Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job på internettet (13 år)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Esrum
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Great job.

Dine billeder ser fede ud - du skal nok få et arbejde som billede-dreng inden længe. Men husk at øve dig - øvelse gør mester. :)

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra Randers
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

på det sidste af billederne var der fuldstændig overskyet så jeg lavede selv solnedgang ;) ikke det bedste men håber det går :D

Fra Randers
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Randers
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

lige et sidste billed ;)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan bruge din hobby, du kan kigge på denne liste.

Photodune.net
Istockphoto.com
Shutterstock.com
stockxpert.com
crestock.com
bigstockphoto.com
us.fotolia.com
photospin.com
dreamstime.com
shutterpoint.com
depositphotos.com
canstockphoto.com
graphicleftovers.com
vectorstock.com
Cutcaster.com

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

som de andre siger: øvelse gør mester. lav en masse og prøv nye ting.

det ville helt sikkert også gavne dig hvis du opretter en blogwordpress eller blogspot som du kan uploade dine billeder til som en slags portfolio.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har selv stået i samme situation for 1-2 år siden... Men hold kæft hvor har jeg lært meget på de 1-2 år! Da jeg oprettede mig på amino var det meget anderledes end det var nu, der var ikke så mange af de ''unge'' iværksættere som nu, og der var det ret underligt at komme ind og skrive at man gerne ville være iværksætter! Alle de timer jeg har brugt på at finde ud af hvad jeg ville lave, og spekuleret over det! Alle de videoer, podcast og lign. som jeg har siddet og sn akket til mig selv for at finde ud af hvad jeg vil, det har været det hele værd! Det kan godt ske jeg ikke har fundet det jeg vil lave endnu, men jeg er kommet så meget videre! Det er det samme ved dig, nu vil du gerne redigere billeder, men det har jeg også gerne ville, så ville jeg pudse vinduer, så ville jeg lave en ungdomskanal, så ville jeg alt muligt andet! Nu er jeg igang med at se om jeg ikke kan lave noget webshop af en art, men har bare ikke fundet ideen! Jeg har fået et meget større netværk både på min egen alder, og personer som er ældre! Så det er fandme fedt at du tør og gider bevæge dig ud i det! Bare bliv ved! Jeg har i de 1-2 år bare lært og lært og lært! Både fejl og andre gode ting! Jeg har lært om SEO, Affiliate Marketing, markedsføring, salg, kundeservice og alt muligt andet bare ved at følge med på amino og ved at læse expert blogge?! Desuden hvis du ikke allerede gør det, så følg med i hvad Martin Thorborg laver! Han er på youtube, og det var ham som gav mig håbet for iværksætteri! Jeg fik hans bog juleaften, og næste morgen så havde jeg læst den færdig! Tror jeg har læst den 5-10 gange nu! Men nok om mig ikke! Men det er fedt, du skal nok blive til noget!

If you can dream it - you can do it!

- Mads Grønning!
www.madsgr.dk

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk nogle ret fede billeder du får skudt! Hvor i landet er du fra? 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)