefon nummer og cvr nummer i fodnoten på siden

kontakt siden også op der med dit cvr nummer og telefon nummer

udnyt google viser op til 70 tegn og lav en titlen gerne med et par af dine kerne ord der

social medier en fordel få især google plus på siden og gerne også facebook især

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det er starten på en pæn og sober hjemmeside. Det er let at finde ud af at kontakte dig, men hvis jeg var en fremtidig kunde, ville jeg godt have vidst hvem jeg sendte mailen til. Der står på din side, hvem der har designet siden, men der står ikke hvem indehaveren er. Måske dit navn står gemt et sted, jeg ikke lige fandt, men hvis det er tilfældet, så er det for godt gemt.

Når du engang skriver på siden, hvem du er - så synes jeg, det er en tillidsvækkende side. Den er ikke smart i en fart - hvilket jeg heller ikke synes, den bør være.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres inputs alle sammen :-)

Jeg arbejder videre med jeres forslag og bruger de ting jeg synes om :-)

Det er jo ikke en bolchebutik jeg driver, men et ærligt foretagende der har til mål at hjælpe folk med skattemæssige og regnskabsmæssige arbejder.

Mange tak

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)