Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu eller Venter? HJÆLP

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Som nogle har lagt mærke til har jeg har nogle indlæg før...

Og jeg har idéen og projektet klar NÆSTEN Smile

Men jeg er FYLD igang med at undersøge: markedsførings muligheder, webshop eller butik osv osv..

Jeg er 17 år..

Jeg er en person som ALTID har haft gode idéer.. nogle bedre end andre...

Men nu synes jeg at jeg har fat i det rette Big Smile

Jeg har fortalt idéen til min nærmeste familie.. 

MEN HAR IKKE FÅET STØTTE FRA NOGLE ! Sad

så jeg tager tingene på egen hånd...

Jeg går på handelsgymnasiet HHX, og har forstand på bugeter, markedet, økonomi, marketing osv..

og alt så noget. 

Jeg tror både på  mig selv nu og på produktet.

Jeg brænder virkelig for at få det her til SUCCES!  

Nu vil jeg gerne høre jeres råd:

Skal jeg vente med det?

Ellerstille og roligt begynde (jeg tænker ikke HER OG NU men hvor jeg begynder med det stille og roligt-  og finder den rigtige markedsføring osv..)

Jeg har virkeligt modet nu og har også taget kontakt til producenten og har snakket med dem.
Jeg føler at jeg skal gøre det "nu" da jeg har sådan en stor vilje til det her.. Så jeg ikke mister håbet/troen senere...

Men Hvad er Jeres råd?

Håber på gode råd også gerne folk der kunne være interesseret i idéen som jeg holder hemmelig Smile

TAK Smile  

Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Stop med at gå ud fra vi skal sparke dig i gang.. Bare let røven og kom i gang ;-) Skid på andres meninger og begynd selv, hvis du brænder for det... hvad skal det hjælpe, at vi siger gå i gang???? det jo op til dig selv... så bare let røven

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Glimrende spørgsmål, har ingen idé om hvad det drejer sig om, dog bekymret at du ikke har kunne overbevise dine nærmeste. Men som iværksætter kan jeg kun ønske dig held og lykke med projektet.

Mvh

STBJ

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej STBJ ! :)

Ja, det kan jeg godt forstå men det er noget nyt.. så der kan sættes et spørgsmålstegn om det vil få succes..

Men det er især også det ØKONOMISKE min nærmeste tænker på... Tongue Tied

Så det er lidt træls at de for det meste tænker økonomi.. Det er IKKE de store penge det handler om her..

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har squ ret! Big Smile

men det er ikke såå let alligevel...

ikke når du er "afhængige" af nogle Smile

Så der er nogle der skal bliver overbevist (forretningsplan, bugetter osv.)

Jeg ville bare gerne høre jeres mening/råd og måske nogle opbakninger Big Smile

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeps, har bemærket dit navn i tidligere tråde.

1. Familien er ofte ubrugelig mht. råd når det handler om opstart som selvstændig. Det ses alle steder, og det er lidt det samme som hvis man skal ansætte folk, så er det uhyre sjældent at man vælger et familiemedlem eller nærmeste venner.

2. Hvad skulle grunden være til at vente?

3. Benyt dig af de muligheder du har i området...netværksmøder (ved ikke om dette østjyske kunne være noget for dig: http://www.facebook.com/groups/44076347394/) ellers er der formentlig nogle andre møder, hvor du kan møde iværksættere der kan rådgive dig bedre.

Jeg vil personligt mene du skal gå i krig, men få bedre råd med på vejen og her bliver du nødt til at løfte sløret for hvad det er du har på tegnebrættet. Skriv ned hvorfor du brænder for det, og kig på det hver dag. Skriv din målsætning ned, hvis du dagligt kan se hvad du ønsker at opnå, så giver det mere motivation end hvis du blot har det i hovedet (og forsøg viser også at succesraten er større for folk der har nedskrevet målsætning).

Held og lykke :-)

Martin

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sevde A.:

Du har squ ret! Big Smile

men det er ikke såå let alligevel...

ikke når du er "afhængige" af nogle Smile

Så der er nogle der skal bliver overbevist (forretningsplan, bugetter osv.)

Når du siger afhængig, betyder det så at økonomien skal klares af den nærmeste familie, eller hvordan?

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin!

1. TAK for dit råd! Jeg må indrømme at det har givet med troen på mig selv som var lidt usikker fuldt op! Big Smile 

2. Nej, jeg arbejder ... så vil gøre det med mine egne penge. for hvis det ikke går så kan jeg være tryg ved at det var mine egne penge og ikke står i 'gæld'. Men jeg tror på idéen og at jeg vil få succes ! 

Men tror godt jeg kan blive nød til at låne en lille del.. Smile

Men ellers vil jeg gøre det HELT SELV Big Smile Wink 

afhængig i den sammenhæng at jeg vil gerne have deres tilladelse Smile 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du.

Se på det sådan her: hvad er det værste der kan ske? det er måske at du mister lidt penge, men tænk så på den erfaring du har fået..

Sådan har jeg set på et par mislykkede projekter.. jeg har faktisk spildt 18.000 på en hjemmeside, som jeg aldrig nogensinde fik op at køre ordenligt, men tilgengæld så blev en hulens masse erfaringer rigere. og disse erfaringer er jeg glad for at jeg har fået, også selvom det har kostet mig en masse penge.. (18.000) er mange penge for en studerende på HHX..

Men disse erfaringer bruger jeg i mit nye projekt, og det er jeg fuldstændig sikker på bliver en succes, og at jeg nok skal tjene de 18.000 kr. hjem igen!

Spring ud i det! og held og lykke!

Mvh Tobias.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du har faktisk selv besvaret dit spørgsmål - kast dig ud i det.

Hvad er det værste der kan ske? Du kan tabe nogle penge, men betragt det som lærepenge og de vil tjene sig selv hjem mange igen engang.

Held og lykke med din ide :)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)