Hej Aminoer Jeg har brug for noget hjælp til et projekt jeg skal til at skrive i forbindelse med mit studie, cand.it i webkommunikation. Jeg vil gerne skrive om sociale medier, kommunikationsstrategier og iværksættere, men da der jo skal være en problemstilling som skal undersøges, tænkte jeg at det smarteste ville være at høre hvor iværksættere har problemer. Det jeg håber at få ud af denne tråd er jeres erfaringer, eller mangel på samme, når det kommer til de sociale medier. Det kunne evt. være svar på spørgsmål i retning af : Kan de sociale medier hjælpe iværksættere med opstart, branding, service eller noget helt andet? Er det for dyrt at få hjælp til? Er det for svært at finde ud af (hvordan og hvilke medier)? Hvad har været din største udfordring ved brug af sociale medier? Hvad er grunden til at du evt. ikke bruger dem? Jeg håber at du vil dele dine oplevelser med mig, så jeg kan få skrevet et projekt der kan bruges til noget for iværksættere. Jeg vil selvfølgelig gerne gøre mit projekt tilgængeligt bagefter som tak for hjælpen, så jeg forhåbentligt kan hjælpe nogle iværksættere med at se lyset - eller hvad resultatet nu end bliver af undersøgelsen, Mit projekt må fylde 32 sider, så der er plads til en del analyse af problemet, så jeg tager med kyshånd imod alle de input jeg kan få. Jeg har selvfølgelig selv et synspunkt som iværksætter, men jeg vil så vidt muligt forsøge at være objektiv, og det er derfor det vil være fint med en masse forskellige holdninger til det. På forhånd tak for din hjælp :) De venligste hilsner, Michelle |
Vil man udnytte de sociale muligheder/medier, støder man blot ind i de selvsamme problemer som alt andet.
Man kan selv fikse og vedligeholde sin hjemmeside, hvis man gider bruge tiden på at lære det, og sidde mange timer om ugen på at få den lige som den skal være.
Man kan selv fikse sin bil, hvis man gider bruge tiden på at lære det.
Og det samme med sociale medier. Med alt den støj, som det byder på, skal der bruges en hel del tid på at både lære det, men også at sortere støjen ud, hver dag.