Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

flere websites på 1 webhotel/server

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vis load tid den er længere tid grundet mange hjemmesider kan det på virke din placering lidt , da det er af en tingene google vurdere ens side efter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Matt Cutts fra Google siger nej, med det forbehold, at man helst ikke skal ligge på samme server som bad neigbourhood-sider. 

I de gode gamle seo-dage var det go' latin at have én dedikeret ip-adresse per domæne

Det er mit indtryk, at mange i dag vælger at splitte ud på forskellige udbyder eller forskellige c-klasser (ip-adresser).

Som så meget andet er der megen tro og religion over det -- og meget få transparente tests.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

webudvikleren:

hej aminoer

Vil det påvirke google/søgemaskine på nogen måde, hvis der er flere hjemmesider på 1 webhotel/server ??

Uden at vide det med sikkerhed, så ville jeg nok være påpasselig med at have mit website hostet på en server som deler IP med "suspekt indhold". Det kaldes også bad neighbourhood.

Her kan du se hvilke andre domæner der ligger på din IP: http://netnationen.dk

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper:

Matt Cutts fra Google siger nej, med det forbehold, at man helst ikke skal ligge på samme server som bad neigbourhood-sider. 

I de gode gamle seo-dage var det go' latin at have én dedikeret ip-adresse per domæne. 

Det er mit indtryk, at mange i dag vælger at splitte ud på forskellige udbyder eller forskellige c-klasser (ip-adresser).

Som så meget andet er der megen tro og religion over det -- og meget få transparente tests.

Ja, det er nok så tæt vi kommer på det rigtige svar :)

En ting man skal huske er at Google er rigtig god til netværk, langt bedre end de fleste forestiller sig. Lige netop når det gælder at lure mønstre i websites der linker til hinanden er noget som man kan med matematik og algoritmer og masser af computer kraft. Jeg har derfor den holdning at der i hvert fald ikke er nogen grund til at forære Google sammenhængen mellem ens websites i form af den samme IP adresse.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)