Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

22 Aminoer, 23 sider, 1 mål: 5.000kr passivt om måneden

Side 8 ud af 26 (254 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick Martin, gruppen er privat og kræver invitation, så jeg stalker dig lige på Facebook og inviterer dig! (Hele konkurrencen er en dårlig undskyldning for, at jeg kan få flere venner på Facebook.)

Seiven, det er noget af et tilbud! Om den ligger på grænsen eller ej, så synes jeg det er et super fint initiativ fra din side - tak for det! :-)
Jeg vil da i hvert fald meget gerne have noget fra en decideret uddannet fitnessinstruktør. Det kan næppe blive bedre end det. Men så kræver jeg også at give et link tilbage, hvis du har en side, jeg kan gøre det til!

Morten, der er ikke nogen dato som sådan, men hvis man tilmelder sig meget senere end december bliver det vist efterhånden svært at nå at vinde noget som helst. Men du er mere end velkommen til at være med i hulen. Jeg kunne sagtens forestille mig, at du kunne bidrage med en del!

Jeg finder dig lige på Facebook ligeså og inviterer dig til gruppen og nyder, at jeg med denne konkurrence nu har øget antallet af Facebook-venner med omkring 2 %! Big Smile

Arco Iris - Hold op, en historie! Inspireret af den sad jeg i går og tjekkede domænenavne for diverse fodboldspillere. Vi har trods alt EM lige om hjørnet. Man sku' da være et svin..

Jeg håber en dag at opnå dén grad af succes som du fik med CR7. Well done, sir! :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hvordan sikres det man ikke blot 301 redirecter en masse trafik? Jeg synes det er en meget spændende konkurrence, men jeg synes bare der er så mange faldgrupper?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg stoler på, at de der deltager i konkurrencen rent faktisk spiller efter reglerne og ikke køber trafik, redirecter gamle sider eller lignende. Det er selvfølgeligt ulempen ved at køre det på et så uofficielt plan som her, hvor alle, der har lyst til at være med er mere end velkomne, men i kraft af min unge alder er jeg endnu blåøjet nok til at gøre det. Wink

Indtil nu har vi en del respekterede Amino-gutter med i konkurrencen, og jeg har ingen grund til at tro, at de ikke spiller rent. 

Besides, så går man glip af en vinder-øl hvis man snyder. Det er der vel ingen, der har lyst til.

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Drejer (WooX):

Hvordan sikres det man ikke blot 301 redirecter en masse trafik? Jeg synes det er en meget spændende konkurrence, men jeg synes bare der er så mange faldgrupper?

Jeg er slet ikke så teknisk, så jeg ved, hvordan det skal sikres. Men det er dog helt klart min opfattelse, at det er en form for gentleman-konkurrence, hvor diverse restriktioner ikke er nødvendige for at opretholde en fair og sjov konkurrence.

I sidste ende ender vi alle med at få et større netværk og forhåbenligt lidt mere guld på kontoen hver måned - uanset om man vinder eller ej. Og det er vel incitament nok til ikke at prøve at være på kant med, hvad der er god konkurrenceånd.

Just my two cents. Jeg ved selvfølgelig ikke, hvordan de andre deltagere ser på det. :-)

Mvh Alexander

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Jeg stoler på, at de der deltager i konkurrencen rent faktisk spiller efter reglerne og ikke køber trafik, redirecter gamle sider eller lignende. Det er selvfølgeligt ulempen ved at køre det på et så uofficielt plan som her, hvor alle, der har lyst til at være med er mere end velkomne, men i kraft af min unge alder er jeg endnu blåøjet nok til at gøre det. Wink

Indtil nu har vi en del respekterede Amino-gutter med i konkurrencen, og jeg har ingen grund til at tro, at de ikke spiller rent. 

Besides, så går man glip af en vinder-øl hvis man snyder. Det er der vel ingen, der har lyst til.

Du skulle bare lige komme mig i forkøbet..... Grrr!

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dennis Drejer (WooX):

Hvordan sikres det man ikke blot 301 redirecter en masse trafik? Jeg synes det er en meget spændende konkurrence, men jeg synes bare der er så mange faldgrupper?


Det jo bare sjov og lir - intet på spil jo. Man snyder højst sig selv.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Sølund:
Det jo bare sjov og lir - intet på spil jo. Man snyder højst sig selv.

Der er jeg så en lille smule uenig. Der er masser på spil: Håneret, øl, erfaring, netværk osv. ;)

Men er enig i at man kun snyder sig selv, ved at bryde "reglerne". Og det er bestemt også en sjov udfordring (:

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt det med "passiv" indtjening.

Nu har jeg læst nogle stykker af indlæggene og jeres blogs - og det ser ud til, at i skal bruge en BUNKE tid på det - og det ikke umiddelbart hvad jeg forstår ved passiv.

Er meningen at efter 4-6 måneder så skal i ALDRIG lave mere på jeres side, og at den så bare hver månede genererer kr. 5000 uden nogen indsats overhovedet - det er ihvertfald det jeg opfatter som passiv indtjening, eller er der noget jeg har misforstået.

I sælger jo ikke et produkt - men passive lyder i ikke til at være.

 

SBB

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig B.:

Jeg forstår ikke helt det med "passiv" indtjening.

Nu har jeg læst nogle stykker af indlæggene og jeres blogs - og det ser ud til, at i skal bruge en BUNKE tid på det - og det ikke umiddelbart hvad jeg forstår ved passiv.

Er meningen at efter 4-6 måneder så skal i ALDRIG lave mere på jeres side, og at den så bare hver månede genererer kr. 5000 uden nogen indsats overhovedet - det er ihvertfald det jeg opfatter som passiv indtjening, eller er der noget jeg har misforstået.

I sælger jo ikke et produkt - men passive lyder i ikke til at være.

SBB

Man burde nok skifte passiv ud med asynkron eller så noget i stedet for, ja. Men nu er det passiv, det er kommet til at hedde gennem lang tid, så det falder nok bare mest naturligt ind. :-)

Meningen er, at siderne - måske - på et eller andet tidspunkt vil begynde at generere en indtjening uden, at der skal lægges mere arbejde i dem. Men det er ikke et krav, at vi skal stoppe helt med at lave noget på siderne.

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super svar fra jer forskellige. Jeg har nemlig overvejet en del om man skulle hoppe med på vognen, men jeg ved simpelthen ikke om jeg kan finde tiden, men jeg prøver sgu. Jeg hopper på modetøj. Indhold kommer snarest.

Bliver jeg inviteret til gruppen på Facebook?

Side 8 ud af 26 (254 indlæg)