Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på ny webshop ønskes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Som overskriften siger, ønsker jeg konstruktiv feedback på min nye webshop www.haandlavetsmykker.dk.

Jeg er helt nybegynder på området, så håber på at der er nogle rar aminoer, som vil hjælpe mig med at gøre hjemmesiden endnu bedre end den er nu.

Mit mål er at lave en brugervenlig og troværdig webshop, hvor folk trykt tør handle.

På forhånd tak

MVH Jannie

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et par hurtige tanker: 

- Få lavet grønne "Læg i Kurv" knapper. 

- Få lavet et federe top banner, så man kan se hvad du sælger. 

- Få smidt nogen friskere farver op som temaet. 

- Få bundlinjen mindre. 

- Ellers er det nogen flotte produkter du sælger, til en faktis okay billig pris, efter min mening. 

ha en fortsat god dag! 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie,

Generelt ser hjemmesiden godt ud. Ikke for mange underlige farver og et simpelt og overskueligt design. ;-)

Dog ville jeg forsøge at få indsat nogle større produktbilleder på forsiden, så der ikke er så meget hvid baggrund på forsiden.

En anden ting jeg undre mig over, er hvorfor der ikke er en 'Læg i kurv'-knap på forsiden men kun når man kommer ind i de forskellige produktgrupper.

Men ellers en fin og troværdig hjemmeside. :-)

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

nu er der et et rimeligt hvidt stykker profil siden så udfyld det ud med et billedet og jeres cvr nummer igen som der er i fodnoten på siden og gerne en kontaktformular derved lettere at kontakte jer 

gmail.com brugt som forretnings mail det virker lidt useriøst få en mail med jeres hjemmeside navn det giver siden lige et ekstra troværdighed løft 

husk google plus på siden , en grund kun google giver et lille ekstra plus i google vis du får en masse plusser på din google plus side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for god konstruktiv feedback.

@Søren

Hvorfor tænker du lige grønne ”læg i kurv” knapper? Det er jo det alle andre bruger.

Når du siger man skal kunne se hvad man sælger i topbanneret, tænker du så at der skal være produktbilleder, flere smykker på et billede eller personer der bære smykkerne?

Umiddelbart tror jeg at jeg holder mig til det lilla farv tema.

Tak for de pæne ord om mine produkter.

@Alexander

Du rammer to ømme punkter, jeg har brugt timer på at få de billeder til at blive større og ”læg i kurv” knappen på forsiden.  Når nu det bliver kommenteret får de stakkels dandomain supporter en mail mere fra mig J

Tak for de pæne ord om mine farver, design og hjemmeside. 

@Mikael

Billede og cvr. Nummer og kontaktformular på profil siden havde jeg ikke tænkt på, det kommer der.

Ny mail står på min to do liste.

Jeg har set de mange opfordringer til at man opretter en google plus, men kunne ikke lige gennemskue hvordan man gør. Er der forskel på om man opretter en privat profil eller en virksomhedsprofil som på fx facebook?

 

Kom gerne med flere kommentar til min hjemmeside.

MVH

Jannie

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannie Andersen:

Tak for god konstruktiv feedback.

Jeg har set de mange opfordringer til at man opretter en google plus, men kunne ikke lige gennemskue hvordan man gør. Er der forskel på om man opretter en privat profil eller en virksomhedsprofil som på fx facebook?

 

Kom gerne med flere kommentar til min hjemmeside.

MVH

Jannie

google plus firma side , det skriver en af vores bedste seo eksperter her i Danmark en del om på denne her side  http://www.concept-i.dk/blog/google-firmasider.html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Supper, tak for linket Mikael, det vil jeg lige få kigget på.

 

Kom gerne med flere kommentar til min webshop www.haandlavetsmykker.dk

MVH Jannie

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke flere der har lyst til at kommenter min webshop?

Mvh

Jannie

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)