Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man købe facebook likes?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

op

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fiverr.com finder du altid sådanne ting: http://fiverr.com/gigs/search?query=facebook+likes&x=0&y=0

There you go :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marmut16

Du kan sikkert godt købe Facebook likes på nettet, men lad være med at gøre det.

De likes du får, har højst sandsynlig ingen værdi, da de ikke har nogen interesse for dit produkt.

Brug i stedet nogle ressourcer på at lave en aktiv Facebook side og engagere dine nuværende fans, så der opstår en dialog på siden. Herefter kan du så "købe" likes ved at køre en kampagne med Facebook annoncer. Med Facebook annoncer kan du vælge at betale pr. klik, og hvis din fanside er noget for din målgruppe, så vil de fleste klik resultere i likes i stedet. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes også skal lade være at købe .

lav egen blog sæt face book like der 

lav video link facebook

lav event få folk til tilmelde sig din gruppe 

udsende press medellers lad folk følge nyhed på face book

lav et godt stykke arbejde og få de til tilmelde sig til din facebook gruppe

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, jeg har nu også selv købt Facebook likes et par gange, så jeg tillader mig at svare på dit spørgsmål:

Nej, du kan ikke købe danske Facebook likes - med mindre at du, som Kasper Bengtson klogt foreslår, selv laver en annonce og poster penge i den. Der er intet Fiverr-system på dansk, hvor du får en masse falske profiler til dine FB-pages, eller noget i den stil. Desværre.

Du må nøjes med de engelske likes eller acceptere, at det kræver en tand mere på dansk.

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, marmut16.

Som Kasper Bengtson skriver, så får du ikke nogle likes du kan bruge til noget, ud af det. De likes du får, vil højst sandsynligt kun trykke "Synes godt om" din side, for at få det antal penge, du lokker dem med. Skal jeg være ærlig vil jeg da også selv hellere end gerne trykke "Synes godt om" din side, hvis det var noget jeg fik penge for.

Alt-i-alt: Lad "fans'ene" komme naturligt. Hvis en butiksejer f.eks. beder en dame gå ind i en herretøjsbutik, for penge - hvad ville butiksejeren så få ud af, at hun står derinde? Udover at hun kunne købe en lille overraskelsesgave til sin kæreste - men lad os nu holde ved det seriøse.

Mit råd er..
Skyd en Facebook-annonce afsted! Med Facebook-annoncer får du mulighed for at målrette den mod bestemte målgrupper, og du får derfor relevante likes. Hvis du nu sælger herretøj til mænd i alderen 30-55, kan du også med Facebook-annoncer få muligheden for at rette den mod mænd i alderen 30-55. Super smart!
Prøv lige at læs lidt om dem - de er konge

PS. Hvad er det, du ønsker at få flere likes på?

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er ikke nødvendigvis en dårlig idé at købe facebook likes, Ib potter har en spændende podcast om facebook her

Ganske kort så handler det om at det er nemmere at få flere nye likes til sin facebook side hvis man har over 100 i forvejen, det er et psykologisk trick, som for folk til at føle sig som en af flokken.

Det er ganske rigtigt at de falske followers intet er værd sådan i ren konvertering, men de har en anden effekt.

/Meik 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mit like sælges i hvert fald til højest bydende ;-)

HBO 500 ,-

(=D)

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

marmut16:
Kan man købe danske facebook likes?

Det er ikke længere nødvendig med 25 like for at få en brugervenlig url
Ved ikke om det var det du havde i tankerne

Vh Finn

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)