Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Meta Title værktøj i Joomla

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har uden held forsøgt at finde et simpelt værktøj til at definere sine meta titles i Joomla. I skrivende stund har jeg under Menu Manager --> Meta Data Options, blot mulighed for at udfylde Meta Description og Meta Keywords. Jeg vil meget have mulighed for også at definere min meta title, om ikke her, så via et smart værktøj andetsteds.

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe?

Mvh Christoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer

Har du prøvet sh404sef komponenten eller alternativt acesef komponenten?

Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Nej, hvilken kan du anbefale? Kan man hente dem gratis og hvilken vil du anbefale?

/Christoffer

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer

Sh404sef - kan alt det du spørger efter. Det er anvendt af mange. Her kan du selv bestemme title og meta tags.
Du kan lave en beskrivelse for hver enkelt side - det du udfylder for siden, er det første søgemaskinerne læser og viser i søgeresultatet.
Programmet giver også mulighed for en kort beskrivelse af hovedsite samt søgeord for samme.

Du kan tilmed sætte den til at gøre dine URL´er korte og mere brugervenlige.

Du kan hente programmet her: http://extensions.joomla.org/extensions/site-management/sef/10134

Fra du installerer det, går der lige lidt tid, inden den har fundet frem til dine sider og de kommer frem på listen, hvor du kan lave dine beskrivelser.
(titles and metas manager) Hvis du henter dette program - og der dukker spørgsmål undervejs, er du velkommen til at sende mig en PM.

God weekend.

Mathilde

Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen til jer begge! Jeg vil prøve mig frem med Sh404sef.

God weekend.

/Christoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sh404sef er ikke gratis, men det mest overskuelige. Det har dog en tendens til at duplikere artiklerne.

acesef er der en gratis udgave af, hvor du kan foretage dig det vigtigste og en betalingsdel som går endnu længere. Den er lidt svære at arbejde med, men duplikerer ikke artiklerne

Så alt efter hvor eventyrlysten du er, så er det mine valg. begge har fordele og ulemper som du kan se, så det er smag og behag.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)