Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med Facebook Like Button på DanDomain

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Fra  Werring Smykker Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg har en udfordring i at sætte facebook linket ind på min forside eftersom det er en design skabelon hvilket DanDomain webshop ikke er helt vilde med....jf. DD selv iøvrigt..!

Jeg har så fået af vide at jeg alternativt skal indsætte kode/Script variablen [CodeScript] for så kan koden til facebook boksen, nemlig indsættes under design -> tekster/knapper -> forside -> kodefelt, hvilket normalt vil give et bedre resultat. Herefter skal [CodeScript] så indsættes på forsiden (i design skabelon) og så skulle det virke.

Altsammen meget godt, men er der nogle som helt eksakt kan forklare mig hvad jeg skal gøre - jeg er lidt lost i de her koder - troede set skulle være nemt.

Min facebook kode er:

<div id="fb-root"></div>
<script>(function(d, s, id) {
  var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
  if (d.getElementById(id)) return;
  js = d.createElement(s); js.id = id;
  js.src = "//connect.facebook.net/da_DK/all.js#xfbml=1";
  fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));</script>

samt:


<div class="fb-like" data-href="http://www.facebook.com/pages/Werring-Smykker/127032010698739#!/pages/Werring-Smykker/127032010698739?sk=wall" data-send="false" data-layout="button_count" data-width="450" data-show-faces="false"></div>

Fra helsinge
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser ud til at du har fået det til at virke nu. der ligger da i vært fald en like i bunden af din forside.

Du skal dog være opmærksom på at den kode du skriver er lavet ti htm5 og derfor ikke vil virke i alle browsere.

Hvis du går ind på den side hvor du har fået denne kode, så kan du vælge iframe, denne kode vil virke i alle browsere.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)