Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside - plz

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder med en hjemmeside til min kusine  http://www.sonderborghundesalon.dk/ 

Hun er i gang med at fotografere hunde i takt med at de kommer igennem butikken, så billederne må komme på siden efterhånden som jeg modtager dem.

Kan jeg være siden bekendt, og hvad kan du se af ting, jeg selv burde have set og rettet?

P.f.t.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fin side meget alm. Layout.
En kunne ikke finde priser.
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak

Jeg kan heller ikke finde priser, og hvis jeg var kunde, ville jeg ønske at jeg kunne.
Min kusine vil ikke have dem på, fordi der kan være så mange individuelle ting, der spiller ind på prisen. Jeg tror det er en hundesalon-ting, for jeg kan se at mange af hundesalonerne har det på samme måde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt man har en hund der ikke kræver pelspleje Big Smile

 

Noget fedt layout på side for gøre den mere personlig og ikke så tandlæge agtig
bille måske være fedt....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Det er en let overskuelig hjemmeside.

Hvis man skriver hjemmesidens url uden www. foran i browseren, får man en fejlmeddelelse. Det bør ændres til et 301 redirect.

Der er plads til en masse seo forbedringer. Brug h html tags (<h1> <h2> <h3>) til dine overskrifter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Den med fedt layout kan jeg godt følge. Det her er (selv om det ikke kan ses) resultat af mange mange forsøg. Siden skal hverken være tuttenuttet eller smart i en fart. Den skal være kønsneutral, stilren og pyyyhhhaaaa

Jeg må tænke videre.

@Karsten - kors det med H1 osv - det vidste jeg da godt, og hvordan kunne jeg så glemme det. Det med 301´eren kan jeg ikke finde ud af - - må lige finde noget hjælp

Tak til jer

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Det er pænt af dig, at du vil gøre den slags for et familiemedlem. Siden kan du godt "være bekendt". Der er en række ting, jeg ville gøre anderledes, men vil her nøjes med et par ting, som "irriterer" mig :)

Fonten i banneret er for tæt på comic sans til at blive taget seriøst. Smid en ordentlig stilren font på og integrer den ordentligt i banneret med skygger osv. 

Og så er jeg personligt ikke meget for navigationen i venstre side. Det er lidt oldschool at sidde og trykke på tekst. Der er fint plads til en ordentlig navigation under topbanner eller i siden.

Og så er der seo delen. Det er sgu nok det vigtigste at få på plads.

Men det er aldrig nemt at lave den slags ting... så velkommen i klubben :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

på siden find os på linket videre til krak finder den ingen adresse , så det links fungere ikke korrekt til krak.dk

jeg ville sætte cvr nummer i fodnoten giver større troværdighed over siden

e-mail adresse brug der domænets eget mail end en mail udbyder gratis som er på siden lige nu .

kontakt formular det gør det altid lettere at kontakt en så det ville jeg altid sætte på en siden.

social medier betyder meget i google , så det ville jeg bare hurtigste mulig sætte på siden google plus og facebook

titlen til google heder forside der ville det være en fordel at sætte en kerne ord ind der hunde frisør hunde salon og nu vises op til 70 tegn på google så det ville jeg udnytte.

priser kunne jeg ikke finde , når jeg køber et sted er det noget af det første jeg leder efter , prisen er meget afgørende for mig at vide

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
titlen til google heder forside der ville det være en fordel at sætte en kerne ord ind der hunde frisør hunde salon og nu vises op til 70 tegn på google så det ville jeg udnytte.

Jeg kan godt se at der oppe i toppen bare står forside, men titlen på siden er altså: Hundefrisør i Sønderborg faguddannet Klipper, Trimmer alle racer

Hvis det ikke er rigtigt at skrive titlen i titlen, er der så en der kan give mig fidusen?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt burde man ikke bruge comic sans til noget.
Hvis du "inspecter" siden så kan jeg se det er comic sans. :D

Dit indhold (breadcrumbs) og menuen flugter ikke i toppen. 
Det virker lidt som en fejl, fordi det er så tæt på, også alligevel ikke.

Blomsterne i højre side af din header, syntes jeg ikke gør så meget.
Det var noget vi på hovedforløbet på mediegrafikeren gjorde konstant, det virker
lidt for uprffessionelt. (men kan også bare være mig, der har set det brugt i forkerte sammenhænge for ofte) 

Inde under før/efter billeder er der en orange boks, med en sommerfugl på, hvorfor er den sommerfugl der? :)
Boksen tager også utrolig meget opmærksomhed, måske fjerne den helt eller brug en anden farve?

Det var lige et hurtigt kig på siden, ellers en fin side, især som ny. :D 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)