Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence på Facebook - må jeg det ??????

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

til KB

Er det noget med at man ikke nødvendigvis kan like en anden virksomhedsside hvis man selv er logget ind som virksomhed. Hvis jeg søger på din side inde fra min kan jeg finde den men ikke åbne den, kun hvis jeg bruger dit link fra facebook. når jeg trykker for at deltage i konkurrencen står pop up feltet halvt bag ved reklamerne til venstre?

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for din besked.

Snakker vi om KB-Marketings Facebook Side eller GrowingFeet´s, hvor konkurrencen er? 

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bengtson:

Hej Morten

Tak for din besked.

Snakker vi om KB-Marketings Facebook Side eller GrowingFeet´s, hvor konkurrencen er? 

ja beklager. det var ikke så præcist. jeg var inde på KB-marketing og ville gerne downloade den bog du havde, men man skal like først og der er ikke noget like felt. jeg har før oplevet dette at man via min virksomhed ikke kan like men at jeg godt kan via min privatprofil

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det skyldes nok, som du siger, at du er logget ind med din virksomhedsprofil ja. Det ville ikke undre mig, hvis fan-gating funktionen haltede lidt mht. virksomhedsprofiler - Det er forhåbentligt en fejl, som Facebook snart retter :) 

fik du downloadet e-bogen? 

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bengtson:
fik du downloadet e-bogen? 

Ja tak nu har jeg fået den fra min privatprofil. Glæder mig til at læse den.

Hvordan fungerer det egentlig med de ekstra faner på facebook hvor man byder velkommen til sin virksomhed. Hvordan laver man dem? og hvad koster det hvis du laver en. Kan man selv nemt skifte indhold på siden hvis den først er sat op.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv har styr på grafik og lidt programmering findes der nogle forskellige tredjeparts-applikationer, som du kan benytte til at lave faner, herunder velkomstfane. Nogle af disser er dog lidt ustabile, men prøv at søge på Google efter en løsning. Jeg bruger dog ikke selv disse, da jeg laver app´en fra bunden i stedet. Det fungerer bedst.

Prisen på en velkomstside varierer meget, da det afhænger af funktionerne mv., men prisen på de seneste projekter, jeg har lavet, har ligget på mellem 1200,- og 1900,- + moms. Du er velkommen til at sende mig en mail, hvis du ønsker et mere konkret tilbud :) 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)