Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lige et par spørgsmål angående SEO

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et par spørgsmål angående SEO.

Min hjemmeside pengetjen.dk  er rimelig ny, og den har fået nogle søgninger på google. Specielt sætningen ''Tjen penge online''.
Jeg er helt ny indenfor hjemmeside og SEO verdenen, så derfor er jeg faktisk lidt stolt over at jeg har fået lidt besøg fra google.

Den ligger pt på side 5 under søgesætningen ''Tjen penge online'', og det er dejligt fordi nu kan jeg følge den stige op ad listen.
Anyways..

Jeg har tænkt mig at den skal på side 1 med søgesætningen ''Tjen penge online'' - men hvordan? Jeg ved ikke hvad jeg eller skal gøre ud over at skrive. Det eneste SEO jeg kan er at skrive lidt SEO artikler - ikke professionelt, men gode nok til at google kan lide dem :o).
 
Har hørt noget om at google +, samt backlinks virker? Kan i forklare mig hvordan, og måske komme med nogle andre ting jeg kan gøre for at få siden op på google under sætningen ''Tjen penge online''. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du linker, så brug ankerteksten "tjen penge online", eller varianter som tjene penge på nettet etc., forudsat at du linket til en side, hvor indholdet er relateret til ankerteksten.

Du kunne også overveje at have en fast intro på forsiden, hvor du bruger nogle af de ord og vendinger du gerne vil findes på, istedet for at siden starter med det seneste indlæg.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Aargrassiv Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første forstod jeg ikke :s.

Ja jeg har faktisk overvejet at lave en fast intro på forsiden, men jeg aner ikke hvordan jeg gør. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Jensen:

Det første forstod jeg ikke :s.

Ja jeg har faktisk overvejet at lave en fast intro på forsiden, men jeg aner ikke hvordan jeg gør. 

 

I din signatur på Amino kan du eksempelvis ændre ankerteksten fra pengetjen.dk til tjen penge online

Gav det mere mening?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

arbejde mere og spred dig mere denne her service siger kun links 2 steder fra

få social logoer på siden google plus facebook , twitter og derved lettere at dele din side og få likes på den.

styrk den interne links struktur hver gang et kerne ord nævnes linker du til en anden side der omhandler dette emme denne side starter med h1

husk titler og tags på , derved en chance de findes i google billedet søgning, lige som amino.dk wiki ordbog det skaber en sund struktur på siden

få videoer på siden det hjælper meget med dem du kan bruge det i den social markedsføring flere linker til en siden  med videoer og folk bliver længere tid på  siden og der er en chance for video links google

ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at du skal slå personlige søgnigner fra på Google.

Hos mig ligger du på side 10 på søgnignen.

Jeg kan anbefale programmet "free monitor for Google" til at checke dine søgeord

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk lige et spørgsmål mere.
Jeg følger rimelig tit med i den 5000 kroner passivt duel , og det gør jeg dels fordi at jeg synes det er spændende men også for at få lidt erfaring med hvad andre tjener, deres besøg, m.m.

Men mange af siderne ligner jo faktisk min. Der er ikke andet indhold end det der er på min (eks Nextfashion.dk, og mange af de andre), men de får en del trafik. Hvordan kan de gøre det?
Er det simpelhen bare artiklerne der skal løfte siden op på google? Er det nok? 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Jensen:
Jeg har tænkt mig at den skal på side 1 med søgesætningen ''Tjen penge online'' - men hvordan? Jeg ved ikke hvad jeg eller skal gøre ud over at skrive. Det eneste SEO jeg kan er at skrive lidt SEO artikler - ikke professionelt, men gode nok til at google kan lide dem :o).

Hvis det er din forside, som skal findes på søgningen 'tjen penge online', så kan du starte med, at denne sætning er den første i din sidetitel. Din sidetitel på forsiden er lige nu: 'Tjen penge på nettet - Tjen &  spar penge med pengetjen.dk'. Det ord elller den sætning du gerne vil findes på, på Google skal som udgangspunkt være det første i din sidetitel.

Og mht. linkbuilding: Se denne fremragende tråd startet af Anders Saugstrup:
http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx?PageIndex=1

Jeg har henvist til tråden flere gange og synes Amino skulle gøre den "sticky" eller give den sit eget menupunkt under SEO-sektionen. Så var der flere der opdagede alle guldkornene! Smile

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)