Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drop anonymitet på Amino og løft niveauet i debatten

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
Jeg må dog er kende at det ikke er helt ok for mig at kommunikere med personer man totalt intet ved om! 

Det er jo en holdning som du er berettiget til at have, ligesom dem af os der er anonyme selv vælger hvem vi gider spilde tid på Smile

I debatten her ser jeg 2 scenarier, det ene er man ønsker udfyldte profiler og det andet er at man i "backend" ønsker at vide hvem det er.

For mit eget vedkommende er jeg selvvalgt anonym, og jeg ønsker generelt selv at vælge hvem jeg har lyst til at lave forretning med, og derfor finder I ikke nogen branding af mine aktiviteter i almindelighed. Hvis jeg brandede mine aktiviteter, så ville jeg nok få 20-30 henvendelser per md. omkring det jeg laver som den ene ting og 99% af dette ville ikke medføre business, men blot spild af min tid.

Det er gældende for den ene produktlinie jeg kører, den anden er stadig et marked i sin vorden, og hvis jeg samtidig med jeg til tider er meget aktiv, eksponerede den anden del ved at være åben omkring det, så ville det give konkurrenter på markedet, og det er der ingen grund til at få.

Nu er jeg så anonym i frontend, men absolut ikke i backend, så Amino folket der har adgang til dette kan altid få fat i mig, undtagen som nu hvor jeg er i Marokko i det dejlige vejr.

Og jeg er, som en del ved, ikke sen til at intensivere sprogbruget for at underbygge budskabet, og ALT hvad jeg har skrevet på Amino indtil nu og fremover det står jeg ved. Og skulle nogle føle sig trådt over tæerne i juridisk forstand, så henvender de sig bare til Amino med en dommerkendelse, så får de informationerne- så mere anonym er jeg ikke.

Du stiller spørgsmålet, hvem handler med anonyme

Det er der nogen der gør, jeg har haft overførsler her fra Aminoer på en del hundredetusinde kroner uden de har set en skrue før de har betalt, og det har der ikke været problemer i, men det er klart jeg i det øjeblik hvor handlen foregår aldrig er anonym.

Hvis jeg beder om bud på en ydelse herinde fra en leverandør, så er jeg heller ikke anonym i bestillingsøjeblikket eller betalingsøjeblikket, hvorfor jeg er sikker på at jeg ikke får bedre priser af at være offentlig i forhold at være anonym.

Hvad angår mine udtalelser omkring politiske partier osv osv, så står jeg også ved disse - men der har hidtil ikke været udfordringer mig bekendt.

Og når jeg i en debat kalder en person for dum, ubegavet uintelligent eller lignende, så er det alene begrundet i de indlæg som den pågældende har postet, hvorfor jeg i al min simpelthed ser det for legitimt at fremføre disse udtalelser, og jeg "straffes" da også for dem af moderatorer fra tid til anden, men jeg er faktisk også af den overbevisning, at hvis der til tider ikke hersker en form for lang snor i selvjustitsen, så ville der være mange faktuelt forkerte svar og tilkendegivelser herinde.

Så det er et tveægget sværd, hvor man på begge sider må balancere og det er ikke alle der er ens i deres personligheder, og jeg siger til en person vedkommende er en idiot hvis jeg mener vedkommende er det, både anonymt og overfor dem der ved hvem jeg er.

Så i bund og grund fungerer tingene jo fornuftigt som Martin også antyder - og for dem af os der ikke er her for at søge business, der kan det være ligemeget.

Jeg har f.eks. ingen interesse i de ting du kan tilbyde, eller i at netværke med dig omkring den erfaring du har, og det er jeg sikker på er gensidigt bl.a. fordi jeg er anonym og har de indgangsvinkler jeg har til nogle ting, hvorfor det jo er fint at det forholder sig sådan.

I Thomas Rosenstands tilfælde finder jeg det helt uacceptabel at hans kone trues via mail, og jeg ville også som ham forfølge dette, hvorfor man kan ønske sig en "hurtigere" total ekskludering af nogle profiler som moderatorer kan se er anonyme i backend og som samtidig skaber udfordringer.

Nå men nu kom solen frem igen her, så nu skal der brunes på den blegfede dunk Cool

Køb ren argan olie her

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg støtter 100% at man skal være ansvarlig for sine udtalelser og det betyder "INGEN ANONYMITET".  Især ledelsen skal være informeret om hvem man er. At Amino vil miste nogle få, skulle ikke betyde noget. Det er faktisk det der gør nettet så råddent...alt er tilladt - ingen kan dømmes for injurier hvis bare de skjuler deres sande identitet.

Det kan vi godt gøre bedre, venner! 

BH

Lars

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

mikmira:

Jeg støtter 100% at man skal være ansvarlig for sine udtalelser og det betyder "INGEN ANONYMITET".  Især ledelsen skal være informeret om hvem man er. At Amino vil miste nogle få, skulle ikke betyde noget. Det er faktisk det der gør nettet så råddent...alt er tilladt - ingen kan dømmes for injurier hvis bare de skjuler deres sande identitet.

Det kan vi godt gøre bedre, venner! 

BH

Lars

Når Amino ved hvem det er der skriver, så er man ikke anonym. Om du jeg eller andre ved hvem det er, er i første omgang uden betydning, for hvis tingene er "grove" nok, så skal man såmænd nok forsøge at komme det til livs.

Men dem der vil skjule sig kan skjule sig.

Og med mange af de psykopater der findes, læs f.eks. Rosenstand eksemplet, så kan det da være en grund til at være anonym hvis man har en holdning der går mod både de sindsyge ekstreme på højre- og venstrefløjen.

Jeg er da helt sikker på, at når jeg før da Osama Bin Bumsen levede, udtalte han var den største tøsedreng, så ville der være nogle der så mig som legitimt mål, ligesom når jeg forsvarer muslimer overfor nogle af de radikale psykoer der er her til tider, kunne finde på at lave uorden. 

Men jeg er f.eks. ikke anonym i Amino´s backend og bliver det heller aldrig. Og i fremtiden er det muligt jeg vil have en officiel PLUS profil hvis jeg ønsker samarbejdspartnere til mine kommende projekter. Men den tid den glæde eller sorg, I don´t care.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et det er  fuldt ud OK at vælge at være ANONYMITET

Der mange grunde til valgte dog ens for alle det skjuler sine info 

Hvorfor de gør det er mange grunde  ,men de er ikke ligefremt positivt.

Kriminel fortid , kender folk dig har du snydt , er nok noget af det første mange tænker ved en der ANONYMITET .

Kan være du bare ikke har taget dig samme lige at ligge alle info ud.

kan være din virksomhed ikke vil synes om du vil begynde som iværksætter 

Positive ting ved profil udfyldt

Du får mere troværdig PM 

Du kan bedre brande dit produkt

Du kan få flere seriøse henvendelser siger sig selv flere er jo skeptiske hvorfor valgt den ANONYMITET.

Vis opdager en du vil skrive til , vil den måske tænke en de negative punkter derved fravælge dig.

Positive er også du kan hurtigere forklare dig folk kender grund info kan se det i profilen

Husk om du har udfyldt profil eller ikke kan man stadigvæk bare slettet PM , det går hurtigt .

Husk brug tiden mest effektivt det gør man at andre ser mere , derved spørger de mindre og du spare en masse grundtid.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn

Enig - Du har fuldstændig ret! Det virker useriøst at så mange medlemmer fremstår som anonyme. Desværre har AMINO over tid fået et lidt blakket ry på den konto, men tilsyneladende har det kære AMINO team ikke tænkt sig at tage action. Jeg kender allerede en del iværksættere der går en stor bue uden om AMINO, idet et medlemskab kan påvirke deres omdømme negativt. Herunder navnligt konsulenter, vidensrådgivere mv.

Hilsen Daniel 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Strauss:
Jeg kender allerede en del iværksættere der går en stor bue uden om AMINO, idet et medlemskab kan påvirke deres omdømme negativt. Herunder navnligt konsulenter, vidensrådgivere mv.
Det kan være rigtigt - men lyder nu fjollet - enten synes de det er et godt forum eller ikke - og hvis de er bange for deres omdømme ved at være med, så er rådet ligefor - BLIV ANONYM - så er den løst.

Jeg tror mange anonyme ville melde sig ud hvis der var krav om det modsatte - og jeg tror ikke et sekund på at det ville ændre det store ved indlægene heller.

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Et det er  fuldt ud OK at vælge at være ANONYMITET

Der mange grunde til valgte dog ens for alle det skjuler sine info 

Hvorfor de gør det er mange grunde  ,men de er ikke ligefremt positivt.

Kriminel fortid , kender folk dig har du snydt , er nok noget af det første mange tænker ved en der ANONYMITET .

Kan være du bare ikke har taget dig samme lige at ligge alle info ud.

kan være din virksomhed ikke vil synes om du vil begynde som iværksætter 

Ja det kan da sagtens være at ens virksomhed ikke vil ha man starter som iværksætter, og så er det da overordentligt fornuftigt ikke at stille spørgsmål om opstart i et offentligt forum med fuld profil?

Det kan være man har spørgsmål som gerne vil have løst med hensyn til rettigheder inden for skat og moms, og hvor man kan være betænkelig ved at beskrive situationer om bespisning af personale o.l. både for skat der kan læse med og for personale som kender ens næste skridt og tanker

Det kan være man er så ny - at man ikke vil ha konkurrenterne eller ens venner skal følge med i alle de problemer man kan ha brug for hjælp til

Jeg tror nu ikke ret mange anonyme er det for at skjule kriminel fortidCool

Jeg er enig i at der er fordele ved ikke at være anonym, men synes det er godt at folk i offentlige fora helt selv kan vælge

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

AMINO er trængt ift. mængden af seriøse medlemmer og debatindlæg. Dette vil medføre en reduktion af seriøse medlemmer (eksisterende og potentielt nye) og plusprofiler generelt, hvilket igen betyder mistede indtægter for AMINO. Alt i alt en ond spiral, der risikerer at eskalere. Anyhow, når AMINO bliver trykket på pengepungen, kan det være man læser skriften på væggen. På den anden side er dårlig opmærksom bedre end ingen. Desuden er det jo også "hyggeligt"...(citat slut)

Hilsen Daniel 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Daniel Strauss:

AMINO er trængt ift. mængden af seriøse medlemmer og debatindlæg. Dette vil medføre en reduktion af seriøse medlemmer (eksisterende og potentielt nye) og plusprofiler generelt, hvilket igen betyder mistede indtægter for AMINO. Alt i alt en ond spiral, der risikerer at eskalere. Anyhow, når AMINO bliver trykket på pengepungen, kan det være man læser skriften på væggen. På den anden side er dårlig opmærksom bedre end ingen. Desuden er det jo også "hyggeligt"...(citat slut)

Hilsen Daniel 



Daniel, det er simpelthen noget pjat. Amino har aldrig kørt bedre og har aldrig haft flere besøgende end nu.
Stemningen er den bedste nogen side og folk er generelt super glade.
Prøv nu at kigge dig omkring og læs hvor meget seriøs aktivitet der er.
De konsulenter og rådgivere du snakker om, er nok bare ærgerlige over det de normalt tog penge for, bliver delt gratis ud på Amino og det er da surt for dem, men godt for alle andre.

Dbh Martin 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht anonymitet, kan alle læse med her på Amino. Dem, der ikke logger ind eller end ikke har oprettet en profil er anonyme. De kan bare følge vores links til vores sites og profiler, hvis vi har valgt dem til at være offentlige. Alternativt kan de Google vores navn. 

Hvis der sidder en båtnakke, som har fået den dårlige idé at spilde sit liv på at sende trusler til andre (og risikere fængsel), så har de muligheden uanset om det er tvang om at give sin identitet tilkende herinde når man opretter profil. Man behøver jo ingen profil for at kontakte folk.

Hvis det skulle tæt-på-sikres at det ikke skete, skulle Amino lukkes i forhold til alle uden profil - udover Google og andre søgemaskiner. Den idé tror jeg desværre ikke er god for Amino, da jeg tror mange har fundet stedet tilfældigt pga de har Googlet et problem de havde - og svaret poppede op på Amino.dk

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)