Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine Bedste Linkbuilding Tricks til Dig!

Side 2 ud af 14 (138 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:
Super tricks! Men glem alt om dine børns optagelse på Oxford efter sådan en omgang, og duk dig hvis du ser en drone! :-)

Hehe nice humor :-)

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders 

Super indlæg, vil straks igang med at læse blogs havde ikke lige tænkt på at det var så nemt at skaffe links...

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk et par rigtigt gode videoer - og de virker bare hamrende godt på dén platform der. Smukt arbejde! Skype-Smile

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Gode letforståelige videoer.... selv for ikke SEO nørder..... = ME! Stick out tongue

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har fået en venlig og konstruktiv email fra en ejer af et stort dansk forum ovenpå videoen, som jeg gerne vil dele med dig:

//
Jeg har lige set dine ganske gode videoer om hvordan man får sit link ud.

Du fortæller at folk kan deltage på forums, og at de på den måde kan få deres link ud.

Det er nu ikke helt rigtigt for jeg ved at vi er mange forumejere, der har har bare lidt store forums, der går højt op i at folk ikke bare skal have lov til at sprede deres link. Som regel er det nemlig folk som ikke gider at gå op i at deltage på forummet, men som bare smider en ultrakort kommentar og så lægger deres link. Og disse mennesker får altid slettet deres link og kommer under "overvågning".

Andre undlader at læse forummets regler før de laver indlæg, og dermed kommer til at bryde dem. Et rigtig godt råd er: skriv til sideejer, webmaster osv og spørg om du må lægge linket til din side ind i dine indlæg evt i din signatur. Jeg personlig siger næsten altid ja til folk som skriver og spørger mig om lov før de bare gør det, og jeg kender flere som har det på samme måde.
// 

Der er meget at lære af den kommentar, og jeg burde nok have brugt mere tid i videoen på at gå i dybden med hvordan du gør det der med kommentarer og links på fora og blogs på en måde, så alle bliver glade - både webmasteren og dig. Og så linket bliver godkendt. Det kan være jeg tager det op en anden god gang. For nu kan du få den korte version: Vær flink, hjælp, biddrag, vær åben og ærlig.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Anders Saugstrup:

.....Der er meget at lære af den kommentar, og jeg burde nok have brugt mere tid i videoen på at gå i dybden med hvordan du gør det der med kommentarer og links på fora og blogs på en måde, så alle bliver glade - både webmasteren og dig. Og så linket bliver godkendt. Det kan være jeg tager det op en anden god gang. For nu kan du få den korte version: Vær flink, hjælp, biddrag, vær åben og ærlig.

Mvh Anders Saugstrup

Folk burde nu kunne sige sig selv at man skal bringe værdi til forummet, eller brugbar information, da ellers det vil blive betragtet som spam.

Det burde i al fald ikke være rocket science.

Der er naturligvis folk der tager chancen og skriver noget "bullshit". Går den så går den tænker mange, men problemet med det er bare.. Hvorfor ikke få den til at gå HVER gang? Skriv for fanden et brugbart indlæg, hjælp folk, guide folk etc. etc. - På den måde bliver alle glade! Man giver brugbar information videre, man har hjulpet en person, og indirekte fået noget ud af det.

Det er lidt ligesom denne tråd eksempelvis.

Se hvor mange der har links i signaturene. Alle indlæggende er brugbare, de er behjælpelige, nyttige og giver mening - de bliver ikke slettet. Havde en eller anden random person skrevet "jeg har den perfekte løsning til backlinks. Bare download min e-bog her, den koster kun 49,95,- og så kan du tjene 15 milliarder i løbet af et år eller 2." - så var indlægget blevet slettet, eller modificeret til sådan en grad at det gav mening, og personen der skrev indlægget har spildt sin tid ved overhovedet at skrive indlægget.

Personligt vil jeg hellere bruge 5 minutter på ét brugbart indlæg, end bruge 5 minutter på 10 komplet ubrugelige indlæg.

Hvorfor?

1. Laver du 10 ubrugelige indlæg, så er chancen for at folk vil klikke meget lille, da de kan SE at det er spam!

2. Laver du 10 ubrugelige indlæg, vil de fleste formentlig blive slettet.

3. Hvis du laver ét brugbart indlæg, så får det formentlig lov til at blive, backlinket får lov at blive i signaturen, og det vil tælle i søgemaskinerne, men ikke kun det! Hvis folk mener, og synes du har kontrol over det du skriver, så vil de formentlig mange gange klikke direkte på linket i signaturen. Så ikke kun hjælper du dig selv op i søgemaskinerne, men skaber eksterne besøgskilder.

4. Du hjælper til med at udvide internettet, og informationen her på. Vi skal af med alt det ubrugelige, og ind med det nyttige, relevante og brugbare!

Jeg håber at overstående giver mening.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt skrevet, Morten! Yes

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

To rigtig gode videoer, men som det også er nævnt tidligere her i tråden, er det vigtigt man ikke bare skriver for at smide sit link, men forsøger at tilføje forumet en eller anden form for værdi.

Side 2 ud af 14 (138 indlæg)