Køb et Amino Sponsorlink
Hej.. En kammerat og jeg er ved at starte en sexshop op, som webshop.. I den forbindelse leder vi efter gode leverandøre der kan levere hurtigt og til en god pris..Er der nogen der har gode erfaringer med nogen bestemte??På forhånd tak..
Mvh. Thomas
Hej Thomas. Det lidt udenfor jeres spørgsmål, men søger i en til at udarbejde jeres sexshop så vil jeg gerne snakke med jer om jeres muligheder :) Mvh Jesper Krogfelt
Hej Jesper,
Det lyder rigtig spændende! hvad indebære dette og går selvfølgelig ud fra der os er en pris på dette?:)
Mvh, Thomas
Hej Thomas.
Jeg vil foreslå jer vores professionelle pakkeløsning, hvis i mener noget seriøst med jeres forretning.Med den større markedsføring i vil få, er udgiften til hjemmesiden tjent hjem på ingen tid.
Guld pakken er for den seriøse forretningsmand, der vægter markedsføring og omsætning højt.
9998 ,- Ex. Moms. Her er ALT hvad i har brug for og lidt til, vi skrædder syer jeres hjemmeside og aflevere den først når i er tilfredse.Alt dette er en komplet pakke som gør i kan føle jer sikre og trygge ved opstart, i får lært alt om hvad i arbejder med og hvordan i kan optimere jeres cashflow og komme godt fra start med jeres nye forretning.
Du velkommen til at kontakte mig på support@eudesign.dk for videre aftale.
Mvh Jesper
Lyder spændende! Jeg vender lige tilbage til dig Jesper, når jeg har snakket med min kammerat.. Mvh. Thomas