Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af IT support hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino.
Jeg er ejer af et IT support firma, og en tilhørende hjemmeside til virksomheden.

Jeg står og mangler feedback af hjemmesiden, da jeg føler at teksten, godt kunne fange kunden lidt mere, end den gør nu.
Jeg har mange besøgende på siden, men folk forlader hurtigt siden igen.

Ville være super, hvis nogle herinde fra, ville kunne komme med lidt idéer eller og råd til hvordan siden ville kunne forbedres.

Hjemmesiden kan ses

Tak på forhånd.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver T. Kristiansen:

Hej alle på Amino.
Jeg er ejer af et IT support firma, og en tilhørende hjemmeside til virksomheden.

Jeg står og mangler feedback af hjemmesiden, da jeg føler at teksten, godt kunne fange kunden lidt mere, end den gør nu.
Jeg har mange besøgende på siden, men folk forlader hurtigt siden igen.

Ville være super, hvis nogle herinde fra, ville kunne komme med lidt idéer eller og råd til hvordan siden ville kunne forbedres.

Hjemmesiden kan ses HER

Tak på forhånd.

Mvh. Oliver Toft Kristiansen

Der mangler så lige et CVR. nummer, samt reklamerne skal fjernes, før jeg kan tage den seriøst

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

Her er nogle bud fra mig:

  • Fjern reklamerne
  • Tilret footer på siden, så den signalerer mindre template
  • Oplys på siden, om priserne er inklusiv eller eksklusiv moms.
  • Hvis du/I vil betjene både virksomheder og private, så adskil dem tydeligt på hjemmesiden.
  • Din kontaktformular har scroll-bar i både højde og bredde. De bør fjernes.

Generelt vil jeg anbefale dig/jer at arbejde noget mere med layout. Husk at IT-support også er en tillidssag. De besøgende skal have tillid til, at de kan overlade deres IT til dig/jer.

Håber du kan bruge det.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørger helt dumt - Hvordan kan det være at prisen for erhverv er 100,- dyrere end for private?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Da erhvervs kunder oftest har flere computer eller IT udstyr end private, er der mere arbejde at lave, derfor en højere timepris.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar john. Jeg vil se på nogle af de ting du nævnte, og få lavet lidt om på siden.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver T. Kristiansen:

Da erhvervs kunder oftest har flere computer eller IT udstyr end private, er der mere arbejde at lave, derfor en højere timepris.

Er det ikke din tid, du sælger? Og er det ikke de samme kompetencer der benyttes til både private og erhverv? Skype-Smile

Ingen erhvervskunder vil betale mere for den samme ydelse, blot fordi de har et CVR-nummer.

Overvej i stedet at tilbyde erhvervskunder klippekort, så de får rabat ved at købe flere timer ad gangen. Klippekort er en forudbetalt ydelse, hvilket jo minimerer din risiko. 

Hvis du så samtidigt gør klippekortet til et "fordelskort" og tilbyder erhvervskunderne med klippekort udvidet åbningstid og lignende, bliver kortet pludselig meget mere interessant.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver T. Kristiansen:

Da erhvervs kunder oftest har flere computer eller IT udstyr end private, er der mere arbejde at lave, derfor en højere timepris.

Udligner det sig ikke i flere timer brugt?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Både dig John og Mark, har da så ret. Hvorfor skulle erhverv betale mere...

Jeg kan se jeg skal have lavet en masse om i forhold til pris, og gå mere ind i at tænke som kunderne ville have tænkt.

Fedt at have sådan en side som Amino.dk - hvor man kan få gode råd og hjælp til at forbedre sine virksomheder.

Tak for svar John og Mark

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

få lavet et flot unikt wordpress temaer gerne med dit logo og gerne et billedet der viser jer i arbejde og i gang med forskellige  suport ting , god ide at fjerne fodnote linket det gør siden mere seriøst få dit eget unikke temaer er ideelt .

husk sæt i fodnoten dine kontakt info cvr nummer og telefon nummer det skaber troværdighed over siden.

kontakt siden sæt også der cvr nummer det skaber troværdighed over siden

kontaktformular på kontaktsiden så er det lettere at kontakte

social medier sæt det på alle sider google plus det hjælper i google med plus plus likes , ja og facebook også en fordel så sæt det også i fodnoten alle undersider.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)