Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gåde råd til optimering søges - Magnetz.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en facebook side? 50-70 % af mine salg kommer derfra. Det skal man bestemt ikke undervurdere :)

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mia,

Jeg vil give de andre ret i at det med fragten er meget vigtigt... Jeg tænkte med det samme om det kunne betale sig at købe hos dig, for hvad ville fragtprisen under de 800 kr så blive.

Derudover, så savner jeg virkelig lidt snak på din video... fortæl hvilken størrelse det er, kom med idéer til hvad kan bruges til o.s.v.

Din magnetmaling synes jeg er fantastisk! Dog mangler jeg lidt info omkring hvor "sikker" den er at bruge f.eks. på et børneværelse om den lugter. Sidst men ikke mindst, så ville det være en god idé med et blogindlæg med tips til hvad man kan bruge malingen til Smile

Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

;) Du skal bare tilmelde dig som forfatter, og så skriver du bare løs, det er den gratis metode vi tilbyder, vi kan også lave arbejdet, men så er det ikke gratis, og det syntes vi at alle iværksættere skal have mulighed for nu.

hvis alle reglerne holdes så læser vi artiklen igennem og så udgiver vi den på siden.

Derefter skulle du både få seo arbejdet optimeret og endda også få glæde af alle vores brugere. ;)

Men start med at opret dig som forfatter. grunden til jeg ikke har lagt det direkte url ind her, er fordi jeg helt ikke ønsker at man glemmer at læse vores krav.

Og ja de emner du skriver der lyder perfekt, også gerne gode ideer til brug af din magneter.

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt, nu ved jeg i hvert fald, at den halter på fragtsiden, for jeg giver også kunderne mulighed for "uden omdeling" og B-post til kr. 49,-. Men jeg er åbenbart ikke god nok til at formidle budskabet videre til kunderne. Så den tager jeg straks fat på - og frem med alle oplysningerne på forsiden i stedet for at "gemme" dem under handelsbetingelserne Smile

Men skal lige høre jeres mening, nu vi har gang i fragten: synes de fleste af jer bedre om, at fragten differentieres, så man kun betaler Postdanmarks takst for brevpost ved små forsendelser under 500 g. og taksten for pakker derover? Det er jo ekstra arbejde (tid = penge), hvor jeg nu bare printer en pakkelabel med/uden omdeling og så af sted som pakkepost...

Selv om jeg har de billige alternativer med erhverv og økonomi-levering, så vælger 9 ud af 10 privatkunder den "dyre" forsendelse.

Mange hilsner
Mia

Skal du bruge visitkortmagneter? Klik forbi Magnetz allerede i dag.

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

@Kent: jeg er gået lidt udenom Facebook, fordi jeg har tænkt, at der nok alligevel ikke er nogen, som gider være medlem af siden, eller det vil være så få, at der er for meget arbejde i det contra indtjening. Men jeg tager måske fejl??

@Therese: I know, jeg har store planer om at få lagt mange flere videoer ud på min YouTube-konto inkl. lyd. Er i gang med at lave en kameraopsætning på kontoret, så videoerne bliver rimelig ens og lidt mere prof. Og så vil jeg prøve at lave nogle, som har en lidt skæv vinkel - et eller andet reklamestunt for at trække besøgende til. Men det kommer... mangler "bare" tiden... Og god pointe med magnetmalingen og børneværelser. Jeg blogger på www.magnetiskefotolommer.dk, men det er da klart en fejl, hvis informationen halter på hjemmesiden. Det er en om'er Indifferent

Mange hilsner
Mia

Skal du bruge visitkortmagneter? Klik forbi Magnetz allerede i dag.

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du bruge visitkortmagneter? Klik forbi Magnetz allerede i dag.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

En facebook side er jo kun hvad man gør den til. Ligger man ikke så mange kræfter der, vil man heller ikke få noget ud af den. Der skal ske noget hele tiden, og det skal være relevante ting, som medlemmerne får noget ud af. Det kan blive en god forretning, men det kræver også en del tid.

Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mia - Magnetz.dk:
Hvordan vil du helst have, at vi kommer i gang med et "samarbejde"?

 

Så er artiklen udgivet, håber du får gavn af den, det er da lidt hjælp til at starte med. Vi søger stadig flere forfattere der er eksperter i deres fag.

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

20 ord for lidt i produkt beskrivelser flere simpelthen for kort lave lidt korte ideer til hver produkt holdbarhed fakta om dette her og en lille historie .

husk lav en interne links på siden hver gang et kerne ord nævnes linker du til en side der starter med h1 omkring dette , brug også gerne h2 h3 h4

vær aktiv over alt facebook twitter mv

bliv ved at lave videoer

hav den vildeste passion i at videre formidle en viden giv den fuld energi .

lid ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og  http://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)