Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor er pigerne?

Side 4 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er hverken pige eller tøs. Hvorfor svarer jeg så?

Nææ såmænd, men jeg er kvinde - tæller det for noget?

Jeg kan ikke fordrage at blive talt mellem pigerne eller tøserne - eller endnu værre tøzzerne.  Ick!

Tænker I over om I taler/skriver med kvinder eller mænd?

M.v.h. Lone

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Ginnerup:
Jeg kan ikke fordrage at blive talt mellem pigerne eller tøserne - eller endnu værre tøzzerne.

Udtrykkene hviner nu også i mine tænder, men jeg arbejder på at ignorere det. Jeg arbejder meget ofte sammen med yngre mennesker - flest hunkøn - og de bruger ret sjældent at kalde sig selv 'kvinder'. Så jeg tror, det måske har noget med tiden/alderen at gøre?

Fra hørsholm
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Fra  www.speciel-design.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er indehaver af www.speciel-design.dk er her også Smile

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne H:
Så jeg tror, det måske har noget med tiden/alderen at gøre?

Det er muligvis et eller andet kulturelt, for jeg synes jeg har "set" fænomenet hos fuldvoksne kvinder 45+. 

Jeg tænker lidt det er ligesom sorte amerikanere, hvor der er en gruppe, der kalder sig selv "N" ordet, mens andre føler det lyder selvudslettende.

Kulturforskelle er nok det nærmeste jeg kan komme. Uden jeg helt kan sætte en finger på hvad det er.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

ved ike om jeg misforstå rnoget,men håber d aikke du har et problem med jeg kalder jer for PIGERNE?? for mig er det total lige meet,jeg væsser ikke klør ved anden tiltale. thihi... jeg er 32år så jeg kan både sige tøserne eller kvinderne,ja for den sags skyld hønsene. HAHAHAHA men ok jeg ville nok aldrig i min alder skrive tøzzerne....

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam:
ved ike om jeg misforstå rnoget,men håber d aikke du har et problem med jeg kalder jer for PIGERNE?? for mig er det total lige meet,jeg væsser ikke klør ved anden tiltale. thihi... jeg er 32år så jeg kan både sige tøserne eller kvinderne,ja for den sags skyld hønsene. HAHAHAHA men ok jeg ville nok aldrig i min alder skrive tøzzerne....

Yes 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam:
ved ike om jeg misforstå rnoget,men håber d aikke du har et problem med jeg kalder jer for PIGERNE??

Jeg sover lige godt/dårligt om natten uanset om folk kalder mig pige eller tøs. Så, nej det er ikke et problem for mig hvordan andre tænker. 

Jeg ser bare ikke mig selv som som en pige eller tøs, da jeg synes det lyder som en nedvurdering af en selv (sammenlignet med mænd). Det står alle andre frit at identificere sig med disse og/eller tolke ordene helt anderledes. 

Lise Nørgaards "Kun en pige" forklarer det nok bedre end jeg gør. 

Men i hvert fald så er der også aktive kvinder på Amino - herunder mig :-) Jeg er nok mest aktiv i debatter om forretningsstrategi, samt tekniske spørgsmål mht hjemmesider og søgemaskineoptimering.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita

jamen så kan det være jeg kontakter dig,hvis jeg ha rbrug fro hjælp med siden. gud hvor er jeg rendt pandne mod en mur mange gange,men lige pt sker der lidt igen...

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

En QUINDE mere her :) Jeg opererer i en meget mands-domineret verden, idet jeg er en af de eneste kvindelige - hvis ikke den eneste - magnet-shop-ejer i DK... En lidt nørdet branche ;) Så jeg lægger ikke så meget mærke til, om det er mænd eller kvinder, der svarer på mine indlæg - og hvem der står bag indlæg, jeg svarer på. Men vil prøve at finde Strictly Business på Facebook... så kan der komme lidt mere feminin feedback der måske.

Ha en skøn dag.

Mange hilsner
Mia (magnetz.dk, magnordic.com, magnordic.se, magnetiskefotolommer.dk og mileas.dk)

Skal du bruge visitkortmagneter? Klik forbi Magnetz allerede i dag.

Side 4 ud af 9 (85 indlæg)