Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

20% på alle Tahitian Noni (og nonijuice) produkter

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan du forklare mig jeres prissystem så vi kan finde ud af hvad produkterne koster ;)

$1585.00 DKK

 

Er Dollar kroner en ny kurs i kører med i MLM selskaber

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-04-2007 17:11:14 Forfatter:Lasse Burholt

Amino-rabat: 20% på alle Tahitian Noni relateret produkter - Tahitian Noni i Danmark
PM mig ifm. bestilling!

MVH



 

Er det ikke det juice, som engang var i TV, og de der afslørede at det var en gang fup halløj ??

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det ikke det juice, som engang var i TV, og de der afslørede at det var en gang fup halløj

 

 

Jo det er rigtigt, det var ikke godt

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-04-2007 17:30:20 Forfatter: Martin Tygsen
Kan du forklare mig jeres prissystem så vi kan finde ud af hvad produkterne koster ;)

$1585.00 DKK


Er Dollar kroner en ny kurs i kører med i MLM selskaber


Hehe! - den enkle forklaring er: total kaos i prisdelen mellem US og DK sites - af samme grund PM mig for bestilling - den "korrekte" pris er 1.253,- for en kasse Tahitian Noni ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-04-2007 17:58:21
Forfatter: Westerling
Er det ikke det juice, som engang var i TV, og de der afslørede at det var en gang fup halløj



Jo det er rigtigt, det var ikke godt


Jo det diskuteres til stadighed her: http://www.amino.dk/view.asp?mode=viewtopic&topicID=9299&num=20&pageNo=1
MLM er generelt et farligt område at diskutere i og debatterne kan leve længe

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-04-2007 17:58:21 Forfatter: Westerling
Er det ikke det juice, som engang var i TV, og de der afslørede at det var en gang fup halløj



Jo det er rigtigt, det var ikke godt



Se www.lasseburholt.com/tahitiannoni/noni for link til Wikipedia samt noniresearch.org - og som alt andet i livet: tjek op på sagerne; iøvrigt var udsendelsen på TV rettet mod bl.a. to distributører som overtrådte interne forhandler-regler, såvel som dansk lovgivning - ergo er disse to personer efterfølgende "straffet" ved termination af forhandlerskab/retten til at forhandle Tahitian Noni produkter. Udsendelsen gav ikke belæg for at tale om fup eller fuphalløj - og i så fald man måtte mene andet, vil jeg påstå at det kommer af andenhånds-informationer - og vil stærkt anmode om at se udsendelsen i sine fulde længde; gå til www.sputnik.dk - søg på Operation X eller "dokumentar-udsendelser" - der findes udsendelsen "Miraklet i flasken" (i sig selv, titelmæssigt god reklame )

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-04-2007 17:59:11
Forfatter: Lasse Burholt
Hehe! - den enkle forklaring er: total kaos i prisdelen mellem US og DK sites - af samme grund PM mig for bestilling - den ''korrekte'' pris er 1.253,- for en kasse Tahitian Noni ;-)

Ikke fordi jeg selv er interesseret i at købe, men er da lidt nysgerrig; ca. hvor mange liter juice får man for små 1300,- danske kroner?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-04-2007 18:04:01 Forfatter: Nicolai Lønne
Dato: 23-04-2007 17:58:21 Forfatter: Westerling
Er det ikke det juice, som engang var i TV, og de der afslørede at det var en gang fup halløj



Jo det er rigtigt, det var ikke godt


Jo det diskuteres til stadighed her: http://www.amino.dk/view.asp?mode=viewtopic&topicID=9299&num=20&pageNo=1
MLM er generelt et farligt område at diskutere i og debatterne kan leve længe


Jeg hjælper dig lige lidt på vej, Nicolai: det direkte link til nævnte debat: Link http://www.amino.dk//view.asp?topicID=9299
Iøvrigt en god ide at SE udsendelsen som giver anledning til debatten - se ovennævnte kommentar om Operation X på www.sputnik.dk

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-04-2007 18:05:53 Forfatter: Nicolai Lønne
Dato: 23-04-2007 17:59:11 Forfatter: Lasse Burholt
Hehe! - den enkle forklaring er: total kaos i prisdelen mellem US og DK sites - af samme grund PM mig for bestilling - den 'korrekte' pris er 1.253,- for en kasse Tahitian Noni ;-)


Ikke fordi jeg selv er interesseret i at købe, men er da lidt nysgerrig; ca. hvor mange liter juice får man for små 1300,- danske kroner?



Du får Tahitian Noni Juice svarende til 4 måneders forbrug, anbefalet forbrug (dosering - 30 ml dagen).
De 20% rabat jeg her kaster i spil er af de "små" kr. 1.300,-

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)