Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogrammet Billy’s Billing får TV debut!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende at følge jer!

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan følge os på bloggen Billycon Valley. Den er ikke klar endnu, men vi kommer til at skrive en masse fra USA derpå :)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget spændende det i gør. Jeg følger med spænding og forsøger at lære :-).

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kørte en tur på Sand Hill Rd sidste weekend. Her ligger 40% af verdenens venture kapital. Det er rygraden her i Valley'en.

Mvh Carsten

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toke m.fl.

Har fornyelig købt jeres program, og skal til at bruge det.

Må så se om det er "pengene værd". Wink,

Foreløbig siger min bedre halvdel, sammen med min datter på 18 år, at det er let og finde ud af. Ingen af dem er regnskabsuddannet eller forudsætninger ud i debet og kredit.

Så må en "afdanket" civiløkonom og tidligere handelsskolelærer i bl.a. virksomhedsøkonomi kunne finde ud af det.

Ellers er der noget i vejen med enten det ene eller det andet (altså person eller program) 

Der skal styr på disse

Yes Men tillykke med jeres foreløbige succes herfra.

 Venlig hilsen

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

@Peter,

Det glæder mig. Jeg vil prøve at lære så meget fra mig som muligt og fortælle om mine oplevelser i det store udland. Det bliver i hvert fald spændende at se, om jeg har samme succes derhenne. 

@Carsten,

Det bliver spændende at opleve den atmosfære, der er i Silicon. Jeg forventer en helt speciel sitren og talent og udviklingsmuligheder.

@Ib,

Dejligt med en kunde i butikken. Vi håber meget på, at du er tilfreds med programmet. Og det er jo lavet, så selv din datter på 18 kan klare det. Det er det, der er hele vores filosofi, da vi lavede det. Der er ingen grund til, at et regnskabsprogram skal være svært og kedeligt :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toke
Tillykke med succesen indtil videre.. Hvad har i gjort jer af forberedelser til det amerikanske marked og deres systemer indtil videre?

Der er jo vanvittigt mange  iværksættere og forretningsdrivende, ikke kun set i forhold til indbyggere, men også % af indbyggere. Markedet er jo det helt rigtige hvis man står med et godt produkt. (som et par stykker jo siger i har).

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip!

Tak for dit indlæg :) Der lægger mange forebredelser bag en udvidelse til USA og dette marked. Alene at få arbejdsvisum har taget lang tid og kostet en formue. Inden vi gik i gang, var der en indledende fase - hvordan og er det muligt at komme in i USA på ordentlig vis med arbejdsvisum. Mange folk forklarede mig, at det var en umulighed. Det har kostet blod, sved og tårer.

Kort fortalt har vi fokuseret på følgende områder:

  • "Lokale" behov (regler o.l.)
  • Konkurrentanalyse
  • Ansættelsesmuligheder og begrænsninger
  • Styrker og svagheder i forhold til et så stort marked
  • Tekniske krav
  • Skalering på tværs af tidszoner og sprog
Der er selvfølgelig mange detaljer i ovenstående - har du nogle konkrete ting, du tænker på, skal jeg forsøge at svare på dem med respekt for det konkurrencemæssige aspekt ved at besvare sådanne spørgsmål :)
God aften.
- Toke Kruse 
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er såmænd også godt tilfreds ... dog savner jeg lidt det API der som blev lovet "om et par måneder" for snart et halvt år siden ... *prik*prik* ;)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Toke,

Ja, her er en helt speciel ånd i Valley'en. Det er super inspirerende at bo midt mellem alle IT giganterne som Google, Facebook, Apple, Ebay etc. Jeg elsker det, og er dybt afhængig af stemningen og mulighederne.

Hvis du har brug for hjælp ifm. at finde bolig etc. kan du bare smide en besked. Jeg kender området særdeles godt efter ca. 2.5 år i Valley'en. Og jeg giver også gerne en guided tour og et glas lokal brygget øl eller vin :-)

Mvh Carsten

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)