Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler der på hjemmesiden?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er allerede sagt et par ting om forsiden. Men også http://www.vonbale.dk/index.php?do=page&id=1456689 kunne trænge til lidt kærlighed og kvalificeret arbejde.

Forskellige skrifttyper, forskellige farver, en del stave- og sprogfejl - og så er dine søgeord placeret i bunden af skærmen.

På http://www.vonbale.dk/index.php?do=page&id=2332676 er skriften så lille, at jeg må knibe øjnene sammen for at læse den.

Derudover tilbyder du terapi til terapeuter - lige efter at du har kritiseret dem sønder og sammen - er dit udgangpunkt ikke at møde folk hvor de er? Jeg tror du skræmmer folk væk med de formuleringer du har. Jeg er i hvert fald skræmt. Har du taget en supervisor uddannelse siden du tilbyder terapi til terapeuter, så du selv ved hvad du sidder med eller er det blot uddannelsen hos Carl Mar du lægger til grund?

Hvor er din brevkasse på sol.dk - det ville være fint, hvis du smed et link, så vi kan læse dine svar til andre. Det samme med navlestreng.dk - der er ingen steder jeg kan finde en brevkasse med Von Bale

Har du et andet fornavn eller hedder du Von til fornavn? Jeg synes ikke det fremgår af den hjemmeside du linker til i startindlægget og det ville jeg blive utryg ved, hvis jeg skulle vælge terapeut. Jeg fandt ud af at du hedder Lina ved at tage vonbale.dk uden noget efter og opdagede på den måde, som det er sagt før, at du har to "forsider".

Hvorfor mon du ikke har lavet siden i Wordpress, som jo giver en ensartethed og masser af plugins til bl.a. SEO? Din blog er jo lavet i Wordpress og har et meget mere sikkert og roligt udtryk, selvom der også der er forskellighed i skrifttyper, måske fordi du har kopieret tekst ind. (Der er forresten også et spørgsmål, som du ikke har svaret på ift din uddannelse)

Min umiddelbare tanke er, at som terapeut vil jeg gerne give indtryk af ro, når man kommer ind på siden og det føler jeg ikke at din side udstråler. Vi er jo forskellige, så måske giver mit udtryk på www.taminia.dk ikke ro for dig, men du kan sammenligne.

Når du taler om tekst der mangler, så prøv at tænke over om du måske har for travlt med at tilbyde dine ydelser i forhold til at fortælle dine potentielle klienter, hvad de får ud af det du kan - det er vel det de kommer for?

God arbejdslyst!

Mette

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

tekst passer ikke med billedet der er intet ved siden af  , under kommer tekst , men i siden slutter menu , der står lidt tekst der , men det fylder kun lidt af siden  derved den smule der står på siden er sat uoverskueligt på siden få det til passet bedre

husk cvr nummer og telefon nummer alle undersider i fodnoten på siden ,det skaber mere troværdighed over siden.

om dig skriver du flere 100 ord cirka næsten uden mellemrum det er godt lidt overdrevet lav nogle under overskrifter på den side er 984 ord da er ingen h2 og meget få mellemrum i teksten der er det lige i overkanten i hvert fald den side , jeg har ikke kigget alt måske andre sider ligeså meget tætskrevet tekst

søge venlig url er der ej brugt jeg mener dem her vonbale.dk/index.php?do=page&id=2332672 , det er bedre med dem her vonbale.dk/om-mig-par-terapi

husk desuden de vigtige social medier google plus , facebook og twitter på siden og få en masse likes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

KÆre alle 

nej hvor er jeg glad for alle jeres kommenatarer...dejligt, er faktisk på worldpress, og facebook og twitter men jo det fremgår jo ingen steder i har ret!:)

Michael hvad tænker du på når du siger at teksten og billeder ikke passer sammen?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

KÆre alle 

Michael hvad tænker du på når du siger at teksten og billeder ikke passer sammen?

der er billeder intet tekst op ad kun neden under , ved siden af billedet er intet indhold derved kommer der et langt hvidt stykke ved siden af billeder, der skulle du sætte tekst ind der , ved siden af billederne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

ja ok nu er den rettet så godt nu jeg kunne:)nu synes jeg at den ser bedre ud....

www.vonbale.dk

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)