Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Media Script vi søger din mening!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Vi er nu klar til launch fra dags dato med 11 forskellige medier og yderligere 3 på vej. Vi kan i starten på Media Script tilbyde jer store rabatter samt 7 dage gratis så i kan se os an.

Vi vil blandt andet blive sendt ud af tre forskellige medier her i Danmark, så i vil nok ligge mærke til os i jeres indbakke. Vi er meget glade for at de ser idéen i vores projekt, og vil hjælpe os ud til deres kunder.

I skal dog være opmærksom på at vi de næste mange måneder udvikler som en sindsyg på at skaffe jer nye smarte funktioner såsom app til telefonen, mobil venligt site m.m. Da vi selv bruger sitet, er vi  meget kritiske så vi kan sikre os at i får det bedste :). Dette vil dog ikke have nogen indvirkning på systemet, men i skal være velkomne til at teste det med os.

Søger egenligt din mening, hvad syntes du, hvad mangler vi, hvor skal vi rykke os osv?.

Glæder mig til at få jeres kommentars.

M.v.h

Dennis Pedersen

I kan finde os på: www.mediascript.dk

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest synes jeg det er en super god idé. Det er dejligt for dem, som har gang i mange netværk nu kun at skulle tjekke ét sted.

Designet er lækkert og fortæller med det samme hvad i gør - prisen er også synlig. God call-to-action på "prøv" knappen.

Eneste, der umiddelbart får mig til at "krumme tæer" er på jeres "Medier" side, hvor:

  1. Det ser ikke specielt pænt ud med bannere - især ikke dem som bevæger sig (brug mediernes logoer i stedet).
  2. I prøver at få leads gennem deres bannere. Jeg ved godt, at det er i den bedste mening, men jeg synes det virker lidt "cheap" når i tager penge for et abonnement på servicen. Det ville være det samme som at sætte AdSense reklamer på sin webshop. Så væk med dem.
  3. På ADService og Orville virker linkene ikke (href er #).
Ellers må i have held og lykke med projektet. Når i får en app på bliver det en killer!

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias.

Det er vi glade for at høre, tak for feedbacken.

1. Vi kan da altid høre de forskellige medier om de vil have deres logo op :).

2. Så bruger vi blandt andet leads gennem bannerne til at tracke hvor mange vi sender rundt. Men syntes ikke at der er noget galt i et nyt firma får kompensation for at sende kunder videre. Men vi har også tænkt os at fjerne det snart :).

3. Det er faktisk tradedoubler, adservice, orville, mikkelsenmedia som ikke virker, og det er fordi vi afventer deres banners. Men de vil virke snarest(So will adsense) ;).

Vi glæder os selv MEGET til app´en og ved at flere gør det samme :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er frisk på at teste jeres system af ;)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Så syntes jeg at du skulle hoppe ind på siden, og prøv de 7 dage gratis.

Så kan du om en uge give os din fulde mening. Det ville vi være glade for :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

frem de social logoer på siden især det  vigtige google plus mangler på siden , da google elsker likes og overvej twitter på siden.

kontakt siden der mangler cvr nummer , det skaber langt mere troværdighed over siden, frem gerne med telefon nummer på siden det skaber lidt mere troværdighed og en kontaktformular er det

husk google viser nu op til 70 tegn udnyt det og lav unikke titler alle sider

om os siden den tekst er meget sammen presset lav den læse venlig husk nogle mellemrum i teksten.

handels betingelser ved oprettelse kunne jeg ikke se hvad får man ,når man opretter sig med garanti

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige nu kun en Facebook gruppe, og det er der vi starter :). Facebook gruppen eksistere kun fordi vi vil have en mulighed for at kunne informere vores brugere omkring eventuelle problemer som er på siden osv. Så i altid kan få informationer omkring hvad der sker eventuelt hvis server går ned(Please dont!!).

Vi har prøvet at få trustpilot op, men kan ikke passe ind på designet lige nu, og ja google+ kommer en dag :).

Vi kører igennem vores andet firma lige nu, mens vi er igang med at åbne et her i Spanien, så det kommer snarest. Vi har ingen telefon endnu, men der står en email som vi kan svare på, samt får vi et feedback system.

Vi har ikke fået arbejdet med SEO endnu, er igen heller ikke så vigtigt lige nu. Da vores fokus ligger på at skaffe jer nogen nye smarte funktioner, og nye medier.

Om os er bygget op så vi kan smide nogen billeder ind, så den virker levende :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

På grund nogen som havde skeptiske øjne på Media Script, arbejdede vi på at få SSL igår på siden. Det burde komme op idag, så vi kan få det hele på plads :).

Håber på at AdSense kommer op i løbet af igen, ellers imorgen :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:

På grund nogen som havde skeptiske øjne på Media Script, arbejdede vi på at få SSL igår på siden. Det burde komme op idag, så vi kan få det hele på plads :).

Håber på at AdSense kommer op i løbet af igen, ellers imorgen :).

Hej Dennis.

Lyder super fedt.

Nogle ting i helt klart burde overveje er:
Indtjening fra webshops

  • Magento
  • OpenCart
  • OsEcommerce
  • m.m.

API - Mange affiliaters har gerne deres eget dashboard eller systemer, så en Api kunne være super fed. Så kunne i evt. samtidig lave et wordpress plugin til jeres api :)

Vh.
Casper 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

God idé, den vil jeg da skrive ned :). Kunne da være fedt at få ind :).

Lad mig lige køre det igennem med programmøren og høre mulighederne for dette.

Men tak for dit feedback!

Dennis 

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)