Køb et Amino Sponsorlink
Så er året ved at være slut og der skal gøres status:
Aktier: -9,17%Obligationer: +6,61%
Fordeling er ca. 50/50 så et mindre tab :)Hvordan er det gået de smarte Aminoers portefølje?
Lav iPhone Apps - Få Gratis Light-Version af E-bogen | Draw Something Cheat - Word Solver |
Hvor man penge har i investere for ?
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx
Aktier: +1.394,4%
Obligationer: ingen
mvh Carsten
Stifter af startup virksomheden InspireAnalytics Inc. med base i Silicon Valley, Californien. Officiel launch i foråret 2013.
Carsten Jacobsen: Aktier: +1.394,4% Obligationer: ingen mvh Carsten
rimelig godt hahah
Det er dog ikke helt almindelig aktiehandel. Jeg har konverteret nogle af mine aktieoptioner til aktier i 2011, og var heldig (dygtig?) og solgte da de var på toppen. Men hvis jeg baserer beregningen på hvad jeg gav for aktierne da jeg konverterede, og hvad jeg solgte dem for, bliver tallet omkring de 1400%.
jeg fik nogle aktier af min mormor fra amagerbanken det gik ikke så godt med banken så jeg har ingen aktier tilbage
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Akitier - 3,14%
Obligationer er status quo
Ikke noget godt år afkastmæssigt - men det kunne jo være meget værre. De tabte papirpenge kunne jeg dog godt have fundet på noget sjovere at bruge til - en ny båd for eksempel. Men det skal nok vende igen :-)
Thomas Rosenstand - Concept Interest ApS / Søgemaskineoptimering siden 1999
Husk PLUS-LEX
0 / 0% rundt regnet :-)
Lille affiliate side med indtjening til salg
Totalt set i år, 8,4% på aktier. Sidste 3 måneder, 21,3% (ny portefølje) 4,2 % på obligationer