Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til de rigtige søgeord.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Men det er også for mig svært at stille de "rigtige" spørgsmål. Jeg er jo heller ikke afklaret.

Nu tager jeg på kursus imorgen hos 3 andre aminoer: Jacob K. Søren R. og Troels K. de siger den står på Google Analytic og de nyeste tendenser indenfor SEO og Adwords.

Jeg kunne også bare se og få taget mig sammen til at læse nogle SEO bøger. Har kun nået lidt for snart længe siden - Thorborgs E-pusher.

P.S. Nu får vi jo som håndværkere udover det vi i forvejen har, da det idag er besluttet foreløbig og forlænge håndværkerfradraget indtil 31. december 2012.

 

Hej igen Ib,

Jeg tog det helt positivt og tak for de søde ord. Ja, vi er flere herinde, der gerne vil forsøge at bidrage positivt ligesom dig :-) Det er derfor jeg lige ville vise linket, for det er simpelthen det mest perfekte praktiske ekspempel på en forhenværende halvusikker Pool-sælger, der for lidt over 2 år siden begyndte at bruge "online marketing". Fordi han forstod at det er kunderne det galdt er han nu "eksperten" over mange der har arbejdet med faget i 10 år. 

Det er også virkeligt lærerigt at se hans første videoer og se at han er lige så famlende som os andre i starten. Nu er han pludseligt eksperten der har selvtillid foran kameraet. Vigtigst af alt, så har han et bud på hvordan håndværkere og andre kan få kunder. 

Det er længe siden jeg har læst lidt af Martin Thorborgs E-Pusher (Light). Den er virkeligt i praksis og detaljer en bog med guldkorn. Jeg købte den aldrig da jeg ikke havde råd, men den er virkeligt værd at nævne igen. Den gratis version er suveræn også, men hvis jeg havde haft råd da jeg downloadede den havde jeg købt den fulde version. Især med alle de mennesker med webshops herinde. De mister penge hver dag, hvis de ikke læser den bog.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@ Hej Mikael !

Jeg og mange andre værdsætter din store hjælpsomhed.

For mig og se denne gang er der et lille "aber derby" Overskriften hed "Hjælp til de rigtige søgeord"

Her hjælper det ikke meget at der f.eks. bogges, hvis man ikke ved havd der skal blogges om m.m. ?

Med hensyn til sociale medier, skal man vel også vide "de rigtige søgeord" ?

Det er vel altid vigtigt og læse og forstå overskriften, og hvad det er trådstarter bede om hjælp til ?

Du kom også med råd til undertegnede i en lignende tråd.

Hvor jeg havde en liggende problemstilling, og også bad om hjælp til "de rigtige søgeord". Og hvordan findes de.

Her hjælper blogging - SEO - Metatags m.m. ikke meget ?

Håber du og andre forstår ?

Og til andre det var det jeg mente med ikke fik meget ud af.

Ib

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre nævner, bør du kigge efter longtails eller midtails keywords.

Et lille frækt værktøj, som i nogle henseender kan være godt, er Übersuggest - Det er dog hverken perfekt eller kan bruges som enestående værktøj til keyword research.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

@ Hej Mikael !

Jeg og mange andre værdsætter din store hjælpsomhed.

For mig og se denne gang er der et lille "aber derby" Overskriften hed "Hjælp til de rigtige søgeord"

Her hjælper det ikke meget at der f.eks. bogges, hvis man ikke ved havd der skal blogges om m.m. ?

Med hensyn til sociale medier, skal man vel også vide "de rigtige søgeord" ?

Det er vel altid vigtigt og læse og forstå overskriften, og hvad det er trådstarter bede om hjælp til ?

Du kom også med råd til undertegnede i en lignende tråd.

Hvor jeg havde en liggende problemstilling, og også bad om hjælp til "de rigtige søgeord". Og hvordan findes de.

Her hjælper blogging - SEO - Metatags m.m. ikke meget ?

Håber du og andre forstår ?

Og til andre det var det jeg mente med ikke fik meget ud af.

Ib

Råd & Mal

normalt kommer sine søgeord vis man blogger om emmet 

vis sine søgeord ikke kommer , ja så skal man til at bruge en ekspert 

https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS#search.none

andre søge ord værktøjer findes også 

problemet er vis laver en side kun for søgemaskinerne og ikke for brugerne går de videre til næste side for hvem gider læse en side der indholder masse af søgeord og det giver ingen mening om sit emme , derved forlader folk siden med det samme og du kommer ingen veje

Derved sats første på relevante indhold til siden .

Sæt en naturlige satsning ind på siden med  målrettet søgeord mod din målgruppe dog ikke dog skal siden først ting vigtigste at folk forstår siden ikke noget med masse af ord og ord der ingen mening giver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

PLADR

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

PLADR

ja korrekt nogle vil levere sider der er pladre og kun lavet for søgemaskinerne , men det er bedste første at satse på brugerne ved vi godt, det vi skal bare mindes om det måske at man skriver til sine bruger første og ikke til  søgemaskinen første

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael, man kan godt skrive tekster der er OPTIMERET til de rigtige søgeord og søgefraser, uden at det bliver ulæseligt og kaster enorme bounce rates af sig.

Det kræver, at man har en smule dansk kundskaber og kan finde ud af at kombinerer forskellige søgeord og fraser på en flydende og lidt snu måde.

Et rigtig DÅRLIGT eksempel, kan man se i din signatur.



17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Mikael, man kan godt skrive tekster der er OPTIMERET til de rigtige søgeord og søgefraser, uden at det bliver ulæseligt og kaster enorme bounce rates af sig.

Det kræver, at man har en smule dansk kundskaber og kan finde ud af at kombinerer forskellige søgeord og fraser på en flydende og lidt snu måde.

Et rigtig DÅRLIGT eksempel, kan man se i din signatur.



Første satser man på at skrive tekster for brugerne 

Husk skjul ikke tekst 

Husk skrive ikke overdrevet i fodnoten sine søgefaser

Flere sider ser man det kræver ikke meget danskskaber at kunne skrive alle by navn i bunden af siden 

Husk ikke for snu , man kan blive straffet , dette er søgemaskinerne blevet dygtige til at afsløre  

min signatur ved jeg godt kan forbedres men venter lidt 

kunne nok lyde noget ligne dette her

www.stripdanmark.dk - strip tease når det er bedst!
Danske mandestrip og pigestrip, dansere og modeller til events som polterabend, fester, klubber m.v 
Gratis video med strip tease samt billeder findes på vores hjemmeside
Bestil et gratis og uforpligtende tilbud idag. 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)