Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor langt var du nået uden Amino?

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip Mahler:
Bruger mere Amino som en socialt sted og for at hjælpe andre med den begrænsede viden jeg nu besidder.


Det er forskelligt hvad folk bruger det til. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg var kommet nøjagtigt dertil hvor jeg er nu, for Martin Thorborg var 9 år gammel, da jeg startede.

Har jeg fordele af at komme på Amino - ja-da helt bestemt!!!

Underholdningsværdien skal ikke undervurderes + jeg har stor glæde af, at have noget, der vel kan kaldes et netværk herinde.

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg anede ikke Amino eksisterede i starten, og jeg brugte andre værktøjer til at komme i gang, og til at nå dertil hvor jeg er i dag.

Men men men jeg har været så heldig at få nye kunder i gennem Amino, så tak herfra :)

Mest af alt er jeg på Amino, for at læse om hvad andre laver, og evt. for at få nogle nye ideer og indfaldsvinkler, samt at få nogle svar på ting, som ikke lige kan finde andre steder.

Og så føler jeg mig blandt ligesindede herinde...

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har afprøvet en masse forskellige forretningsmuligheder og det har ikke kostet særlig meget takket være Martin Thorborg og Amino :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Philip Mahler:

Meget længere, hold da op hvor har jeg brugt alt for lang tid herinde på at sumpe og læse ligegyldige ting om natten Smile

Generelt synes jeg der sidder  for mange "Wantrepeneurs" herinde der sidder og bruger alt for lang tid på at læse i stedet for at komme i gang.

Bruger mere Amino som en socialt sted og for at hjælpe andre med den begrænsede viden jeg nu besidder.

netop derfor siger jeg til mig selv maksimalt 16 timer online hverdag på amino.dk  resten af dagen må jeg bruge på sport og rette i min hjemmeside og spise og sove med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget ny på Amino og ikke er nået så langt men har da lært noget..

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Philip Mahler:

Meget længere, hold da op hvor har jeg brugt alt for lang tid herinde på at sumpe og læse ligegyldige ting om natten Smile

Generelt synes jeg der sidder  for mange "Wantrepeneurs" herinde der sidder og bruger alt for lang tid på at læse i stedet for at komme i gang.

Bruger mere Amino som en socialt sted og for at hjælpe andre med den begrænsede viden jeg nu besidder.

netop derfor siger jeg til mig selv maksimalt 16 timer online hverdag på amino.dk  resten af dagen må jeg bruge på sport og rette i min hjemmeside og spise og sove med mere

Ikke meget du sover  så :) Hvad med det sociale liv venner osv?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
netop derfor siger jeg til mig selv maksimalt 16 timer online hverdag på amino.dk  resten af dagen må jeg bruge på sport og rette i min hjemmeside og spise og sove med mere

Er det ikke meget normalt at man kun er vågen lidt over 16 timer i døgnet? Skype-Smile

Men du hjælper også rigtig mange her inde! Og tror der er mange der er glade for du investere tid i Amino :)

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hansen:

Jeg er meget ny på Amino og ikke er nået så langt men har da lært noget..

Hej Casper

Når man er ung og over vejer at starte noget op, så er det da et fint site, at blive belært. der findes jo gamle oldtids fund som mig selv og andre der har noget erfraring, som man ellers skal betale i dyre domme for.

Så derfor er det ikke vigtigt hvad andre har fået ud af siden, men hvad en selv får ud af siden. At jeg fx er her for fornøjelse betyder ikke at jeg tager en masse seriøst.

/Kenneth

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 107
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Var sikkert nået meget længere. Det svært at stoppe med at læse herinde når man først er gået igang. Dovenskab, thi du min evige fjende :(

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)