Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med AirPlay højtalere - Søger feedback til forbedringer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg driver webshoppen cableman.dk, som sælger højtalere og tilbehør på nettet. I de seneste år har tendensen og efterspørgslen flyttet sig mere og mere over på højtalere med indbygget forstærker, trådløse højtalere og nu også AirPlay højtalere. Dette skal jeg naturligvis reagere på.

Jeg har af blandt andet denne grund lanceret en ny webshop for få dage siden, hvor jeg udelukkende fokuserer på AirPlay højtalere. Altså Apples trådløse streaming teknologi. Shoppen er bygget på Scannet Webshop2 - vi har selv lavet design, grafik og opsætning af det tekniske.

På airplayshop.dk er der brugt en del tid på produktvisningen. F.eks. tager vi selv fotos, optager video og skriver tekster til alle produkter (Dog mangler vi stadig nogen). Her er et produkt, hvor alt er færdigt: Klipsch G17

Det kunne være rigtig godt at modtage nogen kommentarer generelt på www.airplayshop.dk. Både på forside, varelisten og produktvisningen. Måske også checkout.

Jeg håber, at nogen har god og nyttig kritik til at gøre webshoppen endnu bedre.

På forhånd mange tak.

Benny Brændsgaard Kristensen

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille ting.. Husk cvr i bunden :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:
En lille ting.. Husk cvr i bunden :-)

Hej Kristoffer

Tak for input. Det vil blive ændret - Er der testet på, om det er vigtigt eller er der ligefrem et krav om, at CVR skal fremgå?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

vis man har DK dankort skal cvr nummer frem gå vis man paypal ja og det er uden dankort behøves det ikke så det er lov krav det frem går af siden , da man er virksomhed

social medier kan hjælpe en i google så få google plus og facebook på siden især google plus hjælper meste i google med masser af likes

de billeder jeg tjekket var der ingen titler og tags på billederne det kan gøre siden kommer i google billedet søgning og billeder er tit også højt google normale søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

social medier kan hjælpe en i google så få google plus og facebook på siden især google plus hjælper meste i google med masser af likes

de billeder jeg tjekket var der ingen titler og tags på billederne det kan gøre siden kommer i google billedet søgning og billeder er tit også højt google normale søgning

Hej Mikael

Tak for din besked.

Gode pointer! Jeg har netop oprettet en facebook side, men viser den ikke på shoppen endnu. Vi har dog like og plus funktionerne på produkterne. Men vi kunne jo overveje, at sætte det på f.eks. forsiden også.

Jeg kan se, at vi kører title på links til billederne og alt-tekst på selve billedet. Kan det hjælpe eller skal vi optimalt have både title og alt-tekst på selve billederne?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

cubie:

Mikael christiansen:

social medier kan hjælpe en i google så få google plus og facebook på siden især google plus hjælper meste i google med masser af likes

de billeder jeg tjekket var der ingen titler og tags på billederne det kan gøre siden kommer i google billedet søgning og billeder er tit også højt google normale søgning

Hej Mikael

Tak for din besked.

Gode pointer! Jeg har netop oprettet en facebook side, men viser den ikke på shoppen endnu. Vi har dog like og plus funktionerne på produkterne. Men vi kunne jo overveje, at sætte det på f.eks. forsiden også.

Jeg kan se, at vi kører title på links til billederne og alt-tekst på selve billedet. Kan det hjælpe eller skal vi optimalt have både title og alt-tekst på selve billederne?

jeg ved ikke om forskel i google men jeg opdaget nu der er titler links men når klikkes større er der ikke titlen , jeg tror der er forskel da man jo ikke kan se nogle titlen i større billeder derved må der være mindre google vil kunne læse uden jeg er hel ekspert der.

Dog er det noget jeg tror og  jeg er næsten hel 100% sikker det betyder noget i SEO og når man laver titler så vil jeg mene det er bedste udfylde begge felter når man nu engang er i gang , jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle give mere vis man har mere der viser vejen for google hvad billedet omhandler det burde give et lille ekstra plus efter min bedste overbevisning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for dit svar. Jeg vil helt sikkert gå videre med dette - tak for god input.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)