Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO optimering?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg har brugt dirgio, men du kan også bare bruge Yahoo Site Explorer: http://siteexplorer.search.yahoo.com

Angående footeren må jeg indrømme, at onsite SEO ikke er mit stærkeste punkt, lidt ved jeg dog. Google kan godt lide, at det er let at finde rundt på siden og har let ved, at finde den information den skal bruge, ligesom det er med til, at fortælle google hvad den side der linkes til handler om (det er derfor vigtigt, at du er opmærksom på din ankertekst igen). Eftersom footeren dog går igen på alle sider, vil linkværdien til hver enkelt side nok være rimelig begrænset, men det burde ikke have nogen negativ effekt. Igen vil jeg mene, at der skal nogle andre på banen der nok kan give dig et mere fyldestgørende svar.

Men husk nu det ikke kun handler omkring google, for hvis alle dine besøgende alligevel løber skrigene væk når de ser din side, så er det rimeligt ligegyldigt om du ligger nummer 1 eller 20.

Bounce rate er afvisningsprocent og fortæller noget om hvorvidt dine besøgende bliver på din side, eller om de forsvinder efter kun, at have læst én side.

Mvh

Kristoffer

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

bounce rate kan nedbringes ved at lære om psykologi.

I kunne evt. prøve at bruge jeres potentielle kunders frygt imod dem.

eks. således.

<h1>Vil du virkelig have en forkert gave med til festen?</h1>

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

N

Gaveeksperten.dk:

Vi har forsøgt at arbejde på linkbuilding, fx ved at få 10 links pr. uge, som en start. Jeg kan derfor ikke forstå at der ikke skulle være flere links når man fx anvender Yahoo site explorer. Hvad kan det skyldes at den ikke får alle med? Evt. at siderne vores links er listet på ikke er indekseret af Yahoo eller at de ikke har værdi?

Min erfaringer siger mig, at ikke alle links kommer med i Yahoo Site Explorer, men dem af en hvis værdi gør. Det kunne måske være interessant, at høre hvordan i har arbejdet med linkbuilding?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO++: God pointe. 

Skovlund: Vi har som skrevet ovenfor forsøgt at oprette en 10 links pr. uge de sidste uger (ny strategi). Her har vi gået bredt og har måske ikke været dygtige nok til at finde sites der har gaveideer som fokus. Jeg synes det kan være svært at finde steder hvor man kan få sine links smit ind. Nogle forslag til hvordan det gribes bedst an?

Jeg er forøvrigt, som skrevet i indledningen, meget interesseret i feedbeck på den tekniske opsætning og evt. problemstillingen med duplicate content?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Gaveeksperten.dk:

Skovlund: Vi har som skrevet ovenfor forsøgt at oprette en 10 links pr. uge de sidste uger (ny strategi). Her har vi gået bredt og har måske ikke været dygtige nok til at finde sites der har gaveideer som fokus. Jeg synes det kan være svært at finde steder hvor man kan få sine links smit ind. Nogle forslag til hvordan det gribes bedst an?

Der er mange forskellige måder hvorpå man kan gribe det an og nu er jeg ikke helt sikker på hvordan i har gjort. Men her er nogle af de muligheder jeg normalt bruger:

Artikelkataloger - er specielt store i udlandet, men der findes et par stykker i Danmark. Jeg har lige hurtigt lavet en lille artikel på 200 ord og lagt op her: http://artikelkataloget.dk/?p=48&preview=true (du skal lave en mere relevant artikel, men jeg er lidt træt og det skulle gå hurtigt). Som du kan se har jeg skrevet om fodbold og henvist til din side om en fodbold. På den måde fortæller jeg google, at denne side der handler om fodbold, fortæller, at den side der henvises til også handler om fodbold og er relevant i forhold til dette. Relevante links er altid meget bedre end links der ikke er relevante.

Blogs - du kan oprette forskellige blogs rundt omkring på internettet hvor du omtaler forskellige af dine produkter. Sørg for, at skrive gode blogsindlæg omhandlende emnet, så får de meget mere værdi af google. Det er også vigtigt, at du ikke spammer med links, sørg for at holde det på et niveau så det ser realistisk ud.

Blog kommentarer - kommenter på blogs hvor du kan få lov til, at lave et links når du kommenterer. Det er specielt brugbart hvis du kan finde relevante danske blogs.

Forum post - kommenter i relevante forumer og prøv, at få sniget et link ind hist og her. Igen er det dog vigtigt, at du ikke spammer, ligeså meget af respekt for dem der ejer siden.

Jeg kom lige til, at tænke på en ting til. Jeg ville også arbejde med længere produkt tekster på din produkter. Der er ikke særlig meget tekst lige nu, f.eks. om din fodbold.

Husk det tager tid, at lave linkbuilding og nogle gange vil det tage lang tid før du ser resultaterne. Du bør også være opmærksom på, at bruge unikke tekster i din linkbuilding ellers vil de ikke give den samme værdi.

Mvh

Kristoffer

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Skovlund:

Hej Christopher,

Hvis jeg var jer ville jeg fokuserer lidt mere på jeres Backlinks. Det ser ud til, at i kun har backlinks fra 5 steder: Juleblog, Amino, kommunikationsforum hotfrog og Trustpilot.

Hvor kan du se hvor der kommer backlinks fra? :-)

Mvh

David

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

David Bograd:

Skovlund:

Hej Christopher,

Hvis jeg var jer ville jeg fokuserer lidt mere på jeres Backlinks. Det ser ud til, at i kun har backlinks fra 5 steder: Juleblog, Amino, kommunikationsforum hotfrog og Trustpilot.

Hvor kan du se hvor der kommer backlinks fra? :-)

Mvh

David

yahoo site seach kan se mange fra samme sider http://siteexplorer.search.yahoo.com/search;_ylt=A0oG7zWYOnVO9WkAPTfal8kF?p=gaveeksperten.dk&fr=sfp&bwm=i sprede jer noget mere 

Uden www er der kun 2 steder links , så det er ikke fordi , har brugt forkert , altså tjekket med den med færreste links til

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Yahoo site explorer er vidst lukket, så kan kun bruges som guideline. 

Hvis i ser på Webmaster Tools, så vil i få et mere korrekt billede - site explorer var bare en nem måde lige at tjekke det på :-)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Gaveeksperten.dk:
Vi er opmærksomme på at siden indeholder duplicate content

Så skynd jer at få det fixet.

På førsteprioritetslisten bør i også have jeres sidetitler, alle jeres produktsider har sidetitlen www.gaveeksperten.dk/jump/?ID=xxxx det er langt fra optimalt. (I virkeligheden er det bare jeres url der er flyttet op som sidetitel).

Se f.eks. denne hvide kaffemaskine her vil det være meget bedre at sidetitlen er "Hvid kaffemaskine. Passer i alle køkkener" eller lign..

Så mit råd er at få styr på de to ting som det første, de er så essentielle at det ikke giver mening at bruge energi på ret meget andet ligge nu.

/Brian

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)