Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

firmafordele.dk hvor skal det sælges ?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Efter en konkurrent har købt Vores kunder/kundedatabase, står vi nu tilbage med et domaine navn = firmafordele.dk

firmafordele.dk har været brugt til et firma indenfor personalegoder og firma/personale arrangementer, men kan sikkert bruges til mange forskellige spændende projekter. Spørgsmålet er bare hvor man sælger et domaine navn ?

Kender I nogle gode steder ?

Mvh Kim (Og god påske)

Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Fra  importKina Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du have for domænet? Jeg kunne evt. være en mulig køber.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Westphal Andersen:

Hej

Efter en konkurrent har købt Vores kunder/kundedatabase, står vi nu tilbage med et domaine navn = firmafordele.dk

firmafordele.dk har været brugt til et firma indenfor personalegoder og firma/personale arrangementer, men kan sikkert bruges til mange forskellige spændende projekter. Spørgsmålet er bare hvor man sælger et domaine navn ?

Kender I nogle gode steder ?

Mvh Kim (Og god påske)

Du kan tegne et amino plus abb. og sælge det her på amino, men jeg vil anbefale dig at få puttet noget indhold på siden, da det ikke er tilladt at opretholde en domæneregistrering alene med videresalg som formål.

En klage til dk-hostmaster og så er domænet ikke længere dit.

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Kim Westphal Andersen:

Hej

Efter en konkurrent har købt Vores kunder/kundedatabase, står vi nu tilbage med et domaine navn = firmafordele.dk

firmafordele.dk har været brugt til et firma indenfor personalegoder og firma/personale arrangementer, men kan sikkert bruges til mange forskellige spændende projekter. Spørgsmålet er bare hvor man sælger et domaine navn ?

Kender I nogle gode steder ?

Mvh Kim (Og god påske)

Du kan tegne et amino plus abb. og sælge det her på amino, men jeg vil anbefale dig at få puttet noget indhold på siden, da det ikke er tilladt at opretholde en domæneregistrering alene med videresalg som formål.

En klage til dk-hostmaster og så er domænet ikke længere dit.

Det er lodret forkert. Denne diskussion har været oppe flere gange, men åbenbart er der stadig nogle der holder fast på deres forkerte opfattelser, selv når man henviser til lovgivning der modsiger dem.

Men her får I den en gang til: Se under §12

https://www.retsinformation.dk/forms/R0710.aspx?id=29237

Kommer snart...

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg nu heller ikke forstille mig. Der har været en aktiv hjemmeside på domainet i 5 år og denne hjemmeside er nu nedlagt pga af overtagelsen af kundegruppen.

Jeg håbede lidt på nogle auktions sider eller lignende for erhvervskunder ? (Ikke qxl :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjek websitetrader.dk . Der kan man sælge domæner, website og facebook grupper
Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

importkina. Send mig en pm med et bud, hvis du er interesseret

Mvh Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

§ 12. Registranter må ikke registrere og anvende internetdomænenavne i strid med god domænenavnsskik.

Stk. 2. Registranter må ikke registrere og opretholde registreringer af internetdomænenavne alene med videresalg eller udlejning for øje.

Dk-hostmasters forretningsbetingelser, som der også henvises til:

7.4 Forbud mod warehousing
Registranten må ikke reservere, registrere og opretholde registreringer af domænenavne alene
med videresalg eller udlejning for øje, jf. lov om internet-domænenavne § 12, stk. 2. For domænenavne, der var registreret på tidspunktet for lovens ikrafttræden den 1. juli 2005, træder
forbudet først i kraft fra den 1. juli 2010, jf. lovens § 27 stk. 3.

Hvad er der forkert i det jeg skriver?

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her "men jeg vil anbefale dig at få puttet noget indhold på siden, da det ikke er tilladt at opretholde en domæneregistrering alene med videresalg som formål"

Trådstarter har skrevet at den har været anvendt til et firma indenfor personalegoder og firma/personale arrangementer.

Det du skriver gælder hvis Trådstarteren ikke havde anvendt domænet overhovedet til noget som helst og kun opretholdt registreringen med henblik på videresalg, og det er jo ikke tilfældet her, så det du skriver er bare ikke korrekt i Trådstarterens tilfælde.

Kommer snart...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Trådstarter OPRETHOLDER jo netop registreringen for at sælge domænenavnet. Det står jo klokkeklar at det må man ikke. Alt indhold er jo solgt.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)