Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook timeline page integration på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

mange mennesker, ligesom jeg selv, har nok deres mening om den "nye" facebook timeline. Jeg har selv et form for love/hate relationship til den, men vi kan vel ikke gøre andet end at få det bedste ud af det.

Jeg har længe tænkt over hvor smart det ville være at integrere sin facebook virksomheds page på sin hjemmeside. Selv kunne jeg godt tænke mig at benytte facebook timeline på min kommende portfolio side over forskellige virksomheds højdepunkter osv. Jeg har med mine ydmyde photoshop evner lavet to skitser af hvordan det kunne se ud: 

Se en skitse af idéen her

Skitse 2


Hvorvidt idéen er unik eller ej, det er sådan set underordnet, men der må da sidde andre folk end mig der kunne være interesset i at integrere sin facebook timeline page på sin hjemmeside ? :) 

Og nu kommer de helt store spørgsmål så:

Er der nogen der ved om det  er muligt ?

Er der nogen der har erfaring med det, som er villige til at hjælpe os andre med at komme igang ? 


På forhånd tak!
Alle svar eller kommentarer modtages med glæde :)

JeffDoe  

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeff

Jeg tror ikke helt det er muligt. Normalt ville jeg sige: lav en wrapper og vis siden i Iframe.
(en kasse på din side, hvor den anden side vises)
Men.... det tillader Facebook ikke. Så løsningsforslag 2: at lave en side der ligner...
Det tjener vel intet formål - da du selv skal sidde og opdatere hele tiden. Og så har Facebook nok også copyright på designet? Jeg følger spændt med i denne tråd og ser hvad eksperterne kommer med.

Noget helt andet - hvor vise sin facebook timeline 2 steder på nettet? Den gode idé med timeline, er vel at man kan sende sine kunder ping-pong frem og tilbage mellem facebook og egen hjemmeside?

På facebook mindes de gennem dine status opdateringer om din side og besøger den måske mere...
På hjemmesiden kan man få besøgende til at "dele siden" og linke til facebook - hvilket måske giver flere besøgende, der trykker "like" på din side, ser dine status opdateringer - og får så lyst til at besøge din hjemmeside.... and so on.

Mathilde

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på facebook ikke tillader at vise siden i iframe ?

Jeg havde bare forstillet mig at det var "lovligt" at gøre da de tilbyder SÅ mange andre facebook integrations muligheder :)

JeffDoe 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)