Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrenten laver falsk skilt med ''sølvmedalje''

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg bliver bare vildt motiveret til at forbedre mig når en konkurrenter snakker dårligt om en især når de ikke siger hele sandheden 

Jeg siger normalt ikke noget, jeg køre bare på 200 % mere på end før.

Vis de skriver om en sølvmedalje de ikke har vundet ,jeg ved jeg ikke lige hvordan de har skrevet, men folk lovpriser tit sig selv med alle mulig medaljer , som de ikke har vundet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvis de reklamerer med en kompetence, som de ikke har, er det villedende, og det er i strid med markedsføringsloven.
Jeg foreslår, at du kontakter Danmarks Frisørmesterforening og lader dem tage sig af det.

Sølvmedaljen er den næsthøjeste udmærkelse en frisør kan få ved svendeprøven. Der uddeles vel 20-30 stykker om året fordelt på alle håndværkeruddannelser.

Nu har en sag jo som bekendt ofte to sider, og det kunne jo tænkes, at én af svendene fra den anden salon rent faktisk har er antaget med sølvmedalje i sin tid.

Venlig hilsen
Hans

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hans Stokholm Kjer:

Hvis de reklamerer med en kompetence, som de ikke har, er det villedende, og det er i strid med markedsføringsloven.
Jeg foreslår, at du kontakter Danmarks Frisørmesterforening og lader dem tage sig af det.

Sølvmedaljen er den næsthøjeste udmærkelse en frisør kan få ved svendeprøven. Der uddeles vel 20-30 stykker om året fordelt på alle håndværkeruddannelser.

Nu har en sag jo som bekendt ofte to sider, og det kunne jo tænkes, at én af svendene fra den anden salon rent faktisk har er antaget med sølvmedalje i sin tid.

Venlig hilsen
Hans

Og som tilføjelse til ovenstående, så er det noget man bør forfølge, for den slags mennesker,hvis det er usandt, fortsætter bare.

Og frisørbranchen er om nogen den branche med flest historier, løgne, rygter, flueknepperi og sladde, så man kan ligeså godt få det klarlagt om en ansat hos konkurrenten har den medalje eller ej. Og derefter tage fat i lokalavisen.

 

Køb ren argan olie her

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 313
Fra  Talium ApS Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Og frisørbranchen er om nogen den branche med flest historier, løgne, rygter, flueknepperi og sladde

Amen !

Claus Fraussing Nielsen, cand.merc.aud.
Talium ApS - Regnskab og rådgivning

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)