Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til reklame-video :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Nogle der kan hjælpe mig med en reklame video? Kunne godt tænke mig selv at lave en, dog ved jeg ikke om det overhovedet kan lade sig gøre, hvis jeg aldrig har lavet det før :)

Hvilket program skal jeg benytte til at lave sådan en i? Har i nogle gode råd og forslag?

Jeg skal benytte reklame videoen på min webshop, facebook side samt på youtube.

Fortsat god påske :)

Mvh
Martin :)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigger lige med ang. programmerne! :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står også i samme situation, og har brug for en lille mini reklamevideo, både til min webshop, youtube, og T og WP,  så jeg følger intenst med :-)

PS...god påske

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken form for reklame videoer er det i tænker på. Skal det være en form for motion graphic som denne her 

Hvis det er det i tænker på, så er de gode til at forklare omkring koncepter blandt andet. :)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ihvertfald fedt ud, men også bare at kunne lave en fed reklame, jeg kunne godt tænke mig at finde de programmer der skal bruges til det og blive nogenlunde til at lave reklamer og sådan :)!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Det ser ihvertfald fedt ud, men også bare at kunne lave en fed reklame, jeg kunne godt tænke mig at finde de programmer der skal bruges til det og blive nogenlunde til at lave reklamer og sådan :)!

Jeg laver selv videoer, og til det bruger jeg programmet Adobe After Effect som er fremragende. Dog tager det lidt tid at lære ;)

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

ZL:

Jeg tænker på noget i den retning:

" target="_blank">

med venlig hilsen

zl

Prøv hør denne podcast på dansk om video markedsføring. ;)

Til at optage skal du self. bruge noget videoudstyr, dog kan du godt prøve eksperimentere med din mobil hvis den har et godt kamera (resultatet bliver dog nok ik det bedste).

Af Programmer til video-redigering vil jeg nok anbefale Adobe Premiere eller Final cut, men disse programmer er dog dyre.

Hvis du bruger Windows kan du dog også prøve at eksperimentere med det indbyggede program Windows Movie Maker, eller Imovie hvis du har mac ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Awais Sharif:

ZL:

Jeg tænker på noget i den retning:

" target="_blank">

med venlig hilsen

zl

Prøv hør denne podcast på dansk om video markedsføring. ;)

Til at optage skal du self. bruge noget videoudstyr, dog kan du godt prøve eksperimentere med din mobil hvis den har et godt kamera (resultatet bliver dog nok ik det bedste).

Af Programmer til video-redigering vil jeg nok anbefale Adobe Premiere eller Final cut, men disse programmer er dog dyre.

Hvis du bruger Windows kan du dog også prøve at eksperimentere med det indbyggede program Windows Movie Maker, eller Imovie hvis du har mac ;)

 

vil man kunne lave sådan en calvin klein agtig reklame med Adobe After effects måske?, har du nogle eksempler på hvad du måske har lavet ? :-)

 

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

ZL:

Awais Sharif:

ZL:

Jeg tænker på noget i den retning:

" target="_blank">

med venlig hilsen

zl

Prøv hør denne podcast på dansk om video markedsføring. ;)

Til at optage skal du self. bruge noget videoudstyr, dog kan du godt prøve eksperimentere med din mobil hvis den har et godt kamera (resultatet bliver dog nok ik det bedste).

Af Programmer til video-redigering vil jeg nok anbefale Adobe Premiere eller Final cut, men disse programmer er dog dyre.

Hvis du bruger Windows kan du dog også prøve at eksperimentere med det indbyggede program Windows Movie Maker, eller Imovie hvis du har mac ;)

 

vil man kunne lave sådan en calvin klein agtig reklame med Adobe After effects måske?, har du nogle eksempler på hvad du måske har lavet ? :-)

Altså jeg vil sige det kræver at man har styr på hvordan man skal filme det korrekt, samt hvordan man skal efter redigere det ;).

Sender dig lige en pm på nogle video'er jeg har haft lavet.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)