Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor langt var du nået uden Amino?

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Hej Casper

Når man er ung og over vejer at starte noget op, så er det da et fint site, at blive belært. der findes jo gamle oldtids fund som mig selv og andre der har noget erfraring, som man ellers skal betale i dyre domme for.

Så derfor er det ikke vigtigt hvad andre har fået ud af siden, men hvad en selv får ud af siden. At jeg fx er her for fornøjelse betyder ikke at jeg tager en masse seriøst.

/Kenneth



Jeg er igang med at starte en webshop op;)

Dog ikke så stort
Jeg skal sælge coolpenne, i forskellige farver blyanter osv.
Da der ikke er en stor konkurrence indenfor det:)


- Et sted skal man jo starte:o) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

Mikael christiansen:

Philip Mahler:

Meget længere, hold da op hvor har jeg brugt alt for lang tid herinde på at sumpe og læse ligegyldige ting om natten Smile

Generelt synes jeg der sidder  for mange "Wantrepeneurs" herinde der sidder og bruger alt for lang tid på at læse i stedet for at komme i gang.

Bruger mere Amino som en socialt sted og for at hjælpe andre med den begrænsede viden jeg nu besidder.

netop derfor siger jeg til mig selv maksimalt 16 timer online hverdag på amino.dk  resten af dagen må jeg bruge på sport og rette i min hjemmeside og spise og sove med mere

Ikke meget du sover  så :) Hvad med det sociale liv venner osv?

vh AB

faktisk sover jeg rigtigt meget jeg gik allerede i seng klokken 2 i nat og jeg sov helt til klokken 7 om morgen , så er tidligt klar online til at svare .

venner dem kan man da snakke imens man er online 

men for nogle måske synes jeg ikke er aktive nok arbejder jeg på at købe en bedre computer , der arbejder stærkere desuden cdord8 kan jeg fordobbelt min fart da den laver forslag ord før man har skrevet færdig og man klikker bare på ord og det skrevet , jeg satser snart at have det program på min computer 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Philip Mahler:

Meget længere, hold da op hvor har jeg brugt alt for lang tid herinde på at sumpe og læse ligegyldige ting om natten Smile

Generelt synes jeg der sidder  for mange "Wantrepeneurs" herinde der sidder og bruger alt for lang tid på at læse i stedet for at komme i gang.

Bruger mere Amino som et socialt sted og for at hjælpe andre med den begrænsede viden jeg nu besidder.

+1 

Some people spend all day wishing, when they should be working.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Baandrup Larsen:

Mikael christiansen:
netop derfor siger jeg til mig selv maksimalt 16 timer online hverdag på amino.dk  resten af dagen må jeg bruge på sport og rette i min hjemmeside og spise og sove med mere

Er det ikke meget normalt at man kun er vågen lidt over 16 timer i døgnet? Skype-Smile

Men du hjælper også rigtig mange her inde! Og tror der er mange der er glade for du investere tid i Amino :)

- Alexander Baandrup Larsen

jeg håber det er ok at jeg ikke altid får svaret langt nok og nok indlæg , bare roligt jeg arbejder på at forbedre det , med en bedre computer og arbejder få mere effektivitet i gang så jeg kan skrive noget hurtigere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mine første kunder var via amino.. På den måde fik jeg også rykket mig fremad og udviklet mig selv på en mere freelance niveau :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg håber det er ok at jeg ikke altid får svaret langt nok og nok indlæg , bare roligt jeg arbejder på at forbedre det , med en bedre computer og arbejder få mere effektivitet i gang så jeg kan skrive noget hurtigere 

Du gør det i forvejen rigtigt godt Mikael! Men man kan selvfølgelig altid blive bedre :) 

Kan se du har rundet dit indlæg nummer 11.000, det siger en del...

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint indlæg Casper. Fedt at Amino får lidt kredit for det dette forum har skabt. Jeg synes det er svært at sige hvor langt man selv var nået, men Amino har helt sikkert skubbet alting i den rigtige retning.

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undre hvordan Thorborg fik idéen at lave Amino ;o)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Så vidt jeg husker fik Martin ideen fordi han lavede en masse foredrag, og til disse foredrag kom der de samme spørgsmål igen og igen, og efter hvert foredrag blev han spammet på email med de samme spørgsmål.

Så det dovne rad fik den ide at smide svarene online og bare henvise til sitet. Og nu svarer tusindvis af andre på spørgsmålene, mens han feder den på rejser til eksotiske lande. Genialt!

Mvh Carsten

(lettere ironisk)

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting jeg ikke forstår der står nu med 100.000 månedelige brugere

Jeg synes da der er max 1-2000 her på synes jeg

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)