Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjenes penge på et koncept som bygger på gratis app og gratis webservice?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

rasmus_bech:
1. Salg af grej til eks. løbere.
2. Salg af annoncer.
3. Salg af plusabonnementer.
4. De kunne lave deres egne events. (der er penge i motionsløb)

Ja der er åbenbart flere muligheder for at tjene penge på en service som er gratis hvis man er rigtig kreativ. Det kunne interessant at vide sådan cirka hvordan indtjeningen fordeler sig på disse punkter. Som en person der ikke har forstand på det virker det ikke som om at 2 og 3 kan give ret meget indtjening. Hvorimod 1 og 4 er mere interessante. Kiggede lige lidt mere på endomondos hjemmeside og faldt over dette som må gå ind under 4.

http://www.endomondo.com/b2b

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 74
Fra  christianhvid.dk Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke at de tjener penge, men lever af venture kapital og satser på at blive opkøbt.

Jeg ved ikke om de stadig er et dansk firma, men hvis de er, så kan du jo trække et regnskab på dem og få syn for sagen.

Tilmeldt 14. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Hvid:

Jeg tror ikke at de tjener penge, men lever af venture kapital og satser på at blive opkøbt.

Jeg ved ikke om de stadig er et dansk firma, men hvis de er, så kan du jo trække et regnskab på dem og få syn for sagen.

Jeg går ud fra at det koster penge hvis man skal se et regnskab, er ikke sikker på jeg er så nysgerrig Smile. Men ved du hvordan man går hvis man vil se regnskab på et firma?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)