Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug dine "facebook" kunder som reklamesøjler.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

super gode råde min facebook side den skal i hvert fald forbedres en del denne her stripdanmark facebook 

jeg kan altid håbe nogle kan hjælpe mig med dette

Hej Mikael

Det er da ærgerligt din facebook-side ikke har noget "profilbillede" når der er så god mulighed for visuelt flotte billeder :)

Måske kan du hente noget inspiration hos narremissen.dk, de har i hvert fald succes på facebook! http://www.facebook.com/narremissen 

- Alexander Baandrup Larsen

   

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Wiig :

Ser FEDT UD! 

Hvad er målene på billedet ? 

851x315 :)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Nu har jeg gennempløjet Facebook for at finde det igen men heldigvis uden held :) Jeg mener, at det var, da jeg skulle uploade coveret, at der fremkom noget omkring, hvad man kunne sætte på, og hvad det ikke var meningen, at man skulle bruge det til, men da det ikke lader til, at der står noget om det under hverken Cover eller billeder, så tror jeg også, at jeg bare vil glemme det :)

Egentlig synes jeg, dit billede nok også mere ses som et event - God vind med det :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Baandrup Larsen:

Mikael christiansen:

super gode råde min facebook side den skal i hvert fald forbedres en del denne her stripdanmark facebook 

jeg kan altid håbe nogle kan hjælpe mig med dette

Hej Mikael

Det er da ærgerligt din facebook-side ikke har noget "profilbillede" når der er så god mulighed for visuelt flotte billeder :)

Måske kan du hente noget inspiration hos narremissen.dk, de har i hvert fald succes på facebook! http://www.facebook.com/narremissen 

- Alexander Baandrup Larsen

   

det er hvad jeg kalder super succes sikke mange likes , jeg skal også meget snart have en ny facebook side , jeg ligger det klart ud , jeg søger et godt tilbud og på amino.dk freelancer 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Baandrup Larsen:

Mikael christiansen:

super gode råde min facebook side den skal i hvert fald forbedres en del denne her stripdanmark facebook 

jeg kan altid håbe nogle kan hjælpe mig med dette

Hej Mikael

Det er da ærgerligt din facebook-side ikke har noget "profilbillede" når der er så god mulighed for visuelt flotte billeder :)

Måske kan du hente noget inspiration hos narremissen.dk, de har i hvert fald succes på facebook! http://www.facebook.com/narremissen 

- Alexander Baandrup Larsen

   

det er hvad jeg kalder en super succes sikke mange likes , jeg skal også meget snart have en ny facebook side , jeg ligger det klart ud på , jeg søger et godt tilbud og på amino.dk freelancer , meget snart 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
det er hvad jeg kalder en super succes sikke mange likes , jeg skal også meget snart have en ny facebook side , jeg ligger det klart ud på , jeg søger et godt tilbud og på amino.dk freelancer , meget snart 

Jeg kender en rigtig dygtig designer, og en rigtig dygtig programmør. De kan sagtens lave en flot facebookside til dig, til en rigtig fornuftig pris. Kontakt dem her: salg@purpleinc.dk

De har bla lavet følgende til mig www.nordicrace.dkwww.facebook.dk/nordicrace

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Mikael christiansen:
det er hvad jeg kalder en super succes sikke mange likes , jeg skal også meget snart have en ny facebook side , jeg ligger det klart ud på , jeg søger et godt tilbud og på amino.dk freelancer , meget snart 

Jeg kender en rigtig dygtig designer, og en rigtig dygtig programmør. De kan sagtens lave en flot facebookside til dig, til en rigtig fornuftig pris. Kontakt dem her: salg@purpleinc.dk

De har bla lavet følgende til mig www.nordicrace.dkwww.facebook.dk/nordicrace

rigtigt flot facebook side du har fået lavet der jeg smider dem en mail i aften eller måske først i morgen tidlige, din facebook side ser simpelthen super flot  ud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
rigtigt flot facebook side du har fået lavet der jeg smider dem en mail i aften eller måske først i morgen tidlige, din facebook side ser simpelthen super flot  ud

Jeg er også rigtig tilfreds med deres arbejde :)

Skriv du er blevet henvist af mig, så skal de nok give dig en god pris ;)

Og så synes jeg du skal tænke meget over hvad din facebookside hedder. Jeg ville personligt aldrig "synes godt om" en side der hedder noget med strip, eller andet i den boldgade.

Du kan måske finde lidt inspiration her: http://www.facebook.com/narremissen?ref=ts

Og her: http://www.facebook.com/pages/U28-Social-Media/287569111290225

JCE

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 47
Fra  TieMan.dk Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var sku en god ide', det vil jeg nok også få implementeret på min timeline :)

Brug for et billigt slips eller en butterfly? Tjek TieMan.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes helt klart Facebook kan bruges på det punkt - altså udover, at være social med sine venner, så også at tiltrække kunder og forretningskammerater. Smart idé. Så håber jeg at du har kammerater der også vil bruge dit "banner".

Mvh Alexander Ahle Bæk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)