Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Make My Day ..( ligner du Clint Eastwood?)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selvom du ikke ligner Clint Eastwood eller Robert De Niro er der håb forude for at lave en FILM, der portrætterer dit firma (i stedet for) professionelt og lækkert til markedets bedste danske pris: 3995 kr.

Vi laver mindre produktioner til firmaer, der f.eks. har brug for en profil film på websitet, der får besøgende til at blive længere på siden, og opleve firmaet brande sig med levende billeder.

Film på hjemmesiden har stor effekt og er en god investering i moderne on-line markedsføring.

Spørg endelig løs her, og bliv klogere på, hvad vi kan gøre for DIG..

Men se først de film vi HAR lavet her: http://i-seefilm.dk


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder virkelig spændende!

Jeg har tit tænkt på at få lavet en mindre film til mit website. Men ved ikke om et tekstbureau kan profitere af en film på siden..

Laver du film til (stort set) alle typer firmaer? Og hvor lang tid må filmen vare-antal minutter for 3995 kr?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming.

Alle virksomheder kan profitere af en film på deres hjemmeside.

Undersøgelser viser, at en film på din side giver hele 30 % flere klik efter information. Dvs. de besøgende bliver længere på din side og undersøgelserne viser, at troværdigheden for din virksomhed også bliver større.

85 % af alle som bruger nettet ser film når foreligger på en side og at en film vækker underbevidst nogle områder i hjernen som alm. tekst simpelhen bare ikke kan.

Vi henvender os til alle virksomheder. Film er unik og med den rigtige omhu vil det være yderst resultatgivende.

En typisk produktion vil varer mellem 1 min og 30 sek. til 2 min og 30 sek. Det gælder om kvalitet og ikke kvantitet. Kort, men godt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, enig i at film kan noget specielt. Youtube er for mig stadig det mest geniale sociale medie, overhovedet. 

Hmmm, jeg har nogle ideer til hvordan en mindre "portrætfilm" af mit bureau kan se ud...'

Rent praktisk: hvor foregår optagelsen, og er det noget med at lave en brainstorm først med Jer, eller??

Kan selve optagelsen ordnes på en dag?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

YouTube er virkelig genialt. YouTube er den anden mest benyttede søgemaskinen og dette er også grunden til at behovet for film er så stigende. Folk ser film mere end nogensinde..

Lyder rigtig godt du har allerede har en idé. Kommunikation spiller en stor rolle i alle produktioner. Du kender din virksomhed  bedst og vi har stor erfaring med film, brugen af film og hvad der virker. Derfor vil vi sammen udarbejde grundlaget for netop jeres produktion.

Optagelsen foregår først når rammerne er på plads. Normalt tager optagelserne en halv dag og foregår enten i studie eller i egen virksomhed. Det kan også sagtens være andre locations.

I filmens verden har vi mange virkemidler. Effekter, speak, musik, redigering. Disse bliver også gennemgået inden en produktion. Grunden til vores lave pris er virksomhedens størrelse, hvor alle unødige omkostninger er skåret væk.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder godt. go info

Nu kan jeg se I holder til i Kbh. Jeg bor i Jylland. Mht prisen 3995 kr- hvis filmen skal optages i esbjerg eller kolding ( eller andet sted fyn, jylland m.v.). Er det stadig inkl. i prisen hvis I skal til Jylland og optage den??

la mig lige få din mail- så vil jeg præsentere min ide for dig der.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi dækker hele Danmark og prisen er fast, 3995, for ALT. Denne pris er markedets absolut bedste, samtidig uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Vi har lavet produktioner i Åbenrå, Svendborg og Lolland. Vi kommer vidt omkring og har i øjeblikket en kunde i Sønderborg. 

Vores mail er info@i-seefilm.dk. Vi ser frem til at hører fra dig og producere din næste film !! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

super!

sendt mail..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk ! Takker for din henvendelse..

Vi glæder os til at lave din film !

 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Gemmer da lige denne i baghovedet, kunne muligvis bruge det engang næste år :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)