Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til alle danskere der mener at de er verdens lykkeligeste mennesker, kig her engang.

Side 6 ud af 10 (91 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Men uanset om Danmark eller USA har flest hjemløse, (jeg mener stadigvæk ikke, at antallet af hjemløse har noget at gøre med, hvor lykkelig et land er) hvordan vil du så forklare det tårnhøje forbrug af lykkepiller? Det vidner jo om, at selvom man har alle de basale behov dækket (som du gentagende gange nævner) så kan man sagtens være dybt ulykkelig, hvilket er tilfældet for næsten en halv million danskere.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

anonymous4:

Men uanset om Danmark eller USA har flest hjemløse, hvordan vil du så forklare det tårnhøje forbrug af lykkepiller? Det vidner jo om, at selvom man har alle de basale behov dækket (som du gentagende gange nævner) så kan man sagtens være dybt ulykkelig, hvilket er tilfældet for næsten en halv million danskere.

der bliver også % brugt mere narko og andre stoffer i de fleste lande men en for meget er mange og jo når ser danmark som et af de bedste lande og de andre flere % bliver man da helt sørgemodig på hele verden at tænke på den sørgelige tilstand de andre lande er med flere uden egen bolig og ikke får et måltid mad hver dag 

jeg synes også det er høje tal i Danmark og jeg  jo det er utroligt de andre lande har flere % end os , det forklare meget om hvordan fattigdom er i hele verden og vi har det godt selv om det er nogle høje tal 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Fakta er vis gør op % er USA et af de førende lande med hjemløse http://politiken.dk/indland/fakta_indland/ECE347233/fakta-om-hjemloese/ 

Altså den der artikel er sku lidt komisk...

FAKTA OM HJEMLØSE, hvorefter første sætning lyder "På verdensplan skønnes det..."

Derefter omtaler den de "oprindelige" 15 EU lande? Der er oprindeligt 6 EU lande, og siden hen er der løbende kommet flere til... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Mikael christiansen:

Fakta er vis gør op % er USA et af de førende lande med hjemløse http://politiken.dk/indland/fakta_indland/ECE347233/fakta-om-hjemloese/ 

Altså den der artikel er sku lidt komisk...

FAKTA OM HJEMLØSE, hvorefter første sætning lyder "På verdensplan skønnes det..."

Derefter omtaler den de "oprindelige" 15 EU lande? Der er oprindeligt 6 EU lande, og siden hen er der løbende kommet flere til... 

Måske ikke den bedste fundet , angående de tal , men fakta vi er et af de lande med færrest hjemløse i forhold % af befolkning til andre lande

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Dronninglund / København / Lysekil (Sverige)
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen vi har det alt, alt for godt. Vi er sandet til i tryghed og velfærd.

Det er i øvrigt en kendt sag, at folk tager sig sammen i krisetider. Under f.eks. krigen og i 70'erne var der et markant fald af patienter i psykiatrien. Så det kan være der er bedring på vej :-)

Venlige hilsener,

Jens

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

der bliver også % brugt mere narko og andre stoffer i de fleste lande men en for meget er mange og jo når ser danmark som et af de bedste lande og de andre flere % bliver man da helt sørgemodig på hele verden at tænke på den sørgelige tilstand de andre lande er med flere uden egen bolig og ikke får et måltid mad hver dag 

jeg synes også det er høje tal i Danmark og jeg  jo det er utroligt de andre lande har flere % end os , det forklare meget om hvordan fattigdom er i hele verden og vi har det godt selv om det er nogle høje tal 

Jeg melder pas. Den forklaring gav ikke meget mening hos mig. 

Mikael christiansen:
Måske ikke den bedste fundet , angående de tal , men fakta vi er et af de lande med færrest hjemløse i forhold % af befolkning til andre lande

Men alligevel er der mange danskere som ikke er lykkelige, mange danskere som lider af depression, mange danskere som der er ensomme, samt Danmark har et højt forbrug af anti-depressiv/lykkepiller (kald dem hvad du vil) sammenlignet med andre lande. 

Selv børn under 4 år er tilsyneladende begyndt at blive medicineret med anti-depressiv medicin i Danmark.

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1549986.ece

Så det er i mine øjne et soleklart bevis på, at disse argumener med basale nødvendigheder ikke har noget som helst med at være lykkelig at gøre overhovedet. Og det er jo den slags "argumenter" som undersøgelsen bygger på, hvilket gør den, i mine øjne, ubrugelig. Hvis man skulle lave en seriøs undersøgelse, så skulle man nok lige huske at medregne de 450.000 ulykkelige danskere på anti-depressiv medicin, de har vel, trods alt, også et ord at skulle have indført. 

Det har man imidlertid ikke, og det er også det som der får disse undersøgelser til at lugte langt væk af selvfedhed og selvbenægtelse. 

Det ville være rart, hvis man kunne lave en national undersøgelse, hvor man spurgte folk indlands, om de virkelig var verdens lykkeligeste mennesker, og om de virkelig er så lykkelige som de skulle forestille at være. Hvis man så husker at medregne alle danskere, også dem som ikke er lykkelige, så er jeg ret overbevist om, at resultatet ville blive et andet end det som vi har set hidtil.

Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

vi må vel desværre indse i lille danmark at vi er glade for at slippe for at arbejde? se det syntes jeg er blevet et problem, jeg befinder mig i en generation af unge der ikke gider at arbejde eller tage uddannelse. jeg vil ikke generalisere men hører ofte om unge der tager su lån og modtager bistands penge. tag jer dog sammen!

manglende succes i livet er lig med ulykke! sådan er det bare. hvis man ikke gider at arbejde for det er der langt mellem succeserne, og det tærer på en person. 

jeg har desværre den opfattelse at det er her problemet ligger. (statistikkerne siger mig imod, men tænk over det, hvis i blev spurgt om i ihærdigt søgte at udfolde jer selv, ville de fleste svare JA, men dette er ikke en sandhed i min generation.)

stram op!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden vi gør størstedelen af Danmarks befolkning til ulykkelige, depressive pillevrag der nærmest er på selvmordets rand, vil jeg da også gerne dele et billede fra Nyhavn: http://multimedia.pol.dk/archive/00544/Nyhavn_544035a.jpg

Jeg ser ikke al den ulykkelighed på billedet, og så må det jo være fordi den ikke er der :o)

Jeg skal ikke gøre mig klog på om vi er mere lykkelige end andre, men jeg ser da en masse glade mennesker på gaden i København, hver eneste dag. Det er svært for mig at afgøre om de er lykkelige, og om den glæde de udstråler, i virkeligheden skyldes at de er proppet med antidepressive piller :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du tager kun danske undersøgelser og ikke en der sammenligner dansker med tysker eller USA , jo der er flere USA i % på stoffer , ja det er en sørgelige verden vi lever at tænke sig de tal i danmark er lavere i procent

Meget sørge høje tal og når kigger at slås andre lande godt nok meget bliver man hel sørgemodig http://articles.cnn.com/2007-07-09/health/antidepressants_1_antidepressants-high-blood-pressure-drugs-psychotropic-drugs?_s=PM:HEALTH 118 millioner menesker i USA % er de tal markant højere 

Derved glæder jeg ikke over vi er færre i % men jeg synes da godt nok det er vilde % de andre lande viser og jo talene i DK er for høje , men det gør det endnu mere vildt at talene i så mange lande er højere end os

Derfor var denne undersøgelser de bygger på alle data hvordan vi har det i DK , men jeg synes da alleligevel vi kunne forbedre os , de tal i DK for de der er på anti-depressiv medicin i Danmark, de tal er alt for høje, selv om vi har lavere tal i % set i forhold  flere andre vestlige lande 

Husk det var om hvorfor vi er de lykkeligste i verden set i forhold andre lande, derved skal vis data skal  sammenlignes er det med udenlandske data, der er mange data de har brugt , ja der er det selvfølgelige et plus vi er færre end flere andre på anti-depressiv medicin, set i forhold andre lande,

At der er mange i DK på anti-depressiv medicin , kan jeg kun sig det er sørgeligt det må vi forbedre , derved kan vi blive et land der er endnu mere lykkeligt og næste gang igen er vi nummer 1 stadigvæk, det vil jeg ønske , men jeg ønsker også hele verden bliver mere lykkelige og derved er hele verden som paradisset som da Eva og Adam levet i paradisset have  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Meget sørge høje tal og når kigger at slås andre lande godt nok meget bliver man hel sørgemodig http://articles.cnn.com/2007-07-09/health/antidepressants_1_antidepressants-high-blood-pressure-drugs-psychotropic-drugs?_s=PM:HEALTH 118 millioner menesker i USA % er de tal markant højere 

Der står intet om, at der er 118 million på lykkepiller i USA... Der er 118 millioner test ud af 2,4 milliarder tests. Dvs samme person kan ahave afleveret mange test, og dermed er tallene ubrugelige...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 6 ud af 10 (91 indlæg)