Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på ny webshop ønskes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Som overskriften siger, ønsker jeg konstruktiv feedback på min nye webshop www.haandlavetsmykker.dk.

Jeg er helt nybegynder på området, så håber på at der er nogle rar aminoer, som vil hjælpe mig med at gøre hjemmesiden endnu bedre end den er nu.

Mit mål er at lave en brugervenlig og troværdig webshop, hvor folk trykt tør handle.

På forhånd tak

MVH Jannie

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et par hurtige tanker: 

- Få lavet grønne "Læg i Kurv" knapper. 

- Få lavet et federe top banner, så man kan se hvad du sælger. 

- Få smidt nogen friskere farver op som temaet. 

- Få bundlinjen mindre. 

- Ellers er det nogen flotte produkter du sælger, til en faktis okay billig pris, efter min mening. 

ha en fortsat god dag! 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie,

Generelt ser hjemmesiden godt ud. Ikke for mange underlige farver og et simpelt og overskueligt design. ;-)

Dog ville jeg forsøge at få indsat nogle større produktbilleder på forsiden, så der ikke er så meget hvid baggrund på forsiden.

En anden ting jeg undre mig over, er hvorfor der ikke er en 'Læg i kurv'-knap på forsiden men kun når man kommer ind i de forskellige produktgrupper.

Men ellers en fin og troværdig hjemmeside. :-)

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :