Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimering til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg gør en hjemmeside mere synligt vha søgeoptimering?

Jeg kunne godt tænke mig, at den havner højt på Google når man søger på udvalgte ord vedr. det produkt jeg sælger.

Jeg har hørt at man selv kan gøre en del for det og det ville være super for som nystartet er det ikke lige finanserne der hænger ude på tøjet ;O)

PS. det skal lige nævnes at hjemmesiden er lavet i Joomla

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her! 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med SEO-LEX 11 - bemærk at der skulle komme en SEO-LEX 12 i slutningen af året, men der er dog rabat på denne hvis man har købt version 10 eller 11.

http://www.seo-lex.dk/


Der er også E-universe men jeg vil personligt foretrække at få læst bogen og få lidt erfaringer først. Jeg har dog ingen erfaring med E-universe endnu udover jeg har hørt at det er stærkt anbefalet. Jeg regner selv med at tilmelde mig det til den første.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sats på alt , for alt ændre sig konstant sådan er det med søgemaskinerne og nu er det mennesker du skriver til , derved lav alt perfekt

Blog god ide

videoer god ide

Det er et stort arbejde at lave det bedste over alt , men det kan betale sig i sidste ende derfor erSEO også dyrt da der skal laves meget og det skal være lavet godt 

Hvem skriver bedste om sin iværksættere passion det gør en selv , det vil afspejle en stærk positive energi om dig du videre formidler en masse viden direkte til mig og bare skrevet for søgemaskinerne men er tekster er skrevet af dig og lige vel hvad tekst skal på siden vis man ønskes placeret godt i google og der ved kan man lige så godt få sit personlig linje over tingene og det unikke elsker alle mennesker at læse det går lige i mit hjertet

Lidt tips ekstra her omkring steder du kan videre formidle din hjemmesidenhttp://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og herhttp://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte at fortælle at der er en gratis download. Den kan du jo starte med - og følg med herinde på Amino. Det at man læser om det - også fejlagtige informationer - gør at du får sproget ind som det naturligste i verden.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Google har en rigtig fin basic vejledning, der giver en go' introduktion til det grundlæggende inden for SEO:

http://static.googleusercontent.com/external_content/untrusted_dlcp/www.google.dk/da/dk/intl/da/webmasters/docs/search-engine-optimization-starter-guide-da.pdf

Derefter er det lidt nemmere at stille mere specifikke spørgsmål til eksperterne her på sitet (hvilket  bestemt ikke er undertegnede). ;)

Hvis du vil have mere end bare det grundlæggende, kan du overveje enten www.seo-lex.dk (Thomas Rosenstand) eller seo.demib.dk (Mikkel deMib). Nok de to mest omfattende danske SEO "lærebøger".

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Start med SEO-LEX 11 - bemærk at der skulle komme en SEO-LEX 12 i slutningen af året, men der er dog rabat på denne hvis man har købt version 10 eller 11.

http://www.seo-lex.dk/


Der er også E-universe men jeg vil personligt foretrække at få læst bogen og få lidt erfaringer først. Jeg har dog ingen erfaring med E-universe endnu udover jeg har hørt at det er stærkt anbefalet. Jeg regner selv med at tilmelde mig det til den første.

Tak, Gita. Og kom endelig med. Aktive piger kan vi ikke få for mange af!

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak, Thomas.

jeg glæder mig meget til at komme derind.

Har fået E-Universe stærkt anbefalet som at det er noget jeg "skal", hvis jeg vil være bedre til SEO - og kan også se på de "appetizers" på siden, at jeg "skal" derind.

SEO-LEX er den eneste bog jeg kan anbefale til at starte med. Jeg har læst næsten det hele, men noget af det, er jeg nødt til at gå igennem igen. Jeg har arbejdet mest med teknisk SEO - men den med det sproglige - og hvad robotterne og de besøgende ser skal jeg lige have tid til at fordøje. Det er ikke noget jeg mestrer om 14 dage - men uden bogen havde jeg været fortabt mht SEO :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)