Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop system?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Kevin Ørskov:
De er alle gratis og open-source, så hvis et problem opstår, så er det nemmere at få det løst end en close-sourced CMS :-) 

Sludder, det er meget bedre at købe sin software, som en service så skal udbyderen bare fikse problemer inden for kort tid og typisk uden at få en krone for det!

Fordi det er meget bedre at være afhængig af et firma i stedet for tusindvis? Single point of failure er vel ikke særlig smart.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Prestashop er et super nemt, lige til og godt program!!

Jeg bruger det selvfølgelig selv på min shop og der er mange muligheder! Både med det grafiske, moduler og indstillinger. 

Synes klart du skal have prestashop med i dine overvejelser! Og så er det gratis open source! :)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
Fordi det er meget bedre at være afhængig af et firma i stedet for tusindvis? Single point of failure er vel ikke særlig smart.

I et eller andet omfang, har de fleste forretninger et eller flere single points of failure, selvom konsekvensen sjældent er fuldstændig fiasko.

Det gælder også selvom man bruger open source, f.eks. er en rimelig populær open source shop hoster blevet hacket så slemt, at der ikke bare var slettet kunde shops, men også backups af dem. Så folk mistede simplethen deres shops fra den ene dag til den anden.

Det skal bare en dårlig eller misforstået teknikker til at smadre et projekt totalt, så det giver god mening at begrænse antallet. For mange kokke fordæver maden!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

sheldorin:
Jeg står og skal lave en webshop og jeg vil hører hvilke e-handelssystemer der findes og hvilke i kan anbefale?

Tillader mig springe tilbage til trådstarter.

Hej Rasmus.

Du skal klart have en Presta shop som vi tilbyder til dig for blot 3.900.- ALT INKL.

Vi laver den i samarbejde med dig dvs ÆGTE unikt design med lige præcis de funktioner du ønsker.

Vi snakker jordnært dansk og er altid at træffe.

Vi tilbyder dig desuden 25 % rabat på din oprettelse hos NET´s betaling løsning

Vi kopler dig på Facebook og andre sociale medier, opretter en gratis online chat funktion osv osv - igen ALT INKL I PRISEN

Du får undervisning i brugen af din nye shop og har desuden GRATIS service også efter du har købt din shop, så du kommer aldrig til at stå alene.

Visse folk kan ikke forstå vore lave priser og derfor sender vi gerne reference liste som fjerner den sidste tvivl

Velkommen til

Mvh

HH

                          INGEN BINDINGER      -      9 KR PR MDR      -      GRATIS EFTER SERVICE

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig med Kevin og Erik.. Open Source tror jeg er bedre for 9 ud af 10 i hverdagen. Jeg kunne ALDRIG finde på at bruge closed-sourced da jeg ikke gider ar være fanget ved 1 firma. Det gør både at udviklingsmulighederne måske er begrænset og du kommer hurtigt til at betale væsentlig da du skal bruge dem til alt og det kan hurtigt blive en belastning.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:
Jeg er enig med Kevin og Erik.. Open Source tror jeg er bedre for 9 ud af 10 i hverdagen. Jeg kunne ALDRIG finde på at bruge closed-sourced da jeg ikke gider ar være fanget ved 1 firma. Det gør både at udviklingsmulighederne måske er begrænset og du kommer hurtigt til at betale væsentlig da du skal bruge dem til alt og det kan hurtigt blive en belastning.

Har du nogle konkrete erfaringer hvor du har følt dig specielt fanget af closed source firmaer, siden du melder så bastant ud!

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Smartweb.dk SmartWeb Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg ville også lige komme med et input til dit indlæg.

Som det også er nævnt i de andre indlæg er der flere systemer du kan vælge imellem, både open source og de såkaldte "lukkede" systemer, og begge disse har naturligvis deres fordele og ulemper.

Open Source er som oftest det billigste, men det kræver så også at du selv står for hosting, support, opdateringer osv, medmindre du betaler dig fra dette via et bureau. 

De "lukkede" systemer fungerer på en anden måde hvor du som oftest betaler et mindre beløb om måneden, men samtidig også får et produkt der virker "out of the box" og hvor du er sikret hosting, support, opdateringer mm.

Det handler i bund og grund om hvad du selv føler dig mest tryg ved. 

Hvis du er nysgerrig omkring dine muligheder vil jeg da anbefale dig at kigge på SmartWeb og se hvad vi kan tilbyde dig.

Med venlig hilsen

Henrik - SmartWeb

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento er det eneste jeg synes holder 100!

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Har du nogle konkrete erfaringer hvor du har følt dig specielt fanget af closed source firmaer, siden du melder så bastant ud!

Sådanne erfaringer har jeg mig Peter, altså hvor jeg følte mig specielt fanget af et Closed Source firma, hvor jeg faktisk fik brugt en del penge. Men dette betyder ikke at alle Closed source løsninger, eller firmaer er ligesådan. ;)

Vi har i dag vores egen Hostede Closed Source løsning, fordi vi mente at vi kunne gøre det markant bedre end hvad ellers der var til at opstøve derude. Så helt skræmte blev vi da ikke af Closed Source. Jeg syntes faktisk der er enorm mange fordele, ved mange af de hostede shop platforme der findes, eks. fremfor Magento eller presta shop eller lign. Men for at en Closed Source løsning er god, kræver det altid et godt bureau til at servicere kunderne, og evt. at der er mulighed for eksterne at kode moduler til systemet, selvom det er closed source. 

Men igen, så er shop platformen et temperaments og næsten religions spørgsmål. Og hvad der passer bedst til ens virksomhed, og hvad, og hvem man føler sig mest tryk med. 

Simon

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg tror der hvor det går galt for mange er når de køber closed source løsning udviklet af deres leverandør/bureau. Så føler de sig fanget når der kun er et firma der kan videre udvikle.

Det mest fornuftige kunder kan gøre er at købe/få en platform fra et firma og bruge et andet som bureau.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)