Køb et Amino Sponsorlink
Hej, Aminoer!
Jeg står, sammen med min partner, i spidsen for et tøjmærke, Northern Arc.Her indtil jeg får lavet hjemmesiden samt shoppen og de andre funktioner, har vi sat et nyhedsbrev op, hvor vi udlover 30% til det første x-antal abonnenter. Det skulle være et af de bedste lokkemidler, man kunne bruge i mit sammenhæng, har jeg ladet mig læse frem. I starten udlovede jeg bare en lille overraskelse ved tilmeldingen af nyhedsbrevet, og så afslørede jeg her i går, at det første x-antal abonnenter ville få en rabatkode på 30%, som de kunne udløse i vores webshop, når den var brugbar. Før jeg afslørede de 30%, har jeg i alt fået 7 abonnenter, men jeg har endnu ingen fået efter afsløringen.Det skulle åbenbart give en helt ekstrem stigning af abonnenter, men det stiger ikke.
Har I nogle gode og effektive råd, I har lyst til at dele ud af?
Inspirationen har jeg bl.a. fået af Martin Thorborgs video "Start din webshop med et brag og dø" - tak til ham.
De bedste hilsener,Sebastian Stoll.
www.s-stoll.com
Hvad med en kampagne hos EuroAds og lignende?
"Vind en jakke" eller hvad i nu sælger.
Eller en facebook kampagne, som spreder sig selv?
Hej, Martin.
Tak for dine forslag. Men en Facebook-kampagne vil vel ikke få folk til at tilmelde sig vores nyhedsbrev? :-)
Kan du linke til den side hvor nyhedsbrevs tilmeldingen foregår?
- Alexander Baandrup Larsen
Følg mig på twitter:Follow @AlexanderLdk ✔ Følg mig på Google+ ✔
Hej, Alexander.
Klik her.Som du kan se, er der ikke så meget læsestof, men det er grundet, at jeg har forklaret det meste om det her, på Northern Arcs side, på Facebook. :-)
Men hvad så med den trafik du får uden om facebook-siden?
Hvad med den?
Sebastian Stoll:Hvad med den?
Jeg synes bare der bør være mere info på siden, og måske nogle produkt billeder :)
Prøv at skrifte de 30% ud med fks. 100 Kr.
Det er jeg næsten sikker på vil gøre en stor forskel
Tak til begge.
@Ronni Gejl
Jeg har faktisk lige hævet de 30% fra 20, så må nok hellere holde mig til 30, for ikke at forvirre dem for meget, og skabe en smule mistillid osv.