Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

20% på alle Tahitian Noni (og nonijuice) produkter

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-04-2007 18:04:41
Forfatter: Lasse Burholt
Se www.lasseburholt.com/tahitiannoni/noni for link til Wikipedia samt noniresearch.org - og som alt andet i livet: tjek op på sagerne;
[...] vil jeg påstå at det kommer af andenhånds-informationer


Sorry, men det er altså lidt af en kæphest for mig når folk henviser til Wikipedia som dokumentation... der kan man da om noget sted, snakke om udokumenterbare andenhåndsinformation hvor man ikke engang kan identificere forfatteren. Så husk ikke at henvise til den slags som dokumentation, og da slet ikke når du samtidig beder andre om at være kildekritiske ;)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel,

Tak for kommentaren - jeg ventede nu også at du lige besøgte dette indlæg med en objektiv kommentar ;-)
Vi har jo "spillet bold" omkring emnet før i indlægget om Operation X udsendelsens fine reportage om Miraklet i flasken (klik) - og selvom vi gik lidt til hinanden med spydige bemærkninger (helt i din ånd) så var der alligevel et par ting - lidt off topic i tråden som vi var lidt enige om (eks. Post Danmarks værkstedshumor).

Til Tommy vedr. Wikipedia:
Den tager jeg til mig - dog relaterede jeg "andenhåndsoplysningerne" til den debat (linket lige ovenfor) hvor en lang række deltog i debatten på baggrund af udsendelsens formodede oplysninger uden at have set den.
Umiddelbart kan jeg ikke vurdere hvor væsentlig eller uvæsentlig Wikipedia er - men via oplysningerne om "noni" på det websted får man links til en lang række oplysninger hvor man SELV kan danne sig et indtryk af hvad "noni" er - og kan gøre - bemærk jeg netop ikke linker til "egne" oplysnings-sites.

Men Tommy, tak for vinket - det er påskønnet og taget til efterretning ;-)

De venligste hilsner,

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)