Køb et Amino Sponsorlink
Kære aminoer
Håber i kan hjælpe lidt...
Vi designer hjemmesider for mindre hjemmesider og vil gerne have et site der appellere bredt. Indholdet pt. er meget tyndt og ufærdigt, så det jeg gerne vil have feedback på er selve stilen og det førstehåndsindtryk sitet umiddelbart giver.
Designstil 1: her!
Designstil 2: her!
Designstil 3: her!
Glæder mig meget til at høre fra dig :-)
vh/ Kasper
Helt klart design stil nummer 3. Efter min mening er det den, som ser mest professionel ud, og den med det bedste overblik. Samtidig sidder jeg på min bærbar, og jeg skulle ikke scrolle ned for at få øvrige informationer, som jeg skulle med 1 og 2.
Bedste hilsner,
Sander
Hej
jeg kan bedst lide 1
Jeg kan kun se design nummer 3.. den vil ikke loade de andre 2?
Casper Jensen - 16 år og selvstændig med virksomheden CJMedia.
Projekter:
Casper Jensen - Affiliate Marketing: Jeg kan kun se design nummer 3.. den vil ikke loade de andre 2?
Tusind tak for svar - ville være lækkert hvis der kommer en håndfuld mere :-)
Nr 1 synes jeg klart er pænest..
Jeg er mest til nummer 1
Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.
kan ikke loade nogen af dem i Chrome...
Gps trackere til biler • Tilbud på Flådestyring/Elektr. kørebog • Joomla- WP- Templates
Synes det er lidt ringe at jeres design ikke er et "Responsive design". Da man jo regner med at det største antal af søgningerne kommer fra mobile enheder i år. Jeg ved godt du skriver at det er ufærdigt osv..
Men nok om det jeg synes ingen af dem er særlig gode, af samme grund som jeg skrev. Jeg ville vælge noget som dette design http://demo.themeblvd.com/?theme=akita som er responsive.
Hvis jeg skulle vælge ville jeg gå efter nr. 1
REGNSKABSPROGRAM 149,- kr.FAKTURA PROGRAM 99,- kr.Mobil abonnement oversigt
J. Deleuran: kan ikke loade nogen af dem i Chrome...
Har siddet nu og ventet i over 5 minutter resultat:
1. Er der intet loadet på2. Er menu, logo, de tre bokse i bunden og et højrestillet citatfelt loadet3. Er et halvt logo, søgefelt, tre bokse i bunden og en menu loadet.
Med andre ord - Det er umuligt at vurdere. Jeg kan dog på menuen i design2 se at der er tale om et Joomla template.