Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det skjult tekst? Hjælp

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer! Vi er ved at bygge et nyt site op. Jeg kan ikke afsløre sitet, da det skal komme som surprise i vores branche, hvor vi er de førende.

Vi optimerer 100% sitet til de kære søgemaskiner, og vi står lige nu overfor et valg som jeg godt kunne bruge et råd/mening om.

Vi vil jo gerne have layout, funktionalitet og seo til at enes så godt som muligt. På vores produktsider, listevisning, vil vi naturligvis minimere banner og andre forstyrrende grafiske elementer. Men den tekst som jo selvfølgelig skal optimeres 100% til det pågældende nøgleord har vi problemer med at placere.

Vi har to muligheder.

1. Vi lægger teksten i bunden efter produktvisning.

2. Vi viser som udgangspunkt starten a beskrivelsen sammen med overskriften i h1, og laver et link til Læs mere, hvorefter et div ruller frem med resten af teksten.

Er der nogen som kan fortælle mig, om begge metoder er ligeså gode som standard, hvor man indleder siden med beskrivelse før produkter, her tænker jeg seo.

Hvis vi vælger løsning 2, er der så nogle ting vi skal være opmærksom på, så Google ikke tror vi skjuler indhold som led i at optimere vores placering i Google?

Jeg har før lavet en tråd, men der havde jeg ikke tid til at uddybe mig, og mit budskab/ spørgsmål stod ikke klart

På forhånd tak

Online manager

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set topplaceringer på google indenfor yderst konkurrence prægede søgeord, hvor siderne benytter din løsning 2 med div.

Om de sites så benytter div? en på en specifik god måde, er jeg ikke klar over.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

fejl der kan laves er

  • tekst farven er meget tæt på baggrunds farve , vælg farver der er langt fra hinanden

læs mere er ok

  • bare der ikke er 100% ens tekst altså der ligger ordret siden før og læs mere er fuldt ud samme tekst igen dog lidt mere nederste unik tekst er altid at fortrække.i

i bunden også ok , bare det står på en måde så det kan læses , man skal ikke kun tænke på søgemaskine optimering men også på bruger venligheden på siden.

i alt svært at sige hvad er bedst for dig , hvor meget tekst er der  , hvordan siden ser ud og hvad er bedste vedr bruger venligheden på din siden med mere er det bedste valg for dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lytter lige med her. Jeg står i samme situation. Nogen som har erfaringer med dette eller har læst noget nogen steder?

Kan jeg se at Thomas Rosenstand bruger display: none som skifter til display: block når linket aktivers på http://www.concept-i.dk/ til at skjule noget tekst. Kan dette mon være en mulighed? Umiddelbart virker det som et forsøg på at please brugerne frem for søgemaskinerne

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Mikael christiansen:

fejl der kan laves er

  • tekst farven er meget tæt på baggrunds farve , vælg farver der er langt fra hinanden

læs mere er ok

  • bare der ikke er 100% ens tekst altså der ligger ordret siden før og læs mere er fuldt ud samme tekst igen dog lidt mere nederste unik tekst er altid at fortrække.i

i bunden også ok , bare det står på en måde så det kan læses , man skal ikke kun tænke på søgemaskine optimering men også på bruger venligheden på siden.

i alt svært at sige hvad er bedst for dig , hvor meget tekst er der  , hvordan siden ser ud og hvad er bedste vedr bruger venligheden på din siden med mere er det bedste valg for dig

 

Øøøøøøhhh ?????

 

 

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Mikael christiansen:

fejl der kan laves er

  • tekst farven er meget tæt på baggrunds farve , vælg farver der er langt fra hinanden

læs mere er ok

  • bare der ikke er 100% ens tekst altså der ligger ordret siden før og læs mere er fuldt ud samme tekst igen dog lidt mere nederste unik tekst er altid at fortrække.i

i bunden også ok , bare det står på en måde så det kan læses , man skal ikke kun tænke på søgemaskine optimering men også på bruger venligheden på siden.

i alt svært at sige hvad er bedst for dig , hvor meget tekst er der  , hvordan siden ser ud og hvad er bedste vedr bruger venligheden på din siden med mere er det bedste valg for dig

 

Øøøøøøhhh ?????

 

 

 

hvad

Øøøøøøhhh ?????

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael ved u hvad en DIV er for noget?

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Mikael ved u hvad en DIV er for noget?

vis du mener forkert noget vil du som iværksættere give respons hvorfor du mener noget , som iværksættere er det tilladt at hjælpe hinanden og give sin viden videre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne en forklare mig hvad det øøøh skulle betyde , jeg ved simpelthen ikke hvad det gav viden videre med 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg godtnok flittig her på Amino, men jeg har altså ikke tid til at forklare dig hvad det er du misforstår.

Hvis du ikke er sikker på du forstår et spørgsmål, er det altså helt okay med mig, at du ikke videreformidler din viden - om det så er som lønmodtager eller iværksætter.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)