Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit website fiskeboksen.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er ved at være færdig med mit nye projekt, fiskeboksen.dk, hvor brugerne kan uploade fangstrapporter indenfor lystfiskeri.

Det har igennem længere tid kun været et hobbyprojekt, men jeg er nu nået så langt at jeg godt kunne bruge en masse feedback.

Jeg ønsker feedback på hele siden, herunder båd design og funktionalitet, så hvis der er nogle der har lyst må i meget gerne oprette en bruger og teste hvordan det virker (den kan slettes igen under "ret profil").

Mht. "Forummet" så kan der helt klart tilføjes flere funktioner til dette, men planen er det skal være et simpelt forum, og at det er fangstrapporterne der er hovedfunktionen.

Når brugeren tilføjer en fangstrapport, er det muligt at vælge om denne skal være offentlig, eller om det kun er brugeren der skal kunne se den.

Jeg tænker at det kan være med til at mindske mængden af indhold på siden, så jeg vil meget gerne høre hvad i synes om dette?

Da jeg selv har designet, programmeret og kodet siden uden egentlig planlægning, vil der nok opstå et par mindre fejl rundt omkring :)

Har i eventuelle forslag vil jeg meget gerne høre disse.

På forhånd tak :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

den ser ok ud. Men hvad med Vestkysken må man ikke se vejeret der ??? smiler...
Måske skal du have kajakfiskeri med også det er vist ved at vokse lige i DK .......

 

Lars

Fra København
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Tak for din feedback. Jeg har tænkt meget over hvordan vejret skulle vises, og om det skulle vises. På nuværende tidspunkt benytter jeg et script hvor der ikke er så mange muligheder, men det kan være at jeg laver en mere avanceret vejr-visning senere, og så vil jeg helt klart tilføje flere muligheder.

Det var en god ide med kajakfiskeri som kategori, det vil jeg overveje at tilføje.

Håber der er flere der har tid til at give lidt feedback :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

forum få gang i det opret første selv et par bruger prøv få venner familien til at oprette sig også de og plus de fake bruger der oprettes debattere forumet i gang altså langt hen ad vejen debattere du med dig selv.

jeg ville hurtigste muligt få social medier på siden google plus og facebook da det er begyndt at betyde lidt mere i google.

jeg klikket rundt på siden den største udfordring er der ikke rigtigt er indhold endnu på siden , du kunne lave en lille blog på siden og bloggen lidt om fisk og fiskeri , men et eller andet indhold skal der i hvert fald på siden som i gang sætter af siden

om jer siden kunne jeg heller ikke finde , det kunne give et godt indblik i formålet med siden.

kontakt siden kan jeg heller ikke finde , det synes jeg gør siden eget mere utroværdig , men det kan være jeg har overset denne kontakt side 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel

Du skal nok lave lidt seo arbejde på hjemmeside. F.eks. har du duplicate content (www.fiskeboksen.dk / www.fiskeboksen.dk/index ).

Hvad med kategorien kystfiskeri??? Uden den kan jeg ikke bidrage med fangstrapporter.

Det ville være bedre, hvis man kunne registrere hver fangst/fisk enkeltvis i fangstrapporten. En gennemsnits vægt er ikke særlig interessant, hvis man f.eks. har fanget tre havørred på 6kg, 1kg og 1kg.

Beregn konditionsfaktoren for hver fangst. Den er der mange der går meget op i. En fed overspringer er langt bedre end en nedgænger. 

Opret fiskearterne, så man vælger i stedet for at skulle skrive arten. Så undgår du en masse stave/tastefejl og får et felt du kan indeksere efter.

Hvis du vil lave en bedre side end alle de andre løsninger på nettet, så lav en app til iPhone og android, hvor man kan uploade fangsten direkte. De fleste bruger deres telefon til at tage billeder af deres fangster.

Fra København
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Mange tak for de gode ideer.

Jeg havde helt glemt kontaktsiden. Den vil jeg få sat på hurtigst muligt. I første omgang vil jeg sikre mig at det funktionelle virker og at det er brugervenligt, og så så vil jeg sætte fokus på at skabe indhold og tiltrække brugere. Herefter vil jeg helt klart også integrere sociale medier som du foreslår.

Hej Karsten,

Mange tak for din feedback.

Jeg havde helt overset dc med /index, det får jeg lige fikset. Der vil også blive sat mere fokus på SEO så snart alle funktioner virker. Jeg har haft en del overvejelser omkring hvordan den enkelte fangstrapport skulle registreres, så det er virkelig brugbart med en anden lystfiskers mening. Jeg vil arbejde mere med denne del så dette bliver ændret. Dette vil også give en bedre mulighed for at lave statistik på fangsterne.

Så snart hjemmesiden er færdig vil jeg arbejde på at få lavet en mobilversion, så der kan uploades direkte fra telefonen.

Jeg har også oprettet kategorien kystfiskeri nu :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)