Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alle artikeler ind på en gang eller hvad?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge Aminoer.

En kammerat og jeg ejer siden www.whiskyverden.dk og har lige fået skrabet 10 nye artikeler sammen.
Hvad ville i gøre? Oplægge alle artiklerne på en gang eller ligge en artikel op måske en gang om ugen? Vi vil være glade for at høre hvad erfaringer i har på dette område.

På forhånd tak.

Ha' en god dag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt klart lægge de fem op, og så lægge resten op med jævne mellemrum. Det giver et indtryk af aktualitet og konsekvens. Blot skynd jer at brygge på nogle flere artikler.

Var inde at kigge på jeres website. Den ser fin ud. Et forslag: Skaf nogle FOTOS! Det liver gevaldigt op. Jeg skimmede gennem 4-5 sider, men så ikke een eneste whisky-flaske! Skaf evt. også nogle tegninger af pløre-fulde whisky-drikkere gerne med nogle sjove historier som ledsage-tekst.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lægge nogle af dem op som Poul også har skrevet det og resten med nogle dages mellem rum, det skaber jo den illusion at der er gang på siden og der kommer nyt information på.. Og det kan søgemaskinerne godt lide :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest, så lad være med at dobbeltposte! :-)

Du bør helt klart lægge artiklerne op organisk á en uges mellemrum, da Google belønner dig bedst således.

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen tvivl om at det skal ligges ind løbende, google elsker sider som der er liv i, og det får du google til at føle der er ved at der kommer nyt indhold jævnligt :)

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Læg en artikel på om ugen, eventuelt på et fast tidspunkt. Efterhånden vil du få en lille fanskare som ved at der løbende kommer indhold og nyheder på sitet. Desuden, som det også blev nævnt tidligere, vil google se at sitet bliver opdateret jævnligt.

Et site som har en masse indhold, men som sjældent bliver opdateret kan forkomme som et død site, og vil for mig egget vedkommende afholde mig fra at besøge sitet jævnligt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes bare du skal kaste det hele op med det samme og når du får flere ideer lige det på siden det er jo ikke 1000 artikler du ligger på siden så det er 10 kun artikler det vil ikke se mystisk ud , det vil være  bedste at du forsætter med i en lind strøm at ligge ny på siden gerne 10 ny hver uge eller mere og opdatere lidt rundt omkring på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene, jeg vil nu døfte med min kammerat om hvad vi gør.

Undskyld for dobbelt postet, det var en fejl med Amino på det tidspunkt - ved ikke lige hvad der skete :)

 

Ha' en god søndag aften.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jon:

Tak for alle svarene, jeg vil nu døfte med min kammerat om hvad vi gør.

Undskyld for dobbelt postet, det var en fejl med Amino på det tidspunkt - ved ikke lige hvad der skete :)

 

Ha' en god søndag aften.

Måske mangler der lidt fakta

vis er meget lange 2000 ord kunne de deles 

hvor meget sker i fremtiden

jo antallet er meget lavt , derved gør ikke det stor fra eller om ligger alle nu , dog vis de er ekstrem lange får du en lille smule højere fordel ved at poste løbende 

Ser meste ud du mangler motivation om emmet 

kunne være ide med korte indlæg en gang om ugen 

Dog tænker meget spredt , for jeg ved ikke hvor din motivation er og målet er med siden.

Tit er problemet også med sider når de bliver stor bliver de uoverskuelige , derved skal der ligges en andre  strategier , hvordan bevares overskueligheden

wiki plug in har jeg kigget på , men er ret omfattende vis , du vil opbyggende en side , der bevare overskueligheden og er ekstrem stor på en wordpress side da dette laver interne links struktur på siden uden der behøves menu , på samme måde 

jeg ved når man vokser ligger der problemer for det kræver nytænkning , hvad gøres så 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes ikke du skal sætte dem op på samme tid, men hellere bruge tiden på at sprede dem på nette. du kan starte hos os ;)

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)